Raskaaksi 2019

Vähän kaipailisin nyt apuja/mielipiteitä teiltä kirjottelinki tossa aiemmin jo näitä oireita ja tosiaan unohdin laittaa et pahoinvointia ollu nyt muutaman päivän ajan.. Rintaliivit puristaa niin et jää kunnon painaumat ja äsken huomasin et se turvotuksen tunne rinnoissa ei ole pelkkä tunne!! Isot suonet ihan pinnalla, näkyy tummina, pieniä katkenneita suonia rinnat täynnä
Testejä en oo tehny aamusin, vaan ihan päivällä/illalla. .pidätysajat ehkäpä vähän niin ja näin ja juonu oon kyllä melko paljon myös..
 
Vähän kaipailisin nyt apuja/mielipiteitä teiltä kirjottelinki tossa aiemmin jo näitä oireita ja tosiaan unohdin laittaa et pahoinvointia ollu nyt muutaman päivän ajan.. Rintaliivit puristaa niin et jää kunnon painaumat ja äsken huomasin et se turvotuksen tunne rinnoissa ei ole pelkkä tunne!! Isot suonet ihan pinnalla, näkyy tummina, pieniä katkenneita suonia rinnat täynnä
Testejä en oo tehny aamusin, vaan ihan päivällä/illalla. .pidätysajat ehkäpä vähän niin ja näin ja juonu oon kyllä melko paljon myös..

Hyvältähän se oirekirjo kuulostaa, huomenna vaan aamulla testiä kehiin? Oliko mikä kp? Menkat myöhässä?
 
Kyllä ne lääkärissä katto sen verran pitkään mua että hävetti. Kun testi keskiviikkona vaalee plus ja perjantaina nega ja siellä mä olin silti päivystyksessä kipuineni. Ja lääkäri sanoi ei merkkejä kohdunulkoisesta mutta ei kyllä raskaudesta ollenkaan ku hcg alle1.2.kiitos tsempeistä tää ketju on kyl oikeesti paras :Heartred

Ei mulle kuulu muuta, ovista saa ootella kai taas 2-3viikkoa vielä.

Jesbelle tsemppiä tähän päivään :Heartred

Ompas ollut asiatonta käytöstä hoitohenkilökunnalta, jos ovat pitkään katsoneet! Todella törkeää kohtelua mun mielestä! Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin! Pysyvää plussaa toivon sinulle pian! :Heartred
 
Deedee, aika tökeröä hoitohenkilökunnalta. Itse kun aikoinaan menin vuodon
takia ensin Acutaan ja sieltä ultrattavaksi jokusen päivän myöhemmin, sain
pelkästään asiallista palvelua. Tuulimunaksi osoittautui, mutta oikeesti sattui
kovasti ja vuoti paljon. En olisi siinä mielentilassa kestänyt kenenkään tuijottelua.
 
Hyvä merkki tuo et vessassa yöllä. Itsekin kävin. Mut testailen sit usein silleen et jos seuraavaan heräämiseen väh 3h ni testaan vast sit, muuten vaik sillo aamuyöl jos tarkotus testaa. Vaikka oon kyl käyny yöllä vessas vaik en ois raskaana.. En tosin niin usein.

Onks teil Nyt piinailijat mitään oireita ollu oviksen jälkeen? Mul lähinnä turvotusta. Itkuherkkyyttä, mut ehkä johtunut muista syistä.. Olikohan muuta, en nyt muista :hilarious:

Mulla ei oikeestaan oiretta, mutta jotenkin sellanen olo, että vois olla plussa tulossa. (Tipun varmaan korkeelta ja kovaa kohta) Tietysti jos pitää keksimällä keksiä, niin nälkä on ollu koko ajan, poskia kuumottaa ja sellanen tavallisesta poikkeeva tylppä pistävä alavatsan kipu oli pari päivää sitten. :hilarious:
 
Mulla ei oikeestaan oiretta, mutta jotenkin sellanen olo, että vois olla plussa tulossa. (Tipun varmaan korkeelta ja kovaa kohta) Tietysti jos pitää keksimällä keksiä, niin nälkä on ollu koko ajan, poskia kuumottaa ja sellanen tavallisesta poikkeeva tylppä pistävä alavatsan kipu oli pari päivää sitten. :hilarious:

Kyllä mäki keksimällä keksin :hilarious: paitsi on kyllä toosi kova turvotus nytkin. Ja vähän nippaillu mahaa.. Ainahan sitä tuntuu et ois raskaana :/ se toivo
 
Jaahas, oviksen tikuttelu aloitettu. Ei vielä kovin vahva viiva ole näkyvissä. Nyt kp10.

Puuh, hommaa riittää vaikka muille jakaa. Töissä meinaan. Ja lisäks opiskelen yhtä
verkkokurssia, joka on todella hyvä, mut vie aikaa.

Tuleeks sulla ovistikkuun kuin nopee viivaa?
 
Kp36, (yleensä 28-30) testiä tein siis viimeks eilen päivällä ja oli negaa

Toivottavasti muuttuisi plussaksi. En kyl osaa muuta sanoa, kun että naiskeho osaa olla yksi persus välillä.... Mut just tänään oon kyl huono sanomaam yhtään mitään, ottaa nää omat välivuodot nii päähän, sori siitä:)
 
Tuleeks sulla ovistikkuun kuin nopee viivaa?

No viime kierrossa, kun testasin, mulla näkyi viiva kp6:sta lähtien eikä siitä koskaan tullut yhtä vahva
kuin kontrolliviivasta. En oikeesti tiiä, milloin ovis oli. Vahvimman viivan jälkeen testasin vielä monta
päivää ja viiva haaleni siihen, mitä se aluksi oli.
 
Vähän kaipailisin nyt apuja/mielipiteitä teiltä kirjottelinki tossa aiemmin jo näitä oireita ja tosiaan unohdin laittaa et pahoinvointia ollu nyt muutaman päivän ajan.. Rintaliivit puristaa niin et jää kunnon painaumat ja äsken huomasin et se turvotuksen tunne rinnoissa ei ole pelkkä tunne!! Isot suonet ihan pinnalla, näkyy tummina, pieniä katkenneita suonia rinnat täynnä
Testejä en oo tehny aamusin, vaan ihan päivällä/illalla. .pidätysajat ehkäpä vähän niin ja näin ja juonu oon kyllä melko paljon myös..

Oireet kuulostaa lupaavilta. :)
 
Mäkin luulin viime kierrossa tärpänneen, kun oli kaikenmoista oiretta. Mutta se taisi ollakin
joku ärtsy mahapöpö eikä menkkojen jälkeen ole ollut yhtään huono olo tai muutakaan
ihmeellistä.
 
Tuleeks sulla ovistikkuun kuin nopee viivaa?

Kuvassa viime kierron tikuista suurin osa. Muutama viimeinen puuttuu.
 

Liitteet

  • 20190326_191843.jpg
    20190326_191843.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 131
Vähän kaipailisin nyt apuja/mielipiteitä teiltä kirjottelinki tossa aiemmin jo näitä oireita ja tosiaan unohdin laittaa et pahoinvointia ollu nyt muutaman päivän ajan.. Rintaliivit puristaa niin et jää kunnon painaumat ja äsken huomasin et se turvotuksen tunne rinnoissa ei ole pelkkä tunne!! Isot suonet ihan pinnalla, näkyy tummina, pieniä katkenneita suonia rinnat täynnä
Testejä en oo tehny aamusin, vaan ihan päivällä/illalla. .pidätysajat ehkäpä vähän niin ja näin ja juonu oon kyllä melko paljon myös..

Tervetuloa mukaan keskusteluun! :) Koita välillä jotain muuta testiä, esim. marketin pc.tä on kehuttu ja vaan vähän reilu 2€ paketti, mis on kaks liuskaa.
 
Kuvassa viime kierron tikuista suurin osa. Muutama viimeinen puuttuu.

Jos ei nyt tärpänny ni kokeilen ens kierrosta samaa. Teitkö aina aamulla vai myös päivällä? Mul lisäks muutama viel cb digioviksia. Vähän turhauttavaa toi oviksen tikuttaminen ku tuntuu et mulki viivat menee miten sattuu..
 
Kyllä mäki keksimällä keksin :hilarious: paitsi on kyllä toosi kova turvotus nytkin. Ja vähän nippaillu mahaa.. Ainahan sitä tuntuu et ois raskaana :/ se toivo

Toivoa on aina hyvä pitää yllä! :) Meinaatko huomenna testata? Mä mietin, että kumman tikun kastais, marketin pc vai raskauskeijun kaupanpäälisinä saatu herkkä testi? Ah, mikä dilemma! :hilarious:
muiltakin mielipiteitä, kiitos.? Ja dpo huomenna vasta 8. :happy:
 
Vähän kaipailisin nyt apuja/mielipiteitä teiltä kirjottelinki tossa aiemmin jo näitä oireita ja tosiaan unohdin laittaa et pahoinvointia ollu nyt muutaman päivän ajan.. Rintaliivit puristaa niin et jää kunnon painaumat ja äsken huomasin et se turvotuksen tunne rinnoissa ei ole pelkkä tunne!! Isot suonet ihan pinnalla, näkyy tummina, pieniä katkenneita suonia rinnat täynnä
Testejä en oo tehny aamusin, vaan ihan päivällä/illalla. .pidätysajat ehkäpä vähän niin ja näin ja juonu oon kyllä melko paljon myös..
Mulla on kans noi suonet ollu ihan tosi pitkään pinnassa...
 
Takaisin
Top