Sikiön liikkeet

Mulla alkoi liikkeet tuntua joskus rv 13 paikkeilla, eipä niitä vielä tunnu kuin iltaisin kun rauhoittuu sänkyyn. Ja noita harjoitussupisteluja on kyllä kanssa ollut, nyt kun rv 17 tuli mittariin, niin jotenkin kohtu innostui ja vähän väliä on jonkinlaista harjoitussupistusta meneillään..
 
Täällä ei vielä tunnu mtn. Tosin oon iltasin niin tsippi et lamput sammuu heti ku meen sänkyy. Toivottavasti alkais pian jotain pientä tuntumaan. Nyt rv 13+6
 
Mä en tunne vielä mitään.. tänään 17+1 :sad001 Viikko sitten epäilin että tunsin pientä möyrimistä mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään, enkä siitäkään ollut varma mitä se oli.
 
17+2 eikä täälläkään mitään. Kyllä odottavan aika on pitkä. :)
 
Nyt on täällä alkanut tuntua potkut :happy: tänään on 15+4. Eilen olin ekaa kertaa selvästi ne tuntevinani ja tänään myös. Tosin vaan, jos oon paikoillani. Ihanaa, että tuntuu näin aikasin, esikoisesta vasta rv +20. Ilmeisesti tosiaan nyt istukka eri paikassa.
 
Oon luullut tuntevani liikkeet mutta en tiedä. Istukka edessä ja ei esikoisestakaan mitään pitkiin aikoihin tuntunut. Jos viikon päästä. 15+5
 
Mie olen jo monta viikkoa elänyt tätä samaa vaihetta: ehkä tunnen liikkeet, mutta en ole vieläkään ihan varma. Välillä tuntuu pieniä hipaisuja ja joskus jopa muljahtelua, mutta edelleen niin hentoista, että saatan kuvitella kaiken. Ei selkeitä potkuja. Just heräsin päiväunilta ja näin unta, että vauva potki tarmokkaasti ja sain miehenkin tuntemaan potkut mahan päältä... Olipa ankeaa herätä! Aika kuluu superhitaasti. 18+1.
 
Mulla on nyt useamman viikon tuntunut liikkeet, nyt alkaa olla sen luokan kamaa että välillä oikein hätkähtää kun tulee kunnon monotus. Ei vielä tunnu ulospäin vaikka hirveästi ihraa ei välissä olekaan. Tuntuu vaan niin ihanalta kun ei tartte enää ressata sydänäänistä kun teutarointia voi seurata päivittäin. Nyt siis 18+4.
 
Minä en tunne vieläkään liikkeitä :sad001 viikkoja tänään 15 ja istukka etuseinässä... haluisin jo kovin tuntea vauvan!
 
Mullakaan ei oo ollu mitään liiketuntemuksia. Viikkoja 15+4. Istukka on tosin edessä ja eka raskaus.
 
Sama täällä ei vielä havaintoa liikkeistä :cool: niitä kanssa kovasti odotellen:rolleyes:
Neuvola täti sanoi tänään tunteneensa tönäisyn ku kuunteli doplerilla sydän ääniä:cat: jospa miekii sit ihan kohta.
 
Mä oon nyt vihdoin tuntenut muutamia päiviä jo selviä liikkeitä. ❤️ Tänään rv 18+1
 
18+2 eikä vieläkään tunnu mitään. Siellä kuitenkin ollaan. Onneksi on doppleri kotona niin voi kerran viikossa fiilistellä ääniä. :)
 
17+0 ja ei kyllä täyttä varmuutta liikkeistä. Noin viikon ajan tuntunut iltaisin pieniä hipaisuja ja muljahteluja, mutta niin hentoista vielä, että voi hyvin johtua jostain muustakin :D kunnon monotuksia odotellessa!
 
17+0 ja ei kyllä täyttä varmuutta liikkeistä. Noin viikon ajan tuntunut iltaisin pieniä hipaisuja ja muljahteluja, mutta niin hentoista vielä, että voi hyvin johtua jostain muustakin :D kunnon monotuksia odotellessa!

Samat sanat, mutta mulla jo 19+1. Tosi pitkään ollut jo sama tilanne! Joka ilta yritän kuulostella, että eikö se vois jo ruveta kunnolla potkiskelemaan.
 
Ei täälläkään vielä mitään. Huomenna 17+0 ja alkaa jo odottelemaan koska tuntee jotain :)
 
Taas ei pariin päivään oo tuntunut yhtään mitään edes sillee hentoja hipasuja. Joko vois kohta alkaa tuntumaan. Ärsyttää kun maha ei kasva ja liikkeitä ei tunnu niin tosi usein semmonen olo et onko siel edes ketään. Toki sykkeet kuuluu et kaippa siel jonkun täytyy olla, mutta silti sais jo liikkeet alkaa tuntumaan...
 
Itse tunnen vauvan nyt lähes päivittäin. Jos istun esim toimistotuolilla tai vastaavalla hieman enemmän "linkussa" niin silloin itse tunnen vauvan liikkeet. Tila käynee ahtaammaksi pikkuisella sillein ja mutkellus tuntuu paremmin :) tänään 15+4
 
Täälläkin ollu monta viikkoa että ihan kuin tuntisin liikkeet, kolmas tulossa, toista odottaessa tunsin liikkeet jo 14 rv ja nyt oon että missä liikkeet, viimeksi oli istukka taka seinässä joten oon nyt todennut sen olevan varmaan sit edessä.

Mites te ketkä kerroitte että istukka on edessä niin miten teille se on selvinnyt? Kun nt ultrassa sanottiin mulle että on liian varhaista sanoa minne se istukka lopulta tulee.
 
Meille kerrottiin tossa nt-ultrassa, kun pieni meni istukan taakse piiloon ja ei saatu kunnollisia 3D ja 4D -kuvia sen takia :joyful: mut sanoi kyllä, että ei oo lopullista tietoa tietty
 
Takaisin
Top