Raskaaksi 2019

Mulla oli kuopuksen la 2.8.13. Meni sitten käynnistykseen ja syntyi 17.8. Toivottavasti sun nyytti saapuu lasketun lähellä :happy:

Kiitos toivotaan.. Niin monet synttärit elokuussa, että tää vois tehdä poikkeuksen ja syntyä siinä heinä-elokuun vaihteessa. :D :D :D

Esikoinen syntyi 40+1.

Miehen siskon poika meni 8 päivää yli lasketun, ja nyt eilen aamulla niille syntyi tyttö. Joka sekin meni 6 päivää yli.
 
Perjantaina mun sisko tulee perheineen kylään ja hällä la 24.7. Kolmas tulossa. Mitenkähän mä selviän sitä mahaa katsellessa :shy: Oon kyl iloinen hänen puolesta, kun aluks eivät meinanneet millään raskautua. Kävivät hoidot ja kaikki. Lopettivat yrittämisen ja sitten tulikin plussa :wideyed: Hänen mies suostui vain kahteen, mut sisko puhui miehen ympäri :woot: Heil on tyttö ja poika. Nyt poika tulossa.
 
Huomenta,
dpo14/kp30, ei voi mitään, testit näytti negaa :sad001
Aion kuitenkin jatkaa Terojen syöntiä tämän ja huomisen päivän vielä.
 
Tänään dpo10-11 ja kp24. Vielä en ole testannut, eikä kyllä kotona edes oo r-testei. Tarvis varmaan ostaa. Juhannuksen tuun viettään selvinpäin mut ens viikon la olis siskon 30v ja siel olis tarkotus juoda ellen oo sit raskaana. Menkkojen pitäis alkaa 4-7 päivän sisäl.

Talletteluja ollaan tehty pitkin kiertoo muutaman päivän välein. 2 päivää ennen ovis+ ja päivä ovis+ jälkeen toivottavasti olis tärpänny nyt täst kierrosta.

Mulla tulee olee kesä aika kiireinen, eilen alko koulusta kesäloma ja jo tänään aamulla heti tulin töihin:grin
 
Kyllä se vuoto sitten eilen alkoi vihdoin, eli tänään kp2/55, toivottavasti tulis vähän lyhyempi kierto tällä kertaa.

Ainiin siellä lääkäristä soitettiin ja mulla aika lääkärille nyt sit ensviikon keskiviikkona:)

Hauskaa Juhannusta kaikille ja tsemppiä omaan vaiheeseen! :happy:
 
Huh, mitä unta mä näin. Tein raskaustestejä unessa ja mulla oli digi, joka näytti 1-2 viikkoa ja joku perustesti.
Mies tuli ja katsoi digiä ja sen sijaan, että olisi sanonut, että onpa kiva juttu, hän kysyi huokaisten, että voiko tästä digistä
nähdä sen, kuinka hyvin meidän rahat riittää uuteen lapseen :hilarious: Totesin hölmistyneenä, että sen tarkoitus on
kyllä vain näyttää, kuinka pitkällä raskaus on. Seuraavaksi unessa olin yhtäkkiä jossain huoneessa, joka oli
liveversio tästä meidän ketjusta. Naapurihuoneissa oli muut ryhmät, joissa kirjoittelen. Huone oli täynnä äitejä ja
joillakin pieni lapsikin. En tuntenut ketään ja osa näytti olevan hyvää pataa keskenään. Yks kuumeilija sitten
yritti jutella mulle ja aloitti puhumaan autopesusta :hilarious::hilarious: Heräsin ja harmistuin, kun se olikin unta :sour:

Silloin, kun me aloitettiin yritys, käytiin läpi perheen tilanne rahaa myöten, kun mies on tarkka ja perusteellinen
näissä asioissa. Sain hänet vakuutettua siitä, että kyllä me pärjätään. Molemmilla vakityö, vaikka järjetön laina
talosta onkin. Näin pitkän ajan jälkeen tuli uniin sitten :grin

Hyvää juhannusta! Mä jatkan ikkunoiden pesua ja lähden hakemaan kaupasta hirveetä kuormaa tyttöjeni kans, ruokaa
siis :hilarious: Huomenna olis 25 henkeä tulossa pippaloihin!
 
Dpo5, perusfiilis, ei oloja mihinkään suuntaan, ei tiputtelua. Olipa kiva käydä kirjoittaa työsopparia 1,5veen kanssa. Älyää kyllä kun yrittää keskittyä johonkin, kauhee marina.

Täällä kans pitäis siivota. Ei kyllä olla edes kotona juhannuksena, mut oon sellanen siivousneurootikko, että ei tulis kuuloonkaan palata reissusta likaiseen taloon!:))
 
Huh, mitä unta mä näin. Tein raskaustestejä unessa ja mulla oli digi, joka näytti 1-2 viikkoa ja joku perustesti.
Mies tuli ja katsoi digiä ja sen sijaan, että olisi sanonut, että onpa kiva juttu, hän kysyi huokaisten, että voiko tästä digistä
nähdä sen, kuinka hyvin meidän rahat riittää uuteen lapseen :hilarious: Totesin hölmistyneenä, että sen tarkoitus on
kyllä vain näyttää, kuinka pitkällä raskaus on. Seuraavaksi unessa olin yhtäkkiä jossain huoneessa, joka oli
liveversio tästä meidän ketjusta. Naapurihuoneissa oli muut ryhmät, joissa kirjoittelen. Huone oli täynnä äitejä ja
joillakin pieni lapsikin. En tuntenut ketään ja osa näytti olevan hyvää pataa keskenään. Yks kuumeilija sitten
yritti jutella mulle ja aloitti puhumaan autopesusta :hilarious::hilarious: Heräsin ja harmistuin, kun se olikin unta :sour:

Silloin, kun me aloitettiin yritys, käytiin läpi perheen tilanne rahaa myöten, kun mies on tarkka ja perusteellinen
näissä asioissa. Sain hänet vakuutettua siitä, että kyllä me pärjätään. Molemmilla vakityö, vaikka järjetön laina
talosta onkin. Näin pitkän ajan jälkeen tuli uniin sitten :grin

Hyvää juhannusta! Mä jatkan ikkunoiden pesua ja lähden hakemaan kaupasta hirveetä kuormaa tyttöjeni kans, ruokaa
siis :hilarious: Huomenna olis 25 henkeä tulossa pippaloihin!


Mää näin tässä tärppiekierrossa unta päivä vai kaks ennen ovista, että tein digitestin joka näytti "raskaana 3+" :thumright
 
Jospa Helenalla kans enneuni:)) toivotaan.

Ei muuta kun juhannuksien vietolle:) hauskaa juhannusta naiset:) periaatteessa juhannuksen jälkeen vois alkaa testailla, mut enpä taida jaksaa, viikon päästä perjantaina on pakko kokeilla, kun kaverin synttärit. Ei kyl jaksais negoja testailla...:)
 
Hyvää juhannusta kaikille! :dance008
Mulla vapaa juhannus ensimmäistä kertaa neljään vuoteen. Nyt kp 28/31-33, aattelin huomenna testata ekaa kertaa vaikka voi olla vielä aikaista. Jos näyttää negaa ni hyvillä mielin muutaman juhannusjuoman voi sit mökillä nautiskella :cat:
 
Mä siivosin eilen kissojen hiekkalaatikot kunnolla ja sit siin samal myös jynssäsin saunan lattian kanssa. :laughing002

Tänään oon töissä joutunu käydä aika usein vessassa ja viime yönä kans jouduin parin tunnin välein käydä pissal. Enkä oo ees juonu mitenkään poikkeuksellisen paljon tai mitään..
 
Mulla kp15 eikä ovisplussaa ole vielä bongattu. Testaan kaks kertaa päivässä.

Sama täällä.

Hyvää juhannusta kaikille! Tänne tulee aika rauhallinen juhannus kun koira oli just hätäleikkauksessa. Ollaan silti keretty tallettelemaan :)
 
Takaisin
Top