Ruokahimot ja -ällötykset

Sitten kun tää pahoinvointi helpottaa ja kaikki ruoka ei ällötä, niin voi että mä syön niiiin paljon! Teen ainakin litran punaviinikastiketta ja syön sitä pelkästään. Pulled pork-hampurilainen on kans saatava heti. Kiinalaiseen ravintolaan vois kans mennä.

Pitäis tietysti olla tyytyväinen että saa edes jotain syötyä, mutta kyllä tää koville ottaa kun ei oo tänäänkään syöny muuta ku jogurtin, kolme palaa ruisleipää, vähän karkkia ja pringlesejä ja äsken paistoin wok-vihanneksia joista söin lopulta vaan pari haarukallista koska suurin osa niistä oli porkkanaa :yuck: Normaalisti oisin tässä vaiheessa syöny lämpimän ateriankin jo kaks kertaa, ja nyt en oo syöny mitään kunnollista moneen päivään. Anteeksi valitus, oon tottakai iloinen tästä raskaudesta ja kestän kyllä kun tiedän että tää palkitaan, mutta ei tää silti mitään kivaa oo :sad001
 
Mä voisin syödä kanankoipia joka päivä... :rolleyes::p
 
Mulla ei missään vaiheessa oo ruokahalu kadonnut ja mun on pakko syödä ettei tuu huono olo. Makee ja suolanen menee molemmat :)
 
Nyt kun oon näin hyvin kahvista vieroitunut, niin kannattaakohan sitä enää edes langeta siihen.. Kuukauden ollu kahvia juomatta, eikä kyllä vieläkään tee mieli. Ankarat pääkivut seuras kahvin lopetuksesta...
 
Mä olen normaalisti kahvin ystävä, mutta nyt ei ole tehnyt oikeastaan koko raskausaikana hirveästi mieli. Herkkuja ei myöskään tee mieli, vaikka olen yleensä hirveä sokerihiiri.

Himoja ei ole oikeastaan ollut, ainakaan mihinkään tiettyyn. Saan vaan sellaisia päähänpistoja, kuten että nyt pitää saada mangorahkaa, tai eilen esimerkiksi oli ihan pakko ostaa kotiin mehua.

Ihan ekoilla viikoilla olisin voinut syödä kaiken edestäni, vaikka silloin olikin vähän pahoinvointia, mutta nyt on ruokahalu vähentynyt. Tosin nyt on pakko syödä kuitenkin jotain 2-3 tunnin välein, muuten tulee huono olo.
 
Täälläkin odotellaan, että jatkuva ällötys loppuisi ja tekisi mieli syödä edes jotain. Kyllä minulla ruoka menee alas, mutta mitään ei tee mieli.
 
Yhdyn kyllä edellisiin! Tää on asia jota ei tuu yhtään ikävä raskaudesta. Jatkuvasti saa olla syömässä huonon olon välttämiseksi. Se vaan, että huono olo saattaa tulla maha täynnäki. Ja vaikka ois maha täynnä, niin silti on usein vielä nälän tunne!! Super inhottavaa, mutta onhan se nyt koko sen palkinnon arvoista minkä lopussa saa :D
 
Ihan samoilla linjoilla täälläkin, paniikki tulee, ellen saa ruokaa 2-3 tunnin välein pahoinvoinnin välttämiseksi, vaikka pikkuhiljaa alkaa pahimmat ajat olla takanapäin. Työpaikalla pakko olla evästä mukana. Ruokahalu ei ole varsinaisesti mennyt missään vaiheessa, ja kahvi maistuu edelleen, vaikka sen luulin todellakin muuttuvan jossain vaiheessa vastenmieliseksi. Erityisiä mielitekoja en ole vielä huomannut, mutta tuntuu, että pastaruuat näyttää nyt maistuvan muita paremmin.
 
Ihmeelliset intohimot, mut TEXAS-PETE-kastike :hilarious: Wingsejä menis vaikka millä mitalla ja muutenkin sitä texaspeteä vois tunkea (ja tungenkin) vähä joka ruokaan... :grin
 
Saako MITÄÄN majoneesia syödä? Teki mieli ostaa sitä kavlin majoneesia ruisleivän päälle, mut en uskaltanu... :sad001
 
Noista majoneeseista taisi olla aiemmin keskustelua että on sellaisiakin missä ei ole ollenkaan kananmunaa ☺
 
Onko majoneesejä edes suomen suosituksissa kielletty? Jotenkin uskoisin et nuo teolliset majoneesit olis turvallisia? Pitäis jostain selvittää et "steriloidaanko" ne jotenkin ennen tuubiin pakkaamista..
 
Sinappia tekee mieli. Ja nuotiolla hiiltynyttä makkaraa kans. No nuohan sopii ja täydentää toisiaan mainiosti.
 
Ku joissakin majoneeseis luki pästuroitu kananmunankeltuainen.. Sit ku luin jostain et suomes tehtyjä vois syödä, mut löysin kaks mitä haluan ja ne molemmat oli tehty ruotsis.. Ja ku luin enemmän niin luki et teollisesti tuotettuja sais syödä ja sit mä jo luovutin. :D
 
Mie oon luottanu kans siihen että teollisesti valmistettuja majoneeseja voi huoletta syödä ja niin oon syönytkin. Ite tehtyjä en uskaltais raa'an kananmunan vuoksi, vaikkakin kotimaiset munat on salmonella vapaita :) Oon siis syöny hesen hamppareita majoneeseineen ja ai että kun oli hyvvää :D Ja jostain luin että ne kyllä pastöroidaan kun säilyvyys on kuitenkin pitkä!
 
Nyt rv 11 ja alkaa kaikki ruoka maistua niin kuin ennen ☺ PAITSI kahvi alkoi tökkiä vasta nyt pari päivää sitten.. en sitten ole juonut kahvia pariin päivään, kun se ei enää maistu hyvältä :confused:
 
Raejuusto! Mä voisin syödä vaan pelkkää raejuustoo :happy: Ja perunamuussia (?) Niin ja appelsiini mehua menee litra tolkulla!

Mitään makeeta ei tee yhtään mieli, ja kaikkein eniten äyriäisten haju oksettaa :dead:
 
Hyi! Mies teki eilen kylmäsavulohikiusausta. Haisi niin hirveälle että linnoittauduin makkariin kun tuntu että koko kämppä haisi... :eek:
 
Takaisin
Top