Sikiön liikkeet

Meillä on ihan bileilta pikkusella. Kovasti on jumpannu koko illan. Mies sai tänään tuntea ekaa kertaa potkun kun oikeeseen aikaan kokeili. Sit oli vähän taukoa ja nyt on ihan mahdoton jumppa menossa. Näkyy liikkeet ihan mahan päältä ku niin potkii :)

Tää kaveri myös selkeesti asuu mun alavatsalla, sieltä liikkeet tuntuu kädelle parhaiten ja nyt näkyy kun myllää. Välillä tuntuu vähän inhottavalta kun toinen myllää eriasentoihin. Nyt rv 17+4 menossa.
 
Eilen illalla tuntu vatsassa muljahtelua, mikä voisi olla vauva. En muutakaan selitystä halunnut keksiä. Selviä liikkeitä odotellaan edelleen :D 17+1 ja ensimmäinen tulossa.
Kyllä se varmasti oli hän:) mä tunsin ensimmäisen viikolla 19.
 
Tämä meidän "Voitto" tuntuu olevan kovin liikkuvaista sorttia, eilen nukkumaan mennessä oli kauhia jumppa menossa :joyful: mieskin alkaa tuntea liikkeet, sanoi et tuntuu semmoisena väreilynä ja muljahteluna. Ihanaa, kun vihdoin alkaa tuntua paljon konkreettisemmalta et vihdoin me saadaan oma pikku sinappikone :happy::Heartred
 
Taisi olla toissapäivänä, kun doppleroin mahaani. Vauva potki siinä samalla, ja tunsin kaksi potkua, jotka dopplerikin rekisteröi. Ei siis voinut erehtyä, vaikka hentoisia olivat. :) Eilen illallakin luulen, että vauva liikuskeli, kun pitkän päivän jälkeen rentouduin sängyllä.

Vatsan päältä ei vielä tunnu yhtään mitään, vaikka oon yrittänyt kokeilla. Tuntuispa jo, niin mieskin pääsisi osalliseksi! 19+4.
 
Täällä on pikkuisella ollut vauhti päivä, vähän väliä tuntuu jumppailevan. Tosin voi johtua äitin herkkupäivästä :joyful: Päivittäin tuntuu liikkeitä, mutta ei vielä tunnu käteen asti. Silti huomaa kuinka iskut viikkojen aikana on vahvistunut. 18+2
 
Tuo mahapieru on just se, mitä itse vieläkin pelkään näiden potkutuntemusten olevan :D Fiksu esikoinen!
 
Unelma :D :D :D hauska:D
Ei vieläkään mitään havaintoa liikkeistä, huomenna rv 16:sad001
 
Mulla päivä päivältä mahassa tömähtelee useammin. Aikamoista :) jäi ne niin sanotut kalan hipsutupset pois kokonaan johtuneen varmaan siitä että istukka edessä. Eilen tunsin kesken työpäivän ku pikkunen tuuppas siellä:rolleyes:
 
Ensimmäiset liikkeet tuntui 17+2 :Heartred
Heti sen jälkeen onkin sitten alkanut sellainen rallli , että kun pysähtyy paikalleen niin liikehdintä alkaa. Heilumisen aikana mahan päältäkin näkee "tumpsahdukset" ja mies tuntee liikkeet myös selävästi. Viikkoja tällä hetkellä 19+2 :happy:
Ihan mielenkiinnolla odotan mitä on vielä tulossa esim.kk tai parin päästä :happy:
 
Oon tuntenu ny noin viikon varmoja liikkeitä. Tänään 19+0. Edelliset pari viikkia välillä kiljuin että mun sisällä poksahtelee saippuakuplia :D en osannut asiaa muuten kuvailla. Nyt tuntuu joka päivä enemmän ja kovempaa jotain myllytystä. On ihan kummaa ja outoa. Mutta hymyilyttää silti aina kun tumisee. :) jännää tämmöne eka kerta.
 
Mä oon nyt viikon verran tuntenut liikkeet joka päivä ja eilen mahassa kävi kunnon myllerrys koko illan. No tänään ei ookkaan sitten tuntunut yhtään mitään. Totta kai oon tän loppuviikon työreissussa niin ei pääse ees doplerilla tarkastaa löytyykö sykkeet. No ei auta muu ku uskoa että kaikki on hyvin ja kaveri pitää vaan lepopäivää tänään...
 
Alan olla jo vähän turhautunu, kun en vieläkään oo varma tuntuuko liikkeitä vai ei :wideyed: jotain pientä oon ollu tuntevinani (varsinkin viime päivinä), mut en osaa sanoa, että onko nää vielä kuviteltuja, kun niin kovasti jo odotan näin rv 18+6
 
Takaisin
Top