Raskaaksi 2019

Jos ei nyt tärpänny ni kokeilen ens kierrosta samaa. Teitkö aina aamulla vai myös päivällä? Mul lisäks muutama viel cb digioviksia. Vähän turhauttavaa toi oviksen tikuttaminen ku tuntuu et mulki viivat menee miten sattuu..

No ekat päivät testasin vain klo: 15 aikaan suunnilleen ja kun viivasta tuli vahvempi, testasin loput päivät aamulla ja klo: 15 aikaan. Toisessa ryhmässä sanottiin, että kandeis testata aina kaks kertaa päiväs, muttaku mun tikut loppu kesken :grin
 
Vitsit, kun tänne tulee niin paljon tekstiä jo puolen päivän aikana, että vähän jopa harmittaa, kun ei kerkiä ihan kokoajan olla mukana. Mutta toisaalta ihana, kun on niin aktiivista keskustelua, ettei tarvi miettiä mitähän sitä seuraavaks kirjottais! Olette kaikki mahtavia ja ihana kuulua tähän joukkoon! Plussaa kaikille! :wav
 
Mulla ovis ku tulee luomuna niin on oireet kuin olis raskaana. Mut nyt on ihan vissiin oikeat oireet, listasin tonne ylös. Kyllä tämä ummetus on sitä luokkaa et itkien veskis saa käydä
 
Toivoa on aina hyvä pitää yllä! :) Meinaatko huomenna testata? Mä mietin, että kumman tikun kastais, marketin pc vai raskauskeijun kaupanpäälisinä saatu herkkä testi? Ah, mikä dilemma! :hilarious:
muiltakin mielipiteitä, kiitos.? Ja dpo huomenna vasta 8. :happy:

Joo testaan huomenna jotta voin gynelle sanoa tuoreimman tuloksen... Tosin mulla vaan 25mlU... Et aika varma nega! Viime raskaus mul ei näkyny viel oletettu dpo10 vaan dpo14 oli seuraava ja se oli haalee pos. Mutta ehkä kunnon raskaus näkyis aiemminkin mahd.. Postissa tulossa raskauskeijulta 10mlU.
Nyt vähän nänneistä "sisältä" vähän vihloo..:angelic:

Testaa herkällä ja sit vasta vkloppuna tai pe uudelleen? Mä en ymmärrä saako ihmiset tosiaan jo alle dpo10 mitään näkymään vai onks se vaan kiva testailla :hilarious: ja onko edes dpo10 plus kovis todennäköistä..
 
Toivoa on aina hyvä pitää yllä! :) Meinaatko huomenna testata? Mä mietin, että kumman tikun kastais, marketin pc vai raskauskeijun kaupanpäälisinä saatu herkkä testi? Ah, mikä dilemma! :hilarious:
muiltakin mielipiteitä, kiitos.? Ja dpo huomenna vasta 8. :happy:
Se kaupanpäällinen ei näytä sillon moneen päivään vielä mitään sillo ku pc jo näyttää!
 
Mulla on jo aika kamala vauvakuume, pöh. En malta odottaa.
Tuttu tunne :rolleyes: Tiedän että sitten kun sen plussan saa niin on varmasti niin upea tunne:HeartredSitä odotellessa... On se vaan raastavaa pettyä joka kuukausi! Miten te muut muuten tsemppaatte itsenne aina niin että jaksaa taas yrittää uudestaan kerta toisensa jälkeen?
 
Tuttu tunne :rolleyes: Tiedän että sitten kun sen plussan saa niin on varmasti niin upea tunne:HeartredSitä odotellessa... On se vaan raastavaa pettyä joka kuukausi! Miten te muut muuten tsemppaatte itsenne aina niin että jaksaa taas yrittää uudestaan kerta toisensa jälkeen?
Ei siinä muu auta ku kohti uutta kiertoa ja toivoa että tulee ovulaatio pian ja ois seksiä silloin tarjolla. Jotenkin sitä kuukaudesta toiseen jaksaa toivoa ja toivoa
 
Joo testaan huomenna jotta voin gynelle sanoa tuoreimman tuloksen... Tosin mulla vaan 25mlU... Et aika varma nega! Viime raskaus mul ei näkyny viel oletettu dpo10 vaan dpo14 oli seuraava ja se oli haalee pos. Mutta ehkä kunnon raskaus näkyis aiemminkin mahd.. Postissa tulossa raskauskeijulta 10mlU.
Nyt vähän nänneistä "sisältä" vähän vihloo..:angelic:

Testaa herkällä ja sit vasta vkloppuna tai pe uudelleen? Mä en ymmärrä saako ihmiset tosiaan jo alle dpo10 mitään näkymään vai onks se vaan kiva testailla :hilarious: ja onko edes dpo10 plus kovis todennäköistä..

Joo taidan sen herkän uhrata sit huomen. :hilarious: Mä sain viime raskaudessa haaleen viivan jo dpo9. Ja tuota plussa vai ei ketjua kun oon lueskellu, niin siellä tais olla eka plussa jo dpo8 yhdellä esikko1 nimimerkillä joku aika sitten, että kyllä se toivoo antaa!
 
Ei siinä muu auta ku kohti uutta kiertoa ja toivoa että tulee ovulaatio pian ja ois seksiä silloin tarjolla. Jotenkin sitä kuukaudesta toiseen jaksaa toivoa ja toivoa
Näin se menee minulla myös. Muutaman kerran on tullut menkkojen alkaessa fiilis että ihan sama ei sitten, en jaksa enää edes yrittää :grin Jotenkin sitä vaan aina oviksen lähestyessä ajattelee että ehkä tämä on nyt se meidän kuukausi :rolleyes:
 
Takaisin
Top