Ruokahimot ja -ällötykset

Nyt illan päälle alko tekee mieli imeskellä jääpalaa :confused: Ei tällästä ollu esikoisen aikana! :wideyed: Käytiin tänään anoppilassa ja oli kiva koittaa yrittää keksiä tekosyytä, miks en juo kahvia :grin Ei olla viel kerrottu ja kahviki ällöttää.... :hungover:

Olen molemmista lapsistani rouskutellut jääpaloja ja himoinnut lunta. Selittyy alhaisella hb:llä. Toivon ettei tässä raskaudessa sitä tulisi, oli aivan hirveää kun ulos meni talvella ja kuola alkoi kertyä suuhun koska lumi himoitti niin.
 
Olen molemmista lapsistani rouskutellut jääpaloja ja himoinnut lunta. Selittyy alhaisella hb:llä. Toivon ettei tässä raskaudessa sitä tulisi, oli aivan hirveää kun ulos meni talvella ja kuola alkoi kertyä suuhun koska lumi himoitti niin.
Mun hb oli maanantaina neuvolassa 147 :joyful: Mulla ei siis selity ainakaan sillä :grin
 
Mulla ei oikeestaan ällötyksiä ole sellaisia mitä muuten vetäisin :D tosin hyvä koska oon erityäin nirso tapaus :D, mut jotkut hajut ällöttää etenkin liian voimakkaana ja ihniset ei oikeastaan ajattele nykypäivänä muita esim kaupassa kassa jonossa jollain järkyttävän paljon hajuvettä, joka ei ole edes hyvän tuoksunen vasn todella tunkkainen :/ meillä oli kaverin auto päivän lainassa ja siinä oli vanilia wunderbaum, siitä meinas oksu tulla :D
 
Mä syön leipää ihan hillittömästi, kaurapuikulat kinkun kanssa on uus lemppari
 
Mulla kans kaurapuikulat paahdettuna, tomaatilla ja juuustolla en kyllä tiedä jihtuuko raskaudesta vai onko muuten vaan, mulla välillä tulee näitä leipäkausia ihan muutenkin :D
 
Joo! Leipää! ja muutenkin kaikki ravintoköyhät viljatuotteet on ne mitkä helpoiten menee alas :D croisantit ja kaupan pinaattiletut, niin ja mehukeitot! Hitto meillä olis kasvimaalla terveellistä ja tuoretta ruokaa tarjolla mutta en vaan pysty syömään sieltä mitään :S
 
Mä en oo ikään ollu mikään himojäätelönsyöjä mutta toki oon tykänny syödä eli en pahana pidä, meillä on ollu pakkasessa Ainon suklaajäätelöä mikä on ollu oma lemppari, koitin äsken syödä mutta parin lusikallisen jälkeen jouduin toteamaan että ei laske.... No onneksi oli mies paikalla pelastamassa tilanteen ja söi sen pois =)
 
Mulla ei nyt oikein uppoa kun hedelmät, "oikea ruoka" kuten kana ja riisi päätyivät oksennettuna pönttöön. Vähän meinaa olla hankala saada syötyä kun ällöttää lähes kaikki mitä jääkaapista löytyy.
 
Joo ärsyttää kun haluaisi kovasti syödä terveellistä ja ravitsevaa mutta tyydyt närppimään riisikakkuja ja pakastemansikoita :banghead:
 
Mua ällöttää tällä hetkellä kaikki liha, ennen raskautta siis olen kyllä ollut kaikkiruokainen. Salaatit ja kaikki raikkaat ovat sellaisia mitkä alas menee. Mansikoita himoitsen ja puolukkahillo on toinen, voisin syödä purkista sitä suoraan, ja myönnän.. ehkä pari lusikallista mennytkin niin :D
 
Täällä ei uppoa oikein mikään. Oksennukseen asti ei toki tule, mutta etoo koko ajan, eikä syöminen auta. Vielä olisi yksi ateria täällä miehen isovanhempien luona syötävä ennen kotiinpaluuta, en tiedä miten selviän. :D
 
Mikään kunnon ruoka ei pysy sisällä tai ajatuskin syömisestä oksettaa. Ainoa mitä voi kuvitella syövänsä on sushi. Siispä melkoisen selvittelyn jäljiltä päädyin hakemaan survival kit:n Hankosushista. Kasvismakeja :Heartred majoneesin kananmuna on pastöroitu eli sekin käy. Olipa ihan käsittämättömän hyvää! Nyt jännätään pysyykö sisällä... =D
 
Esikoisen soseiden haju :hungover: Varsinki liha- ja kalasoseet :puke_r Syöttämiset on alkanu olla jännittäviä, ku koko syötön ajan etoo ja ällöttää :depressed:
 
Mulla parani (yleensä tosi heikko) ruokahalu huomattavasti esikoista oottessa ja saman oon huomannut nyt. Ruoka maistuu niiin huvälle ja koko ajan nälkä. Ja on tosiaan tullut jo himoja, eilen halloumjuustosalaatti.. voi olla että ens viikolla muuttuu tilanne, jos pahoinvointi jo alkaa. Millon teillä alkanut pahoinvointi? En muista yhtään millon se yleensä alkaa. Sen muistan, että edellisessä päättyi 11-12 viikon tietämillä.
 
Mää voin nyt syödä mitä vain, siis ihan kaikki käy. Varsinkin kaikki rasvanen ja epäterveellinen

Pahoinvointi alkaa yleensä raskauden alussa ja loppuu noin viikolla 12
 
Mulla ei erityisiä himoja tai ällötyksiä ole edelleenkään (rv 7+0). Kahvi ehkä maistui vähän oudolta. Huomasin kuitenkin että purkka ällöttää. Liekkö makeutusaineet syynä? En yleensä muutenkaan pidä kauheasti purkasta, mutta nyt olen yrittänyt syödä enemmän, mutta sitä pitää melkein syödä nenä tukossa ja hyvin nopeasti :wtf:
 
Mua ei kyllä ällötä mikään, muutaman kerran tullu huono olo. Ei oo kyllä mitään himojakaan o_O Lähinnä pitää vaan laittaa muistutus millon pitää syödä et muistaa, närästys varmaan syynä ettei huomaa nälkää ennen ku huippaa.
 
Takaisin
Top