Raskaaksi 2019

Mäkin raahauduin pitkästä aikaa joogaan, olipa kivaa! NKL:lla oli tarkistus tänään, ja hyvin oli tyhjentynyt, muutenkin näytti tosi hyvältä, molemmilla puolin oli kypsymässä, vasemmalla yks pikkusen isompi jopa. Lisäks lekuri soitti perään, että syksyllä aloitetaankin hoidot vaikka painoa en saisikaan pudotettua, kun BMI on kuitenkin (just...) 35! Toki haluan ihan muutenkin tästä painoa pois, mutta nyt ei enää avun saaminen ole siitä kiinni! En voi sanoin kuvailla tätä helpotusta!
 
Mäkin raahauduin pitkästä aikaa joogaan, olipa kivaa! NKL:lla oli tarkistus tänään, ja hyvin oli tyhjentynyt, muutenkin näytti tosi hyvältä, molemmilla puolin oli kypsymässä, vasemmalla yks pikkusen isompi jopa. Lisäks lekuri soitti perään, että syksyllä aloitetaankin hoidot vaikka painoa en saisikaan pudotettua, kun BMI on kuitenkin (just...) 35! Toki haluan ihan muutenkin tästä painoa pois, mutta nyt ei enää avun saaminen ole siitä kiinni! En voi sanoin kuvailla tätä helpotusta!

Mulla BMI tällä hetkellä 31. Sain pudotettua 97kg --> 90kg. Pituutta mulla 170cm ja kilpparin vajaatoiminta.
 
Menin ovista testaan ja aloin ihmetteleen, mihin mun tän kierrot käytetyt testit on vessasta hävinny. Mies ei tiedä niistä mitään ja lapset on jo nukkumassa. Toivottavasti löydän ne ennen perjantaita, ettei vieraat bongaa niitä lasten leikeistä :hilarious: Epäilen nimittäin kuopuksen vieneen ne Petshop-leikkeihinsä :laughing021

Haalee viiva jälleen ja nyt kp13. Flo ennusti alunperin lauantaille ja sitten huomiselle, kun vähä muutin parametrejä.
 
Mulla BMI tällä hetkellä 31. Sain pudotettua 97kg --> 90kg. Pituutta mulla 170cm ja kilpparin vajaatoiminta.

Mennään jokseenkin samoissa, mä oon 169 pitkä, ja nyt painoa on 101. Pahimmasta on 3,5 kg tippunut jo, ja nyt on kyllä motivaatio kohdallaan. Vaikka nyt ei tarttis virallisesti tiputtaa niin paljoa kuin aiemmin on ollut puhe, niin kyllä mä tässä pikkuhiljaa normaalipainoa kohti haluan. 80 kg olis jo tosi loistava paino! Mutta asia ja kilo kerrallaan. :)
 
Menin ovista testaan ja aloin ihmetteleen, mihin mun tän kierrot käytetyt testit on vessasta hävinny. Mies ei tiedä niistä mitään ja lapset on jo nukkumassa. Toivottavasti löydän ne ennen perjantaita, ettei vieraat bongaa niitä lasten leikeistä :hilarious: Epäilen nimittäin kuopuksen vieneen ne Petshop-leikkeihinsä :laughing021

Haalee viiva jälleen ja nyt kp13. Flo ennusti alunperin lauantaille ja sitten huomiselle, kun vähä muutin parametrejä.

Lauantai lienee uskottavampi? Jos yleensä muuten yleensä n. kp17 paikkeilla ovis? Mulla varmaan vkloppuna. Nyt ollut kyl jo haalean tummaa viivaa kp12 lähtien. Mutta labra paljastanee totuuden..
 
Mul oli DeeDee ihan semmonen outo fiilis ja jos toi testi ny vahvistuu ja muuttuu viivaksi kunnolliseksi niin oon kyl puulla päähän lyöty Kova hajuherkkyys ja ellotus ja huimaa. Huomasin että mulla on ekaa kertaa vuosiin levottomat jalat ja se häiritsee esim töissä ja tiputtelen koko ajan kaikkea
 
Kyllä mulle ainaki tunki letrot heti kouraan kun oli matala proge. Tosin ihan normigyne ja ehkä vähän rennompi.
Hmm ehkä mäkään en tosiaan ovuloi, kun en ainakaan vielä oo digitestiin saanut plussaa. No seuraava labra paljastaa varmuudella..

DeeDee onnea! Mutta mistä tiedät jo että raskaana? Vai muistanko väärin et dpo5 nyt? (Käyn tsekkaa ja korjaan sit tän jos muistan väärin..)

Kiitos tiedosta, kiva kuulla muiden kokemuksia! Suunnittelin tässä et menisin normigynelle seuraavassa kierrossa just ennen ovista, jos vaan löydän jonkun, joka ei oo lomalla vielä 5.7... :)
 
Lauantai lienee uskottavampi? Jos yleensä muuten yleensä n. kp17 paikkeilla ovis? Mulla varmaan vkloppuna. Nyt ollut kyl jo haalean tummaa viivaa kp12 lähtien. Mutta labra paljastanee totuuden..

Toivotaan, että sulla labra varmistais vaan oviksen :)
 
Täällä vasta kp25 mut oireet on aika paljon raskauteen liittyviä mitä mulla ei normisti oo. Nyt kyl vasta alko turvotus, aineenvaihdunta toimii ja onhan nuita mut eniten toi et mun naama on ruskettunut päivässä ihan tosi tosi paljon ja mulla kestää aikaa ruskettua. Ja tänään on tullu outoja ns suonenvetoja mahan seudulle et tuntuu että mulla on taas kohtu. Oudosti selitetty mut se vaan tuntuu ja kylkikipua paljon. Jalat puutuu yms. Kaikki on selitettävissä muilla jutuilla mut se haamu anto toivoa
 
Täällä vasta kp25 mut oireet on aika paljon raskauteen liittyviä mitä mulla ei normisti oo. Nyt kyl vasta alko turvotus, aineenvaihdunta toimii ja onhan nuita mut eniten toi et mun naama on ruskettunut päivässä ihan tosi tosi paljon ja mulla kestää aikaa ruskettua. Ja tänään on tullu outoja ns suonenvetoja mahan seudulle et tuntuu että mulla on taas kohtu. Oudosti selitetty mut se vaan tuntuu ja kylkikipua paljon. Jalat puutuu yms. Kaikki on selitettävissä muilla jutuilla mut se haamu anto toivoa

Mulla on kans iltasin ihan hirvee turvotus. Maha niinku jalkapallo :shifty: ja sit ei oo ikinä närästäny, niin nyt närästää. Positiivista: saan illalla unta helposti :grin
 
Painokeskusteluun osallistun minäkin. Mun ongelma on päinvastainen. Eli olen yrittänyt syödä paljon terveellistä ruokaa ja treenillä saada lihaksia ja sitä kautta lisää painoa. Jos en tee mitään fyysistä, niin paino putoaa alle normaalin ja sitten tulee ikäviä seurauksia kuten menkkahäiriöitä ym. Oon 167cm ja 60kg. Yritän päästä edes 62 kiloon tässä kesän aikana. Tsemppiä kaikille! :)
 
Varhaisultrassa olin eilen ja koon perusteella viikkoja oli 6+0. Sykettä ei vielä näkynyt. Ensi viikolla on varhaisultra julkisen puolen kautta.

En silti malta poistua täältä kun pakko jännittää teidän mukana. Hirveesti tsemppiä kaikille!!
 
Mulla on kans iltasin ihan hirvee turvotus. Maha niinku jalkapallo :shifty: ja sit ei oo ikinä närästäny, niin nyt närästää. Positiivista: saan illalla unta helposti :grin
Mulla närästää usein mut nyt röyhtäilen ja kuola eritys on maximissaan silti limakalvot kuivat ja turvonnut... Ehkä se vois ollakin plussa tiedossa
 
Mulla on kans iltasin ihan hirvee turvotus. Maha niinku jalkapallo :shifty: ja sit ei oo ikinä närästäny, niin nyt närästää. Positiivista: saan illalla unta helposti :grin
Ja joo uni vuosiin tulee ilman unilääkkeitä ja nyt on ruvennut turvottaa ihan joka paikkaan vaikka juon tosi paljon nestettä. Joten oireet stemmaa mun rinnat on kipeet ja kainaloiden ja tissien johki ns väliin ilmestynyt semmoset ihan kuin imusolmukkeet jotka tulehtuneet ku on kipee mut niitä ku painaa niin sattuu ja tuntuu herkältä muuten se kipu on jotenki kokonaisvaltainen eli selkään sattuu ja alaselkä ja alavatsaan nyt... Olis äkkiä kp30 niin pääsee kattoon olisko
 
Oon syvästi loukkaantunut mun ukolle nyt, se eilen sano et maistuu metalli niin paljon alakerrassa ettei se kykene Sano et on vissiin megaluokan menkat tulossa ja kuulemma ominaistuoksu kuin mummolassa. Kiva.
 
Takaisin
Top