Sikiön liikkeet

Vauva hiljeni kun tuli viileempää mietinkin ,että oon varmaan juonnu super paljon vähemmän nyt vettä. Jostain luin että se vaikuttas liikkuvuuteen.
Sellasia tumahduksia tullu ja pieni tökkimisiä,mut kaikki kunnon jumpat jäänny poijes. En tiiä pitäskö huolestua jo.
Toisaalta oon kyllä itse taas touhunnu paljon enemmän, että sekin vois vaikuttaa ku koko ajan liikkeessä helteillä kun ei jaksanut kun vaan olla.

Mulla ihan sama, tänään ja eilen ollut huomattavasti hiljaisempaa kuin vaikka vkl. Liikkeet ennemmin muljumista ja möyrimistä kuin napakoita potkuja
 
Niin tai tila alkaa loppumaan kesken, siks tunnu enää napakoita potkuja :wink
Näin mulla ainakin käynyt joka kerta, sit huolestuu et mikä vikana ja neuvolassa todetaan että juu, vaikea monottaa kun ei oo tilaa oikoo jalkoja joten tyytyy muljuamaan:D
 
Siis täälläkin jätkä vaan muljuaa eikä napakoista potkuista oo enää tietoakaan... kipiää tekee! Toosassa vihloo kun leikkii korkki ruuvia :eek:
 
Just luin siitä vaun appista, että näillä viikoilla (34+3) alkaa tila vauvalta loppua ja liikkeet on enää muljuamista. Tosin koska vauva edelleen on poikittain, tuntuu maha repeävän venyttelyssä kahtia.
 
Onneksi pe on neuvola. Mä en kertakaikkiaan ole varma onko tää bebe muka siirtyny jo lähtöasemiin ja oikein päin. Hikka tuntuu edelleen tosi ylhäällä, velloo mahassa puolelta toiselle jne. Et oisko kuitenki poikittain. Nyt 37+0.
 
Mut siis, miten mulla tuntuu hikka tuolla alhaalla jos vauva on perätarjonnassa? En tajuu miten se ois mahdollista.. voikohan ultraaja olla nyt väärässä
 
Ahven, tuntuisi todella epätodennäköiseltä, että ultraaja olisi väärässä :eek: vai oliko kyseessä joku harjoittelija, joka olisi voinut mennä sekaisin suunnista? Saitko muuten ajan kääntöyritykseen?

Mulla hikka tuntuu kohtalaisen usein keskellä mahaa navan kohdalla ja vauva edelleen poikittain. Oon tosin huomannut, että hikka ei läheskään joka kerta tunnu samassa paikassa, mitä ihmettelen. Paikka vaihtuu nimittäin aika paljonkin :wideyed:
 
Ei se mikään synnytyslääkäri neuvolassa oo mut kai sen pitäis osata, ikää oli ainaki viiskyt. Jotain hämärää tässä jotenkin nyt on:grin äsken supisteli selässä yli tunnin, hitsi ku tuli pelko persiiseen ku ei tiedä nyt mitä pitäis uskoa. Sairaalasta ei tullu soittoa tänäänkään, pakko soittaa huomenna itse koska selvästi kroppa valmistautuu jo synnytykseen.
 
Niin tai tila alkaa loppumaan kesken, siks tunnu enää napakoita potkuja :wink
Näin mulla ainakin käynyt joka kerta, sit huolestuu et mikä vikana ja neuvolassa todetaan että juu, vaikea monottaa kun ei oo tilaa oikoo jalkoja joten tyytyy muljuamaan:D


Toki tämäkin mahdollista! :) hassulta vaan tuntuis että ei mahdu potkimaan kun mahtuu kuitenkin kieppumaan miten päin vaan
 
Vauva jaksoi olla rauhaksiin pari kolme pv,nyt ainakin viikon paukuttanu jo menemää ja kovaa. Mulle sanottiin neuvolassa että uusio synnyttäjillä vauva ei kiinnity eikä oikeen laskeudu valmiiksi ennenkuin synnytys päivänä tyyliin. En oo koskaan kuullukkaan tälläistä. Hmm aika tukalaa kun vauva potkii paljon ylös ja hengittäminen vaikeeta ku keuhkot ihan länässä.
 
Okei kyllä se sit varmaan paikkansa pitää:). Tokassa raskaudessa ei puhuttu mtn ja ainakin kuvittelin et vauva laskeutu:rolleyes:
Nyt ainakin hengataan jotenki ylhäällä kovasti.
En sit tiiä kumpi kivempi et se painaa loppu ajan ku keilapallo haaroissa vai tämä .
 
Mä olen kanssa kuullut useammalta taholta että uudelleensynnyttäjillä ei vauva välttämättä laskeudu tai ainakaan kiinnity. Ja siihen liittyen että jos ei ole laskeutunut ja vedet menee niin pitäisi saman tien käydä makuulle ja soittaa synnärille että tilataanko lanssi vai mitä tehdään. Ettei napanuora luiskahda ja jää puristuksiin. Monenlaisia mielipiteitä tästäkin kuullut.
 
Oon kans uudelleen synnyttäjä, ja musta tuntuu että joka päivä maha näyttää erilaiselta. Taas tänää näyttää kuin olisi laskeutunut ja myöhemmin vauva on taas hakkaamassa niin ylös kuin pystyy x)
 
Täällä olis huomenna 36+0 täynnä ja ihan yhtä haipakkaa potkii kuin ennenkin. Ei merkkiäkään hiipumisesta. Iltasin usein aloittaa kun itse koittaa rauhoittua. Aika mojovaa potkua tulee, välillä pitää työntää konttia takaspäin :D
 
Täälläkin 35+0 ja kääntyilee monta kertaa päivän aikana. Hirveää mönkimistä. Viimeksi neuvolassa kolmisen viikkoa sitten oli raivotarjonnassa mutta sen jälkeen onkin oltu vaikka missä tarjonnassa :D
 
Täällä tänään kunnon ilta rieha:eek: nyt riehunut siitä asti kun sain muksut nukkumaan eli semmosen 2,5h eikä näytä hiljentymisen merkkejä:eek:
 
mä sain äsken hirveen itku slaagin et mun vauva ei liiku. Sit mies onneks sai dopplerin toimii ja sain äänet kuulumaan ja siitä vähän myöhemmin tuo onneks vähän möyri. Huomenna puolilta päivin pääsee ultraan moikkailee kirppua.
 
Muutamana päivänä ollu mielestäni suht vaisut liikkeet ja ehtinyt jo miettiä onkohan pikkuisella kaikki ok. Viimesen puolentunnin-tunnin aikana ollut sellaiset sambakarnevaalit menossa, että koko maha heiluu puolelta toiselle ja pikkuherra yrittää porautua ties mistä suunnasta ulos :dance011Valtakunnassa kaikki siis hyvin :grin Koskahan tässä pääsis vaan itte nukkumaan :p
 
Au au au au! Mitään käsitystä ei ole tarjonnasta, mutta nyt venytetään äidin nahkaa ja sisuskaluja ihan huolella. Mistä lie vauva suuttunut, kun tuollein pynkee.
 
Takaisin
Top