Ruokahimot ja -ällötykset

häini

Jostain jotain jo tietävä
Joko teille on tullut ruokahimoja? Entä ällötyksiä?
Mulla ei muuten oo vielä oikein mitään, mutta kahvia menee kyllä reilusti vaikka tiiän, että pitäis nimenomaan vähentää. Mutta kun tekee mieli! Ja auttaahan se (hetkellisesti) tähän kaameeseen väsymykseenkin.
Makeeta ei oikein tee mieli, vaikka normaalisti oon hirveä sokerihiiri. Eikä kyllä oikein suolastakaan, eikä oikein mitään. Pakko vaan yrittää syödä jotakin, ettei tuu huono olo.
 
Vielä ei mitään, paitsi riisiä ostin yksi päivä! Viime raskauden elin riisillä ja suolakurkuilla :P
 
Mulla on sama kun sulla Duulia! Rasvaiset ruuat ja kaikki sellaset ällöttää eikä tee mieli yhtään, mutta salaatti, hedelmät yms. on ihan tän hetken suosikkeja! :D
 
Miulle tuskin tulee mitään erikoisempia himoja kun aina ollut himoja ;D

Kahvi on ainoa mikä ei ole maistunut viime aikoina vaikka normaalisti tulee töissäkin juotua pari pannullista..

Yksi mitä mun tulee ikävä on energia juomat. Ne on vaan niin hyvän makusia mun mielestä :P
Alkoholin kanssa tuskin on ongelmia ;D kaapit on muutenkin ollut pullollaan viinaa aina eikä mun ole tullu niitä juotua.
 
En olis ikinä uskonut omaa himoani raskausaikana:) päivittäin himoitsen lohta kaikissa mahdollisissa muodoissa. Onneksi taitaa kypsänä olla hyväksyttyjen ruokien listalla! :)
 
Mainitsin jossain ketjussa jo kirsikat. En tajua miks just ne.

Esikoinen on poika ja silloin teki mieli syödä kaikkea superterveellistä ja kaikki epäterveellinen ällötti.

Mielenkiintoista on tää, mitä mielitekoja tulee olemaan, kummalle puolelle kallistuu, onkohan se sellainen kansansanonta näistä mieliteoista että hampurilaiset yms tietää tyttöä ja vihannekset ym. poikaa? Vai miten päin se meni.
 
Joo, oli niin että suolainen ruoka viittaa poikaan ja makea tyttöön :D meillä meni kyllä noi ennustukset ihan mönkään kaiken kohdalla viimeksi :D
 
Mä himoitsen suolakurkkua kaikissa muodoissa! Kokonaisia purkista, kurkkusalaattia... Mulla himo niihin alkoi jo n. viikko ennen plussaa, aamu alkaa aina kurkkusalaattileivällä. Saa nähdä milloin se alkaa tökkimään. Makeaa ei tee mieli (paitsi jäätelöä), suolainen maistuu liiankin hyvin (suola+helle=turvotukset!!).
 
Mä söin viime raskaudessa hirveesti suolakurkkuja ja vikan kolmanneksen himoitsin kaikkee tulista. Nyt ei oo mitään mielitekoja ollut, kaikki sen sijaan ällöttää. Toivottavasti tää ällövaihe menee kohta ohi ja tulis niitä himoja, helpottaa kaupassa käyntiä kummasti kun tietää tarkalleen mitä haluaa. :D
 
Makkara!! Eilen meni paketillinen notskimakkaraa ja tänää varmaan toinen. Kokoajan vois syyä makkaraaaaa :D
 
Mua etoo koko aika niin, että ei tee oikeun mitään mieli. Paitsi nyt alko tehdä tota maustamatonta jogurttia, kun sen tuosta luin. :laughing002 Suurimmaks osaks vaan tekis mieli tehdä mieli jotain. Siis esim. ku tehtiin lihamureketta, ni näytti niin hyvälle ja silti vaan ällötti, ni harmitti ettei tehny sitä yhtään mieli. :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: iLa
Ei sitä ihan normaalitilassa söisi lautasellista raakaa parsakaalia... Muutenkin kaikki tuore ja kylmä on nyt ihan in. Kaikki kypsennetty ällöttää.
 
Mulla selkeesti riisi on taas. Mä huomasin tänäänkin valitsevani lounaspaikasta risoton :rolleyes:
 
Mulla ei kahvi mene enää alas (tän viikon päänsäryt lyön kahvista vieroittumisen piikkiin) eikä mitään makeaa tee mieli. Ollaan pari viikkoa reissussa, hankala löytää nopeasti ruokapaikka aina kun nälkä/ pahaolo yllättää!
 
Kannattaa pitää laukussa mukana jotain pientä välipalapatukka tms kun nälkä iskee ja jos ei heti pääse syömään

Kahvia muutenkaan ei saisi kauheita määriä raskaana juoda. Siinä oli joku tietty kofeiinimäärä mikä oli maksimisuositus.
 
Takaisin
Top