Suurperhe kuumeilijat

tirpana90 Mulla siis yrityskierto nro.2 vasta menossa ja 10 vuoden ajan ollut säännöllinen 33päivän kierto KUNNES sitten heti ekassa yrityskierrossa jäi yllättäen siihen 27 päivään ja kp28 alkoi yllättäen menkat :eek:
En edelleenkään ymmärrä mitä se oli, ehkä stressistä ja jännityksestä..?! Muuta selitystä en keksi... Kohta vaihtuu jo kp30 eikä vieläkään näy menkkoja ja jomotus ja selkäkivutkin on hieman helpottaneet :happy:
Ehkäpä, kukaties ne menkat ei nyt alkais ollenkaan..... ( voi kun ei alkaisi :arghh: )
 
Toivotaan ettei alkais. Mulla on ainaki stressi ja menkkojen "odottaminen" vaikuttanu kiertoon oikeestaan kumpaanki suuntaan..
Mä pidän peukkuja pystyssä täällä :)
 
Täälläkin pidetään sormet ja varpaat ristissä mamaminion:wink toivottavasti menkat pysyy poissa seuraavat 9kk:)
 
Pakkohan se oli tänä aamuna kp31 testata, mutta selkeä nega edelleen... Ehkä odotan suosiolla sunnuntaihin jolloin on kp34/33..
Äippä x4 toivottavasti sulla on parempia uutisia, eli ne hcgt noussut :Heartred
ImageUploadedByVau Foorumi1471491070.267777.jpg
 
Mama no voihan höh:sad001 täällä alko aamu verenvuodolla, illalla tuntu ihme poks mahasta... Ettei ollu tässä tämä sit:sad001
 
Voi ei Äippä :sad001 Toivotaan että olisi harmitonta ja ettei vuoto jatkuisi! Onko sun mielestä sellaista vuotoa niinku menkat yleensä? Täytyy todeta että itselläni ei ole raskauksien aikana tullut vuotoa missään vaiheessa niin en osaa kokemuksella sanoa tai pohdiskella mitään, mutta olen kuullut sen olevan hyvinkin yleistä, että voi olla hematoomaa ja kiinnitysvuotoa jne.

Miten olen miettinyt edetä, käytkö uudelleen verikokeissa?
 
Siis ei se samanlaista oo kun kuukautiset, mul on näistä kaikista vuotanut 3-5 viikolla siis menkkojen aikaan... Silti huolettaa:sad001 mä yritän puhua itteni sinne labraan vielä maanataina... Testin tee viikonloppuna jos tää vuoto ei ala rauhoittumaan...
 
Sounds like a plan. Mäkin tilasin testejä pikalähetyksenä, eli huomenna pitäisi tulla mutta todennäköisesti testaan sitten lauantaina ja sunnuntaina JA SIIS IHAN OIKEESTI!!!! jos edelleen on vaan nega niin testaan seuraavan kerran vasta viikon päästä jos ei menkkojakaan näy.
 
Voi ei Äippä, pahoittelut :sad001
Toivotaan että nyt sitten tärppäisi sattumalta uudestaan jos sulla on kierto niin hassusti sekaisin :Heartred
Mulla täällä edelleen kp31 ja ei edelleenkään menkkoja. Te ootte jo varmaan ihan kyllästyneitä näihin mun "ei menkkoja, mutta testissä pelkkiä negoja" -kirjotuksiin :D

Mutta varmaan viikonlopun aikana pärähtää joko plussa testiin tai täti kylään, joten koittakaan jaksaa mun hössötystä vielä vähän aikaa :joyful:
 
Nennu tervetuloa:)
Mamaminion eikä kyllästytä, plussaa innolla odotetaan:wink mä tolle ukolle sanoin et kun tää vuoto loppuu niin saa valmistautua siihen et se on sit joka ilta puputtelut... Alkais vaan nyt kunnolla vuotaa, mahaa kyl kramppaa:/
 
Pakko tulla tänne seurailemaan "kanssasisarien" jännäilyjä.. omat plussajännäilyt loppui jo keväällä ja alkuvuoden vauvaa odotellaan. Meille kuudes lapsi jos syliin asti pääsee.

Otti silmään tuo Mamaminionin tuskailu miehen lisääntymis-innottomuudessa:grin, on meinaa ollut tuttua täälläkin!
Meillä alkoi koko taival sillä etten uskonut omia lapsia koskaan saavani, oli vaan sellainen tunne-ja heitettiin aina aiheesta puhuttaessa kuinka meille tulee varmaan se kuusi mustaa poikaa. Mutta ei ole tarvinnut adoptiotielle lähteä, onhan se huomattavasti helpompaa jos niitä saa ihan omasta takaa. No yksi kerrallaan niitä kuitenkin tullut ja jokaisen kohdalla oon saanut kuumeilla ainakin vuoden, mies on ollut hitaasti lämpiävää sorttia tässä. Mutta on kuitenkin aina lopulta nähnyt sen lapsenkaipuutuskan vaimossa, ja suopunut vielä yhteen.. viitonen oli meillä täysi yllätys, mutta selkeesti valjasti tietä tälle kuudennellekin, koska jossain vaiheessahan se ei enää ole niin nuukaa vaikka vielä yksi olisikin lisää:wink?
Luulen kuitenkin että jää viimeiseksi, ikää itsellä jo 38 ja vaikka olo onkin mitä mainioin niin kyllähän kehon kestäminen, ikäerot sun muut jo mietityttää. Alkaa olla jo niin paljon vartija, että omaa terveyttä ei oikeen meinais enää uskaltaa riskeerata uuden raskauden takia. Mutta samalla tässä jo kuulee omat ajatuksensa, ja tietää kuinka uhkakuvat hälvenee kun se moodi iskee taas joskus päälle.
Jos mies olis innokkaampi vauvaihminen(voiko noin sanoa:shy:?) vois noita varmasti olla se kymmenen jo. Mutta ehkä joskus on hyvä että toinenpuoli rajoittaa??
Täytyy sanoa ettei nämä viisi olemassa olevaa tunnu mitenkään paljolta, toki ikäskaalaakin on-vanhin on jo 12, eikä todellakaan enää pyöri mamman helmoissa..

Mukavaa odotuksen odottamista mammoille tasapuolisesti! Onneksi se yrittäminenkin on varsin mukavaa puuhaa..
 
Takaisin
Top