Sokerirasitus

Tänään sain sokerirasituksen tulokset ja kaikki oli hyvin. Ja ei ollut ollenkaan niin paha se koe kuin olin pelännyt, ei tullut huono olo, ainoastaan väsytti vähän. Ja tietty oli nälkä!!!
0h: 4,6 (pitää olla alle 5,3)
1h: 8,5 (alle 10)
2h: 7,1 (alle 8,6)
Nuo viitearvot ilmeisesti vaihtelee hiukan paikkakunnasta riippuen, mutta näin meillä.
 
hyvät oli arvot! ihme! koska syön karkkia AIKA LAILLA..
0arvo 4,9
1arvo 9,1
2arvo 8,2
 
moikka...

mulla ei minkäänlaista puhettakaan sokerirasituksesta ennen kolme plussaa viikolla 30+5. oon siis ensisynnyttäjä, 23v ja laiha eikä minkäänlaista sukurasitetta.  sitte ne rupes tuumailemaan ja olivat sitä mieltä, ettei kuitenkaan tarvii... tämä siis keravalla... nyt sit muutettiin  kirkkonummelle ja neuvolatäti laitto heti rasitukseen.

liemi ei nyt niin hirveen kamalaa ollu... siis ihan sokerivettä ja se oli onneks aika kylmää... muutenki tuntu, et keho tarttee sokeria, nii meni ihan hyvin alas. ekat 45min meni ihan ok. sit alko vähä väsyttää ja joskus 1h15min, ihan yhtäkkiä valahin kalpeeks, rupes oksettamaan, pyöryttämään jne. laittovat mut makkoomaan... siis ihan hirvee olo.

no niinhä siinä sitte kävi, et 1h arvo oli aivan liian korkea:( ens viikolla saan sen mittarin kottii... tuli ihan puun takaa toi raskausdiabetes, koska syön (nyt varsinkin raskauden aikana) tosi terveellisesti täysjyvää, vihanneksia jne. enkä oo ikinä ollu minkään makean perään, ees tuoremehun saatikka karkin yms. liikun ihan kohtalaisesti (omistan koiran)... tuntuu jotenki niin epäoikeuden mukaseslta, et sit mulle tul tämmönen:( eilen masenti sit kunnolla, mut nyt jo paremmalla mielellä... pääasia on, et pojalla tulee kaikki olemaan hyvin ja tän kaiken kestää hänen vuokseen<3
 
Takaisin
Top