Suurperhe kuumeilijat

Mietin tuossa, kun mies kävi naapurissa, että mikä sattuma olisi, kun olisikin tuttuja täältä. Meillä pari n. 10 lapsen perhettä naapurissa :)
 
En tiedä muistaako kukaan mua, joskus ehkä kuumeilu/yritysvaiheessa tänne jotain kirjottelin.
Meillä siis kahdeksas tulossa, laskettuaika heinäkuussa.

Olitte mietiskelleet täällä kuka on minkäkin ikänen lasten tullessa täysi-ikäisiksi. Mä oon aina ollu sitä mieltä et päälle kolmekymppisenä en enää lapsia tee, et sit meille miehen kanssa jää aikaa vielä tehdä mitä halutaan, matkustella ym. Kuopus syntyikin 3,5kk ennen kun täytin 30, mut tässäpä sitä ollaan, tää tulokas ehtii syntyä n. kuukautta ennen kun täytän 35 :joyful: Esikoinen täyttää tänään 15v eli kun hän täyttää 18 niin oon vasta 38, mut sit kun tää tulokas tulee täysikäseks niin oonkin jo 52 ja täytän heti 53 :grin Mies on 7v vanhempi eli ukki-ikänen jo sit ja oonhan mäkin sit jo ihan mummi-ikänen. Saa nähdä minkä ikäsenä sitä oikeesti tullaan isovanhemmiks, mun äiti oli 41 kun esikoinen synty ja itsekkin mielellään tulisin ihan hyvissä ajoin mummiksi, vaikka nyt tuntuukin hurjalta et reilun kuuden vuoden päästä joku meidän isoista pojista tulis isäksi :bored:
 
Mäkin käytän appia ja pidin spämäystä hiukan outona... helpostikkos tossa sit eksyy ”väärän” ryhmän keskusteluihin kun kaikki nimetty samalla lailla... mut hämmennystä suurempaa tunnetta asian suhteen ollut! Olen kovin zen näinä päivinä:D
No nyt sit hommattu tän raskauden kallein ostos... uusi pikkubussi:D
 
Mä käytän ainoastaan sovellusta puhelimel. :D oon myös tilannu ne keskustelut /ryhmät mitä seuraan ja sit onkin helppo kattoo onko uutta tullu tuolta tilatuista kun katsoo:D seurailen/ lueskelen sit muita ketjuja vähä harvemmin
 
Mä käytän puhelimella mut selaimen kautta ja toimii ku rasvattu :) paitsi ei voi korjata virheitä automaattisella syötöllä nappamalla oikeeta sanaa rivistä, kun tää pugaa siinä jotenki.

Täällä kans melko seesteinen olo kokoajan, tänään meinas tulla yks typerä itkukohtaus mut selvisin ilman! Rv 16+5, puoliväli lähestyy!
 
Yyni,tervetuloa takas:welcome
Mä haluisin vaan käpertyä tähän omaan suloiseen tilaani,yritän välttää neg.pursuavia tyyppejä,haluis vaan leijua "omissa oloissaan" ja teinin mielestä oon niin hankala,omasta mielestä kaikki vaan :dance018sujuu nyt flowlla
 
Vihdoin suru ei enää paina imetyksen lopetuksessa eniten, vaan oon alkanut löytää myös positiivisia puolia asiaan. Kuinka oon kaivannut omaa kehoa! Ihana et ei oo koko ajan kuivaa kuin Saharassa, if you know what I mean :wink ja libido on kyllä noussu entisestään!

Tottakai kun pieni kaatuessaan itkee mammaa niin tulee olo että tekis mieli antaa, mutta syli on jo aika hyvä korvike :Heartred ja suukot :)

Kuinkahan Zeni jaksaa? Tuli mieleen 2011 kesä kun ootin esikoista ja isä kuoli traagisesti hukkumalla. Muistan miten sumussa elin yli puoli vuotta enkä muistan esikon syntymän jälkeisestä ajasta juuri mitään. Se vaan vie niin kauan aikaa kun oma vanhempi kuolee. :sad001 ja kun oma isä on kuollut niin sitä välillä miettii että entä sitten kun oman äitin menettää.. Vaikeita, todella vaikeita asioita. Kauheesti Zenille voimia, itkut täytyy itkeä ja antaa surulle kaikki aika :Heartred

Jos täällä käyt lukee, niin lohdutuksena haluan sanoa että Raamatussa sanotaan, että älä huoli niistä jotka on taivaassa, älä itke tai sure niiden vuoksi. Niillä on kaikki siellä hyvin, niistä pitää huolen taivaan Isä. Pitää huolehtia niistä jotka on vielä maan päällä, rakastetaan lähimmäisiä ja muistetaan heitä :Heartred
 
Zeniä itsekin miettinyt, rakkaan menettäminen on ihan kamalaa:sad001 aika parantaa, suru muuttaa muotoaan ja jossain kohtaa olo helpottuu... toivon suuresti zenille voimia suuren surun keskelle! Toivottavasti saat rakkailta tukea...
entäs pikku varpaat, onko tauti selätetty ja kuinka voit?
 
Zeniä ja pikkuvarpaita mietitty täälläkin! Toivottavasti molemmat (perheineen) pärjäilevät :sad001

Tsemppiä OnEmOrE! Kerro sitten kuulumiset :)
 
Voi ei menninkäinen :sad001 saanko udella että missä päin rytisee? Täällä Uudenmaan nurkalla muutama tunti sitten kuulu vaan hentoa jyrinää(kun olin taimia kastelemassa ulkona) ja nyt ei mitään...
 
Takaisin
Top