Raskaaksi 2019

Voin kertoa, että kun plussa tikkuun pärähtää, niin henki salpautuu hetkeksi ja maailma pysähtyy. Sitten repee riemu ja äkkiä miehelle kertomaan :grin Ja miten sitä itsensä tsemppaa suosta ylös niin teidän tuella ja sillä, että päivä kerrallaan ja on onneks paljon tekemistä!

Kahen keskenmenon jälkeen tiedän, että kun plussa tulee tikkuun, en osaa edes iloita. Jo tuon edellisen plussan tullessa oli semmonen vaan pieni onnellisuuden tunne, joka vaihtu siihen, että ei tästäkään vauvaa tule.
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

Jesbe //28v// ensimmäinen haaveissa // km ja tuulimuna takana yk4 (vuosia lapsettomuutta)

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 ja 4/19 // yk 9 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Wusti91 // 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017


Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19

jeilei // toinen haaveissa // ya 10/18 // kkm 1/19

Aida* //toinen haaveissa // ya 11/18

jannn // eka // ya 9/18 // km 4/19

Liirumlaarum // esikoinen toiveissa // ya 1/18 // KU 4/18-> tauko // yk9

Maggie84// 6.haaveissa// ya12/18// KU 03/19

BabyMama. // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 4/19

Aamutorkku// 36// toinen toiveissa// ya 8/2018

Koirankorva//25//ya 12/18// tm 1/19 //km 4/19

Sannsse // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 05/19

Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19// LA 10/19
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
dadapls // 19 // ya 1/19 // LA 11/19
Iines-19 // 35 // ya 8/18 // LA 12/2019
Mami_18//33//ya 2/19// la 12/19
Holle // 31 // yk 7 // LA 12/19
Hanni_ // 25 // ya 5/18// LA 12/19
Adiida2 // 23 // ya 12/18 // LA 12/19
Kassu93 // 25 // ya 11/18 // LA 12/19

Päivitetty omat tiedot :)
 
Kahen keskenmenon jälkeen tiedän, että kun plussa tulee tikkuun, en osaa edes iloita. Jo tuon edellisen plussan tullessa oli semmonen vaan pieni onnellisuuden tunne, joka vaihtu siihen, että ei tästäkään vauvaa tule.

Mulla kans vähän pelko fiilis plussasta..

Ja nyt tunne et mitä ees kuvittelen, tuski raskaana oon..ja vaik ois ni taas kesken menis
 
Sama.
Mä katselin lemppari sarjaani tänään (Frendit) ja kyynel meinaa aina tulla niissä synnytysjaksoissa!

Just katsoin viikonloppuna synnytysjakson! Mies ihmettelee, kun vetistelen vieressä :grin Ihan paras sarja kyllä.

Näin se menee minulla myös. Muutaman kerran on tullut menkkojen alkaessa fiilis että ihan sama ei sitten, en jaksa enää edes yrittää :grin Jotenkin sitä vaan aina oviksen lähestyessä ajattelee että ehkä tämä on nyt se meidän kuukausi :rolleyes:

Mullakin epätoivo iskee aina kp 1:n aikaan, mutta kummasti sitä kuitenkin piristyy oviksen lähestyessä. Toivottavasti jaksaa pysyä yhtä toiveikkaana jatkossakin :)

Nyt olisi ilmeisesti menossa dpo 1. Toivon, että lämpöjen nousu vielä vahvistais oviksen tapahtuneen oletettuun aikaan, mutta mun mittailut meni tossa pääsiäisenä vähän harakoille, kun en aamulla jaksanut nousta mittaamaan ajoissa.
 
Katsoin tota listaa, niin meistä kuusi on jo siirtynyt joulukuisiin! :wideyed: Toivottavasti tammikuisiin pääsee yhtä paljon :Heartred
 
Nyt on verikokeissa käyty ja lähete sukupuolitautitesteihin pykälässä. Ei muuten senkään saaminen ois paljon vaikeempaa voinu olla:sad001 varmaan viimeks yli 10 vuotta sitten ottattanu, (paitsi raskaudessa otettiin automaattisesti) ni mielestäni kävelin vaan labraan ja homna selvä) nyt oli niin vaikeeta. Niin ne ajat muuttuu. Toki kuntakin oli sillon eri:)
 
Kahen keskenmenon jälkeen tiedän, että kun plussa tulee tikkuun, en osaa edes iloita. Jo tuon edellisen plussan tullessa oli semmonen vaan pieni onnellisuuden tunne, joka vaihtu siihen, että ei tästäkään vauvaa tule.

Samanlaiset ajatukset itellä, tietää jo valmiiks että se pelko peittää alleen kaiken :sorry: Viimisessä raskaudessa saatiin nähdä sykkeetkin, mutta eipä auttanu. Oon muuten tosi optimistinen ihminen, mut jotenkin tässä asiassa on viety niin monta kertaa matto jalkojen alta, että meinaa usko olla koetuksella.
 
Tänää kp30 ja dpo8 ehkä. Olin sitten niin hurja että kastoin molemmat testit, kun en osannu päättää ja negaa ne näytti kumpikin.
 
Heissulivei taas! Ihana kesä tekee tuloaan :Heartred viimevuonna tähän aikaan aloin lopettelemaan pillereiden syöntiä ja haaveilin josko jo ensikesää saisi vauvan kanssa ottaa vastaan. Noh.

Nyt on kp29, näyttääpi siltä että kierto ei edelleenkään normimittaisena pysy. Mutta en kyllä ole yllättynyt. :disgust

Jesbellä ollut aikamoista vuoristorataa, toivotaan että verikokeet näyttäisivät hyviä tuloksia! Olen kanssa joskus lukenut että kaikilla ne viivat eivät vaan vahvistu samaa tahtia kuin muilla.
 
Ihanaa kevättä kaikki vauvauutisia saaneet ja niitä odottavat :Heartred Täällä juuri menossa ekalle lääkärikäynnille lapsettomuushoitoihin ja suunnitellaan mitä ja milloin eka ivf :) Nyt vaan jännätään ehditäänkö eka tekemään ennen kesätaukoa :O
 
Heissulivei taas! Ihana kesä tekee tuloaan :Heartred viimevuonna tähän aikaan aloin lopettelemaan pillereiden syöntiä ja haaveilin josko jo ensikesää saisi vauvan kanssa ottaa vastaan. Noh.

Nyt on kp29, näyttääpi siltä että kierto ei edelleenkään normimittaisena pysy. Mutta en kyllä ole yllättynyt. :disgust

Jesbellä ollut aikamoista vuoristorataa, toivotaan että verikokeet näyttäisivät hyviä tuloksia! Olen kanssa joskus lukenut että kaikilla ne viivat eivät vaan vahvistu samaa tahtia kuin muilla.
Joo, ei joillakin vain vahvistu mihin lääkäri sit sano et nyt mun olis pitänyt yhteen plussaan jättää ja mennä sinne Siis sen eka hölmö episodin jälkeen toki. Nyt vain jännittää sit kaikki muu. Elämässä tulee paljon muutoksia nyt
 
Joo, ei joillakin vain vahvistu mihin lääkäri sit sano et nyt mun olis pitänyt yhteen plussaan jättää ja mennä sinne Siis sen eka hölmö episodin jälkeen toki. Nyt vain jännittää sit kaikki muu. Elämässä tulee paljon muutoksia nyt

Mitäs jos ootki ollu raskaana sen kemiallisen aikaan jo? Vai saatiinks sillo jotain selville tai tuliks menkat sen jälkee? Ja oliks se kemiallinen vai mikä selviskö koskaan? Ku näytti haaleit plussii maaliskuussa
 
Ei oo eilisaamun jälkeen ollut vuotoa. Vielä siis epätoivoinen toiveen kipinä, et olis jotain ovulatoorista. Tänään dpo3. Toki kolme edellistä kiertoa huomioiden, niin ei ihan kauheens oo uskoa.

Näis välivuodoissa on se niin persuksesta, et kumminkin joutuu oottaa sitä kp1:stä, viimeksikin dpo13 saakka, ennen kun pääsee yrittää uudestaan:sad001

Ens kierrosta tuleekin taas ohikierto, kun mies on taas työmatkalla. Mut jos saa jonkun kiertoa tukevan lääkityksen, ni kerkeen seuraamaan tilannetta yhen kierron verran ja seuraavat yk:t sitten kesällä.

Pms oireet nostaa päätä. Tissit inan hellät, turvottaa, päätä särkee ja olo kun ilmatyynyllä. Onneksi aurinko lämmittää:)

Tsemppiä kiertoihin ja aurinkoista päivää:)
 
Mitäs jos ootki ollu raskaana sen kemiallisen aikaan jo? Vai saatiinks sillo jotain selville tai tuliks menkat sen jälkee? Ja oliks se kemiallinen vai mikä selviskö koskaan? Ku näytti haaleit plussii maaliskuussa
Mulla jäänyt se vähän hämäräksi mut ne testit haaleni ja tuki joku ihme tuhru sit ja se voi olla et oon joko alkumetreil tai sillon ollu ovis. Jos lasken sen mukaan mitä lääkäri niin nyt olis rv7 menos tai 6+5 niinku
 
Tänään tosiaan ihme repimistä taas muniksien kohdil ja tissejä jotenki vetää sisältä päin nännien kohdalta. Ihan uus juttu. Plus et naama kukkii nyt...

Sit aamulämpö ollu nyt 36.7-37.2 väliä. Viikko sitten 36.4...
 
Takaisin
Top