Raskaudesta kertominen

Yksi pallomaha täälläkin. Ekasta raskaus näkyi ehkä joskus yli 20rvko, nyt turvottaa saman verran, kuin viimeksi juuri 20 viikolla .
Onneksi vaatteeni on suht löysiä, ja neuletakeilla saa peiteltyä vielä enemmän.

Minuakin ärsyttää kertominen ja siihen liittyvä hössötys. Parille hyvälle ystävälle ja siskolle ollaan kerrottu, samoin tulevalle esimiehelle oli ”pakko” kertoa (olen vaihtamassa syksyllä työpaikkaa). Esikoinen haluaisi kertoa nyt kaikille, en tiedä kauanko salaisuus säilyy.
 
Sunnuntaina kerrottiin mun vanhemmille ja sisaruksille. Toinen veli ei ollu paikalla joten kerroin hälle sitte viestillä. Olivat kyllä niin ilosia ja onnellisia meän puolesta. Anopille kans kerrottiin samana päivänä ja oli kyllä seki niin ilonen. Meiltä on kuitenki tätä uutista ooteltu jo vuosia kun pian 10 vuotta ollaan seurusteltu.
 
Muistin just, etten oo mun veljelle tainnut edes vielä kertoa :woot: Nähdään tosi harvoin, eikä sitä juuri nämä asiat kiinnosta, niin on vaan jäänyt.. pitää varmaan korjata asia, kun seuraavan kerran soitellaan.
 
Mun veli sai edellisestä raskaudesta tietää jouluna (omasta mielestään) kun la oli tammikuussa. Oli sille varmasti kerrottu, mutta ei ollut noteerannut ja sit joulupöydässä nähtiin sit kesän jälkeen ekan kerran. Ei olla kovin läheisiä kuten huomaa.
 
Me ollaan kerrottu nyt heinäkuussa sitä mukaa ihmiselle, mitä on tavattu. Laajemmin ja töissä sitten rakenneultran jälkeen vasta. Olisko teillä vinkkejä miten asiasta voisi jotenkin hauskasti paljastaa somessa kavereille? (En lukenu kaikkia aiempia viestejä, jos siellä on jo juteltu asiasta)
 
Me yritettiin vuosi miehen kanssa lasta. Menkat oli tosi myöhässä mut hyvin epäsäännöllinen kierto joten en sinänsä ihmetellyt sitä. Olin päättänyt yhtenä lauantai aamuna että nyt teen testin. Testin tekeminen kuitenkin ahdisti koska niin monta negatiivista oli jo tullut aikasemmin. Sitte kun tajusin että kaks viivaahan siinä näkyy nii olin niin innoissani et aloin tärisemään enkä tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut. Menin samantien herättämään miestä ja näytin testiä. Mies kuuli ensin unenpöpperössä että sanoin ettei vauvaa ole vieläkään mut sit ku toistin niin se tajusi vasta et mitä on tapahtunut ja en ikinä unohda sen kasvoja ja sitä miten onnelliselta se näytti :Heartred Muille ei olla vielä kerrottu ja nt ultran jälkeen viikon päästä olis tarkoitus kertoa. Mulla on vaan sellainen olo että moni tietää jo koska oon kieltäytynyt kavereiden tarjoamasta viinistä ja anopin luona kalavoileivistä ym. ja yhtenä päivänä mun äiti alkoi yhtäkkiä vaan puhumaan siitä miten listeria on huonoksi raskaana olevalle. Taitavat kaikki läheiset jo arvata ennen kun saadaan itse kerrottua :D
 
Takaisin
Top