Raskaaksi 2019

DeeDee onnea! Mutta mistä tiedät jo että raskaana? Vai muistanko väärin et dpo5 nyt? (Käyn tsekkaa ja korjaan sit tän jos muistan väärin..)

Ei sitä kukaan voikaa tietää dpo5...mutta oireet samat ku km kierroissa! Joka päivä oireita lisää.. eikä ovispäivä oo kiveen hakattu voi kai olla +-1päivää .. eliehkä tänää ois dpo 5-7?
 
Mulla on niin järkyt menkat taas ettei pysty olla. Kotona oltava kun vessassa juostava. Hyytymää ja kivut on kovat. Miks nää on nykyään aina tämmöisiä :sad001
Eikä siis ole eka kerta vaan tuntuu pahentuvan kierto kierrolta. Mitäköhän vikaa siellä on. Kuitenkin käytän sitä verenvuotoa hillitsevää ja silti on näin hirveät. Ei tää oo normaalia. :arghh:
Onkohan tähän mitään ratkaisua ennen hoitoja. Tai ylipäänsä. Jos ei raskaudu ni mitää hittoa sit mä tän kans teen :arghh:
Haleja :Heartred
 
Aivan mahtavaa että vauva on tulossa :) Onnea!

Meillä mies ei silloin suostunut enää neljänteen mutta nyt hän on vihdoin suostunut ja nyt alkoi neljännen yritys :Heartred

Kiitos, ja ihanaa että nyt mies on neljännen kannalla! Toivotaan pikaista plussaa! :)
 
Kävin eilen testikaupoilla, jotta voi sitten torstaiaamuna testata ja hyvillä mielin ottaa muutaman lasillisen viikonloppuna. Taisi olla turha ostos, tänään jo tuhrua. En nyt sinänsä plussaa odottanutkaan, joten kovin paha mielikään ei ole. Ja positiivista on se, että kierto on ihan inhimmillisen pituinen, tänään kp 34.

Ferritiinitulokset tuli myös. Sekään ei mikään katastrofaalinen, 16. Pakko sitä rautalisää on silti alkaa ottaa, eikös suositus raskautumisen kannalta ole joku 50... se rauta on vaan niin pahaa :hungover:

Muuten alan varmaan pikkuhiljaa hiljentyä juhannuksen viettoon. Ollaan miehen sukulaisten luona, en viitsi siellä liikaa selailla :rolleyes::brb:

Hyvät juhannukset kaikille, tasapuolisesti tsemppejä ja haleja omiin tilanteisiin :Heartred Älkää hukkuko! :female
 
Kävin eilen testikaupoilla, jotta voi sitten torstaiaamuna testata ja hyvillä mielin ottaa muutaman lasillisen viikonloppuna. Taisi olla turha ostos, tänään jo tuhrua. En nyt sinänsä plussaa odottanutkaan, joten kovin paha mielikään ei ole. Ja positiivista on se, että kierto on ihan inhimmillisen pituinen, tänään kp 34.

Ferritiinitulokset tuli myös. Sekään ei mikään katastrofaalinen, 16. Pakko sitä rautalisää on silti alkaa ottaa, eikös suositus raskautumisen kannalta ole joku 50... se rauta on vaan niin pahaa :hungover:

Muuten alan varmaan pikkuhiljaa hiljentyä juhannuksen viettoon. Ollaan miehen sukulaisten luona, en viitsi siellä liikaa selailla :rolleyes::brb:

Hyvät juhannukset kaikille, tasapuolisesti tsemppejä ja haleja omiin tilanteisiin :Heartred Älkää hukkuko! :female

Mä syön Obsidania nyt rautakuurilla ja sen makuahan ei maista, kun se on kapselissa. Obsidan sitoutuu hyvin, sanoi lääkäri.
 
Tänään dpo13 tai dpo 11. Yleensä hätähousuna testaan heti dpo 10. Nyt ei jaksa, usko raskauteen 0, koska tosiaan ajotusta ei ollut. Jotain lieviä oireita mukamas ollut, mutta selittyy kaikella muulla.
Katotaan testailenko huomenna varuilta jos ei huomenna ala menkat :dontknow
 
Mul koko päivän ollut ihan varma olo et menkat paukahtaa ko on niin tukala olo jo. Vähän kyl on siten optimistinen olo ku tuli se haamu ni sit jaksaa ootella. Ja Nipanderi meil harvemmin on noita hmm oraalipuuhia mut me ollaan koko suhde oltu aktiivisia ja silleen et vissiin oon vaan niin halukas kaikkeen ja kokeilee yms.. Nyt vaan toi ominaishaju siis hän tarkoitti et minun niska haisee vanhukselle. Alakerta maistui raudalle mut niska se oli niin kova paikka et mummon haju. Oijoi mul naurattaa vaan ja oireet lisääntynyt vaan. Itse asiassa kuolasin jo, jos tämä ei mee jo kohta ohi niin lääkäriin kun ei oo normaali syljeneritys kysees..

Ihana Spyro plus nyt sit puuhaileen!

Meidän ketjussa kaikki raskautuu tänä vuonna oon ihan varma.. Onhan meitä monta hyvillä oireilla ja oon samal kannalla ko DeeDee et mulla on ollu ihan olo et juu kyl se plussa tulee.
 
Kiitos kysymästä, pyörin täällä ihmettelemässä ja kommentoimassa. Sivusta seurailen sellasia jotka kirjoitteli raskaaksi 2018 ketjussa.

Meillä tosiaan tärppäsi marraskuussa, toisesta inseminaatiosta plussasin. Hyvin vähäoireinen raskaus ollut tähän mennessä, verrattuna esikoisen odotukseen. LA on 2.8.2019. :) :p

Muistan sut!

Mulla oli kuopuksen la 2.8.13. Meni sitten käynnistykseen ja syntyi 17.8. Toivottavasti sun nyytti saapuu lasketun lähellä :happy:
 
Spyrolla plussaa näyttää:) miehen kaato kutsuu:)

Newmoon, ei sulla kumminkaan oo endoa oo? Eiks se voi vaikuttaa ainakin?

Jesbe, ei kokemusta asiastasi, mutta mummon alapää ei kuulosta imartelevalta:)) me ollaan jo niin vanha pari, että jos noi puuhat voi vaan välttää, niin käy mulle:)) pidän kyllä seksistä, mutta oraalijutut ei oo mikään lemppari:))

Tsemppiä kaikille! Täällä dpo4. Positiivista, eilen tuli ihan vaan paristi jotain pyyhintätuhrua ja tänään ei vielä ollenkaan, ku normaalisti mun tipputtelu on sellainen kirkkaanpunainen suihku:) sorii:)

Mä kans tykkään seksistä, mut en itseeni kohdistuvasta oraalista. Miehen voin hoitaa, hän kun pääsee joskus paremmin maaliin sellaisella lämmittelyllä :grin Me kans niin vanha pari, ettei mitään jaksa kokeilla. Hirveen mukavuudenhaluisia ollaan nykyään. Nuorena kokeiltiin metsät, autot sun muut.
 
Mä kans tykkään seksistä, mut en itseeni kohdistuvasta oraalista. Miehen voin hoitaa, hän kun pääsee joskus paremmin maaliin sellaisella lämmittelyllä :grin Me kans niin vanha pari, ettei mitään jaksa kokeilla. Hirveen mukavuudenhaluisia ollaan nykyään. Nuorena kokeiltiin metsät, autot sun muut.
Niin meillä on se vaihe vielä mut on se ikävä ku ei ny voi ku mun hormonit aiheuttavat outoja hajuja. Justiinsa joo... No kuitenkin luin vähän ja joillakin ikenet turpoaa ja syljeneritys lisääntyy alkuraskaudessa.. Mulla yleensä todella vähän sylkeä erittyy nyt sit enemmän ku pitäis.. Huimaa ja on yleisesti outo olo. Nyt kp26, saas nähdä jos tulis herkkään viivaa kohtapuolin. Jos ei tää kierto niin toivon mukaan jo ens kierto
 
Ei ole ainakaan ole koskaan mitään näkynyt, on täs vuoden aikana niin monta kertaa ultrattu mut ei oo kukaan ainakaan sanonut.
Veikkaan olevan sukuvika, äitini kärsi samoista kunnes tuli vaihdevuodet.
Ei mulla ekoina pillerittöminä vuosina ollut tämmöistä. Haluisin kyllä eroon näistä menkoista. Mut valitettavasti näitä tarvitsee et raskautuisi..
Sellaska hyytymiä tullut tänään et huhhuh. Nyt Iltaa kohde helpottunut vähän mut eihän tämä tällaista voi olla töihin ei voi mennä ku reidet veressä :eek::banghead:
Mulla taas just se et millään ei nyt oo tullu menkkoja ja kumminkin ollut säännöllisesti 30 pvn välein ja nyt ärsyttää ku ei tuu ajallaan mut kuitenki limiksen koko vaihtelee et se mua ihmetyttää.. Et kuinka se sen tekee ilman tyhjennys vuotoa. Ennen ku aloitin pillerit mul oli 9 päivää kauheeta holvausta ja alko kuun alusta ja kierto oli tasan 27/28 pv et mun kohdalla pillerit pahensi
 
Tänään dpo13 tai dpo 11. Yleensä hätähousuna testaan heti dpo 10. Nyt ei jaksa, usko raskauteen 0, koska tosiaan ajotusta ei ollut. Jotain lieviä oireita mukamas ollut, mutta selittyy kaikella muulla.
Katotaan testailenko huomenna varuilta jos ei huomenna ala menkat :dontknow

Noin mun raskaus alkoi :hilarious:, ei ajoitusta ja usko 0. Mun ovis oli etuajassa (en oo tikkuillu, sovellus sanoi niin)
 
Sori jos vastailen/kommentoin huonosti muiden viesteihin. Tää jäätävä väsymys vie keskittymiskyvyn, niinku ois kestokrapula :bored:. Just heräsin päikkäreiltä. Mieskin vaan nauroi et iteppä halusit :hilarious: ja mä sille et sinä tämän oot aiheuttanu. Mut ihana toisaalta ku on oireita
 
Kaveri totesi et johan sinä hehkut ja kehui kun on iho kauniina ja kysy miten oon ilman meikkiä liikkeellä... Sanoin että no ei oo jaksanut ja kuulemma oon itsevarmempi ja puheliaampi ja iloisempi.. Paljon voi asiat vaikuttaa mut han heti vihjaili josko olisin pieniin päin.. En oo ainoo joka epäilee. Olispa nyt..

Oon iloinen ku saatu positiivista fiilistä ja sitte plussaa ja haamua ja nyt kunnon plussapuhurit kaikille! :Heartred
 
Kaveri totesi et johan sinä hehkut ja kehui kun on iho kauniina ja kysy miten oon ilman meikkiä liikkeellä... Sanoin että no ei oo jaksanut ja kuulemma oon itsevarmempi ja puheliaampi ja iloisempi.. Paljon voi asiat vaikuttaa mut han heti vihjaili josko olisin pieniin päin.. En oo ainoo joka epäilee. Olispa nyt..

Oon iloinen ku saatu positiivista fiilistä ja sitte plussaa ja haamua ja nyt kunnon plussapuhurit kaikille! :Heartred

Kyllä se sun haamu sieltä vielä vahvistuu :happy:
 
Takaisin
Top