Sikiön liikkeet

Bebe alkoi onneksi liikkua illalla kun viileni ja seuraava päivä meni myllätessä lähes taukoamatta :D ei tarvinnut onneksi siis huolestua enempää!
 
Täällä kans huomattu että pikkunen ei jaksa melskata samallalailla kun viileämpänä päivinä... mut kyllä joka päivä tuntuu liikkeitä! En ole huolissaan...
Muistakaa juoda hyvin ja pysykää viileässä paikassa! Huomaan että nahka palaa herkemmin kun normaalisti... onko kukaan muu huomannut samaa?
 
Mä just puhuin miehelle et ihme etten oo vielä palanut. No eilen sit olin... mut kuitenkin, eka kerta tänä vuonna ja yleensä palan toukokuun alussa, vaikkei aurinko ees paistas, niin musta tuntuu, et itellä on just päinvastoin. Toki oon nyt ollu todella paljon varjossa ja yrittänyt käyttää rasvaa niin usein kun vaan muistan(eli harvoin,pitäs oikeesti olla tästä tarkempi).

Tytön kans oon tarkkana, et se on varjossa, hattu päässä jne mut eihän sitä sit ittestään huolehdi :grin mut meillä likka on mua ruskeempi mahastakin(mikä siis ei juuri oo päivänpaistetta nähnyt)kun mun kädet :grin:grin eli ruskettuu suht helposti niin kun isänsä. Minä taas vaan palan ja sit oon taas valkonen:wideyed: sit tytöllä on kun ois hanskat kädessä kun kädet ihan ruskeet kun sillä oon pitkähihasta paitaa yrittänyt pitää :p
 
Mä olin eilen aivan max 20 minuuttia auringossa ja paloin aika tehokkaasti. Huomaan, että vauvan liikkeet on kuumassa hieman vaisumpia, mutta kun hieman on viileämpää iltaisin niin mistään vaisuudesta ei ole tietoakaan :)
 
Kävin eilen(kin) kylmässä suihkussa ja istuin tuulettimen edessä niin johan alko rieha!
Pitää siis ruumiinlämpö saada alas niin jaksaa jäppinen riehua urakalla:) onneksi on näillä keleillä mahan suojissa...
Johan se muuten läkähtyis!
 
Oltiin eilen lapsen kanssa pari tuntia järvessä. Sen jälkeen olikin mukavan viileä olo pitkään ja sellainen meno että vauva tulee vatsasta läpi. Mies kuvasi liikettä yhdellä sanalla: "alien" :D
 
Viime viikolla oli liikkeiden kanssa hiljaisempaa, mutta ilmeisesti se johtuikin vieraista ja touhuiluista eikä helteestä, kuten luulin. Nyt parina päivänä, kun oon ottanut aurinkoa takapihalla, on mahassa alkanut älytön möyrintä. Lapsi on tullut äitiinsä ja nauttii helteestä :D
 
Suorassa auringossa on kyllä paahtavaa, mutta kyllä sekin menee, jos liikkuu tai tekee jotain. Meillä on lapioitu multaa tontille, että saadaan pihat kylvö- ja istutuskuntoon. Viikon sisällä on tullut itse lapioitua ja kärrättyä noin 10 kuutiota multaa ja pikku kiveä ja voin kertoa, että selkä ei enää tykkää :hilarious: onneksi on mies, joka on hoitanut loppujen kiven ja mullan kärräämisen (noin 35 kuutiota :hungover:). Siltikään en kykenisi vain makaamaan auringossa, koska silloin tulisi kuuma :grin
 
Ei mitään käryä mitä toi poju tuolla masussa touhuaa mutta piru kun tekee kipeää!:eek: potkii joka suuntaan ja melskaa hulluna että koko maha heiluu ja sätkii o.O autsista!
 
Ei mitään käryä mitä toi poju tuolla masussa touhuaa mutta piru kun tekee kipeää!:eek: potkii joka suuntaan ja melskaa hulluna että koko maha heiluu ja sätkii o.O autsista!
Mullaki alko sattuu liikkeet tossa pari viikkoa takaperin, ei oo enää sitä pientä somaa kuplintaa :grin
 
Apua! Tää kaveri tulee mahan läpi. Kauheeta monotusta, mylläystä. Iskuja tulee joka puolelle. Miten kaverin sais rauhottuu....
 
Lähde liikkeelle:wink mulla rauhoittuu samoin tein kun esim pyöritän lantiota jumppapallon päällä tai vaan nousen seisomaan:)
 
Huomaan, että vauva liikkuu nyt tosi paljon enemmän kun on viileää. Melkeinpä sanoisin, että nyt olisi jo enemmän pää alaspäin kuin poikittain. Pää tuntuu enemmän jossain lantiossa kuin suoraan vyötäröllä.
 
Mulla on nyt pysynyt raivotarjonta kaks viikkoa, tunnistaa hikasta :)

Joo muokkaus, ei ilmeisesti oo raivotarjonta. Edelleen hikka tuntuu tuolla alhaalla mutta en tajua miten se siellä tuntuu jos perätila.
 
Muokattu viimeksi:
Vauva hiljeni kun tuli viileempää mietinkin ,että oon varmaan juonnu super paljon vähemmän nyt vettä. Jostain luin että se vaikuttas liikkuvuuteen.
Sellasia tumahduksia tullu ja pieni tökkimisiä,mut kaikki kunnon jumpat jäänny poijes. En tiiä pitäskö huolestua jo.
Toisaalta oon kyllä itse taas touhunnu paljon enemmän, että sekin vois vaikuttaa ku koko ajan liikkeessä helteillä kun ei jaksanut kun vaan olla.
 
Takaisin
Top