Sisaruksia marraskuisille?

Mulla alko menkat 1,5vk jälkivuodon loppumisen jälkee.. ja tosi nopeesti kierto tasaantu.. menkkojen aikaan oon iha sika kipee ja samaten oviksen aikaan.. ennen en ees tiedostanu koko ovulaatiota.. on puhuttu toisesta mut alotellaa yritystä varmaa vast ens vuoden puolella..
 
Mäkin mietin tossa yks päivä kun oli sellaisia ovulaatio oireita että oho en oo tainnu ennen edes tajuta tällaista, että tää taitaa olla nyt sitä. Jomotti toiselta puolelt aika kovaakin.
Jos nyt siis oli se ovis :-D
Toivottavasti mullakin tärppäisi vaikka ei menkat oo kertaakaan olleet raskauden jälkeenTäällä yritellään saada marraskuiselle mahdollisimman pian pikkusisko tai pikkuveli❤️
 
Mulla on alkanut menkat 4-5 kk synnytyksestä joka kerta, täysimetyksestä huolimatta. Tällä kertaa aloitin noihin aikoihin minipillerit, jotka aiheuttivat menkat selkeästi, tai siis vuodon. Olisin voinut olla ilman huomattavasti pidempään joka kerta. Mulla myös ovulaatio tuli tunnistettavaksi vasta ensimäisen synnytyksen jälkeen. :)
 
Mie en oo vielä minipillereitä hakenu just siks kun en haluu että vuodot alkaa niiden takia jos ilman niitä kuitenkii olis mahollisuus olla vuodoton toivottavasti pitkään. Teidän muiden kokemusten perusteella kerta kuukautiset alkaa heti pillereillä ni en haekkaan vielä niitä vaikka oon sitä miettiny.

Saa nähdä tuleeko ovulaatiosta tän synnytyksen jälkeen tunnistettava niinku sanotaan synnyttäneelle usein käyvän. Ekan lapsen jälkeen alettiin aika pian toivoa toista joten minä kyttäsin joka ikistä oiretta itsessäni, en silti huomannu ovulaatiota ja marraskuinen pääsi yllättämään :)
 
Ei pitäis tuuletella.Just tänään kaverille kehuin,ettei oo menkkoja näkyny niin eikös ne nyt illalla sit alkanu. :D
 
Ei pitäis tuuletella.Just tänään kaverille kehuin,ettei oo menkkoja näkyny niin eikös ne nyt illalla sit alkanu. :D

Musta tuntuu, että olis alkamassa. Ei mitään kuitenkaan kuulu :) Lähtisköhän se tulemaan, kun kehuskelis?
Pitäis tuota miestä saada kai kellistettyä noin niinku ylipäätään. Tällä tekniikalla ei tuu kakkosta eikä kolmosta :wink
 
Ei menkkoja täälläkään ja synnytyksestä 7kk! Imetän edelleen, enkä ole aloittanut hormonaalista ehkäisyä.
 
Miekin imetän viel paljo,kun poika tissitakiainen.24.pv tulee 8kk täyteen.Eikä oo mitään ehkäsyy käytössä.Outoa olla menkat,kun oli niin pitkään hormoonikierukka ja menkat poissa.Ja ehti olla vaan kolmet menkat ennenkuin poika sai alkunsa.
 
Miulla alko menkat jo sillon joulukuussa, seuraavia ei vaan sit kuulunu ennen ku alotin pillerit helmikuussa ja nyt oli vasta toiset. Jos niitä voi ees menkoiks kutsua kun oli niin niukkaa tihuttelua, loppui viikoksi ja pari päivää taas tihutteli. Pillerit ja imetys kai vaikuttaa tuohon niukkuuteen, pillereiden kanssa ei oo yleensäkään ollu kauheet, mut ei nyt ihan näin pientä..
 
Se tunne kun on tullut kuukautiset joka kuukausi ja ravaat lääkärissä ja kaiken maailman verikokeissa hurjan väsymyksen ja huonon olon vuoksi, ja lopulta saat tietää, että oletkin jo kolmannella kuulla raskaana...??? :woot:
Että kyllä se elämä osaa todellakin yllättää aina välillä. :joyful:
Tänään oĺi tosiaan ultra, mistä kaikki lopulta varmistui...
Mutta onneksi kerkeän kuitenkin vielä kromosomikokeisiin ym...etten nyt kuitenkaan ihan vielä huomenna synnytä.
Että oijvoij.....ja voihan myllerrys.. :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Onnea uusista tulokkaista! Haluaisinkin tietää että oletteko yrittämällä yrittäneet toista vai "vahingossa" tulleet raskaaksi?
 
Moona, mulla kävi keskimmäisen kans samoin. Ei tullut menkkoja ja imetin, mut maha kipujen takia lääkäriin, ja hcg testi pos. Sit äkkiä ultraan et milläs viikoilla ollaan, piti olla raskauden keston määrittäminen, olikin jo 12. Viikko ja tehtiin nt-ultra. :D
 
Kiitos onnitteluista!
Ja ei me nyt ihan yrittämällä yritetty, mutta ei nyt ihan vahingossakaan tullut. :happy:
Vähän oltiin niin ku että näinkin saattaa kyllä käydä kun...ja näinhän siinä sitten vaan kävi.
Mutta just kun olin vähä niin ku miettiny ja pähkäilly, että pitäisköhän se kierrukka nyt sitte kuitenkin ottaa vaiko ei, vai...mitähän tässä oikein pitäisi tehdä?
Ja kun olin tosiaan hommannut vasta itelleni vuoden salikortin, ja ottanut vielä personaltrainerinkin siihen päälle ja ajatellut, että jospa minä nyt! laittaisin vaikka vähän itseeni ja elämääni enempi kuntoon.
Mutta mutta...en minä sitten vielä...sittenkään...ainakaan ihan tuolla mittakaavalla. :joyful:
Kun tuli pari muuttujaa...ja elämä päättikin meidän puolesta.
Mutta ei haittaa, ei todellakaan!
Mutta kyllähän tämä vähän jänskättää...tai oikeestaan paljon, jos totta puhutaan.
Niin paljon kysymyksiä pyörii päässä...
Mutta elämä kantaa...ja siihen minä haluan luottaa. :happy::Heartred
Kyllä me selvitään ja pärjätään ja ja ja...
 
Onnea yllätysplussasta, Moona78 :)
Tuo salikortti on kyllä hyvä, tai sitte ilmoittautua kurssille tai täydennyskoulutukseen...
Hilmalle myös kaikkea hyvää odotukseen!!
Täällä ei merkkiäkään menkoista. Tuntuu, että jonkin verran on kiinteät korvanneet äm:n, mutta paljon siis viel imettelen, yölläkin.
 
Takaisin
Top