Ruokahimot ja -ällötykset

Mulla on.nyt tullu kauheesti tälläsiä "hajuhimoja" ja kuskaan ja teen miehelle milloin mitäkin sen takia että haluan haostaa sen hajun, mutta itse en syö sitä, mä en siis syö muuta lihaa kun naudan lihaa. Ja kinkku juusto toastit on yks semmonen minkä hajua himoitsen, mies just naureskeli yks ilta et tää on uus oire mut sitä ei haittaa yhtään ku saa herkutella ja vielä pyytämättä ja itse tekemättä :D
 
Mulle maistuu pelkkä roskaruoka ja hiilihydraatit! AUTTAKAA, en halua ottaa turhia kiloja kun viimekskin nous 15kg (silloin en todellakaan mässäillyt näin paljoa)! Miten sais itelleki hedelmä/salaattihimoja?:p Toivon että nää hh-himot loppuu kun viikkoja kertyy:rolleyes: myös punaviiniä tekis mieli, sitä saakin hetken odotella:hilarious:
 
Mulle maistuu pelkkä roskaruoka ja hiilihydraatit! AUTTAKAA, en halua ottaa turhia kiloja kun viimekskin nous 15kg (silloin en todellakaan mässäillyt näin paljoa)! Miten sais itelleki hedelmä/salaattihimoja?:p Toivon että nää hh-himot loppuu kun viikkoja kertyy:rolleyes: myös punaviiniä tekis mieli, sitä saakin hetken odotella:hilarious:

Mä ostin alkoholitonta valkkaria. Siihen loppui himo, kun se maistui ihan sokerilta eikä lainkaan viiniltä :D
 
Tänää syöty mäkkärin tupla juustohamppari ja kananugetteja barbeque-dipillä,niiiin hyvää :P noita mäkkärin nugetteja himoitsin koko viime raskaudenki ja viel synnärillä , nyt näköjää sama :D
 
Ei ole mitään normaalista poikkeavia himotuksia eikä ällötyksiä. Vähän jopa harmittaa, koska niistä kaikki aina puhuu, kun omia raskausaikojaan muistelee. Toki voi kait niitä ilmaantua vielä raskauden edetessäkin? Ei haittaisi yhtään, jos suklaat ja karkit olisivat ällötyslistalla.. Nyt pitää vaan yrittää muilla keinoilla hillitä herkuttelua :joyful:
 
Takaisin
Top