Sikiön liikkeet

Cinnemon

Silmät suurina ihmettelijä
Missä vaiheessa muu on tunteneet sikiön liikkeet?

Itse tunsin vajaa pari viikkoa sitten, eli rv 14, kuplintaa muutamasti vatsassa ja tänään rv 16 ensimmäistä kertaa vatsan päältä. Toinen raskaus meneillään!
 
Minäkin tunsin ensimmäiset hipaisut joskus tuolloin viikolla 14. Nyt menossa rv 16+2 ja vatsan päältä tuntunut pikkuisia potkuja viime viikonlopusta asti (rv 15+5). Voi että ne saa joka kerta ison hymyn huulille. :) Minullakin nyt toinen raskaus.
 
Ekat kuplinnat tuntui rv 13, ei voinut erehtyä, kun tuli useampana päivänä peräkkäin. Nyt on ollut rauhallista pari päivää.. :) en ajatellut, että tuntuisi näin aikaisin jo.
 
Viikolla 13 tuntui jo jotain, nyt möyryää päivittäin (rv 16+5). Toinen raskaus. Ekasta tuntui viikolla 16.
 
Täällä myös jo pulputus käy. Alkoi 13+1. Joka päivä tuntunut jotain pientä. Toinen raskaus menossa :)
 
Ekat tuntu rv13+ jotain. Vielä ei tunnu päivittäin mut useita kertoja viikossa nyt menossa rv15+3
 
Mulla eka raskaus ja ainakin vkon olen mielestäni liikkeitä tuntenut. Lähinnä iltaisin nukkumaan mennessä. Eka ajattelin et on vaan ilmaa mahassa :joyful:(nyt 16+1)
 
Välillä tuntuu kuplintaa ja hipsutusta muttei vielä semmosta selkeää.. rv 16 :)
 
Eilen ehkä mahdollisesti jotain pientä liikettä havaittavissa nukkumaan mennessä, mutta varma kyllä en oo. Nyt siis 14+3. Toivottavasti kohta alkais selkeästi tuntumaan...
 
Mulla pari viikkoa jo tuntunut, eilen varmaan jonkin kuperkeikan heitti kun tuntu ihan mahan päältäkin kun muljahti :D
 
Rv 16+4 ja ensimmäinen. En ole vielä erottanut yhtään liikehdintää. Olen jo malttamaton, mutta eiköhän se siitä kohta. :)
 
Yritän kans kuulostella liikkeitä, mutta parin viikon takaisen pulputuksen jälkeen ei ole tuntunut mitään kovin selkeää. Kun rauhoitun kuulostelemaan vauvaa niin tunnen lähinnä oman sykkeeni voimakkaana siellä paikkein, missä vauva majailee :) nyt 17+1
 
Mä en myöskään oo nyt pitkään aikaan tuntenu mitään. Viikko sitten olin ihan varma, et tunsin liikkeitä, mutta mulla oli sillon se neuvolalääkäri ja sanoi, ettei niitä vielä pitäisi pystyä tuntemaan(sillon oli 13+4) eli oli vissiin vaan ilmaa? Nyt istukka on takana, niin toivottavasti tuntuu aiemmin kun esikoisesta! Esikoisen aikana istukka oli edessä ja ekat liikkeet tuntu vasta 20+ viikolla...
 
Mä en myöskään oo nyt pitkään aikaan tuntenu mitään. Viikko sitten olin ihan varma, et tunsin liikkeitä, mutta mulla oli sillon se neuvolalääkäri ja sanoi, ettei niitä vielä pitäisi pystyä tuntemaan(sillon oli 13+4) eli oli vissiin vaan ilmaa? Nyt istukka on takana, niin toivottavasti tuntuu aiemmin kun esikoisesta! Esikoisen aikana istukka oli edessä ja ekat liikkeet tuntu vasta 20+ viikolla...
No mä kyllä tunsin 12+4 about että kyllä se vaan on mahdollista. Ja täällä oli joku toinenkin muistaakseni tuntenut +12.
 
Täälläkin tuntunut pientä kuplintaa ja väreilyä. Tänään tuntunut semmoinen kiristävä tunne kohdussa,ei siis koko kohtua kiristä vaan jossaki kohtaa...en tiiä venytteleekö pieni siellä vai mitä:) nyt menossa rv 16+0
 
Mä en tunne vielä mitään. Tosin en ole aikaisemmista tuntenut kovin aikaisin.
 
Viime viikolla (VK 15) tunsin kerran sellaista pulputusta mitä en osannut oikeen sanoa että mitä on. Sen jälkeen ei ole mitään tuntunut, mutta kai se pian kuitenkin :wink nyt 15+1.
 
Takaisin
Top