Raskaaksi 2019

Holle, ajoitus on siis ainakin kohdillaan, toivotaan plussaa!

Enkkumama, en oo kyl kokeillu. Joskus oon maistanut sitä macajauhetta, hyhhyh! Myöskään greipit ei oo meikäläisen juttu. Jossain joku viel väitti, et tuhoaa poikasiittiöt, mut tuskin mitään faktaan perustuvaa?:) geleetäkään en oo käyttänyt, mut kuullu posia, sit ei kandee jos allergiataustaa.
 
okei, toiv. tärppäis

Se mitä mietin on nimenomaan että kun saa ovis + ja jos itse ovulaatio on pisimillään vasta 48h päästä niin riitääkö eilisen sekstailut

olisi super hyvä jos tietäisi tarkan ajankohdan
 
okei, toiv. tärppäis

Se mitä mietin on nimenomaan että kun saa ovis + ja jos itse ovulaatio on pisimillään vasta 48h päästä niin riitääkö eilisen sekstailut

olisi super hyvä jos tietäisi tarkan ajankohdan

Siittiöt elää sen 5pv (jopa 7pv) eli riittää hyvin :) Voihan sitä jos mietityttää niin aamulla vielä:grin
 
Nyt just kyllä tuntu tutut menkkoja edeltävät krampit alavatsalla... aina tuntuvat päivä tai pari ennen menkkoja. Toisaalta luin just jostain senkin että kramppeja voi myös olla ennen plussaa. Mistä näistä siis voi mitään päätellä. :shifty: Vuotoa veikkaan kyllä tulevaksi to tai pe. Jos ei nii sitte vois testata.

Salaisena toiveena että tärppi tulis toukokuussa nii tulis tammikuun vauva. Mutta väliäkös tuolla! Terve nyytti kun sieltä joskus tulis. :happy:

Ootteko käyttäny macaa tai sitä gelee royalea tai esim. greippimehua tukena yrityksessä?

Mulla plussas ekasta gelee kierrosta :) voi olla sattumaakin. greippiä join myös vähän, mut en muista minä kierron päivinä.
Päivä pari ennen plussaa (about dpo13) kramppas toista puolta erilailla kuin yleensä ja vitsailin et vauva se siellä. Ja seuraavana aamuna haalee plussa yllätti. :)

Ja tuossa kierrossa muistaakseni oltiin su, ti puuhailtu ja to kun tunsin oviskipuja. Tiiä sitte minkä päivän siittiöt pääsi perille asti :p
 
Huh, kun oli paljon juttua taas!

Jesbelle etähali! :Heartbigred Yritä muistaa että kemialliset ja tuulimunat tarkoittaa että voit tulla raskaaksi. Se on jo jotakin. Tsemppiä!

Dadapls: Oi, ONNEA! Selvät viivat näkyi molemmissa testeissä.:happy093 Tarrasukkia pienelle!

Oma: Rennosti ottaminen on osittain toiminut. En muista tarkasti mikä kiertopäivien nyt on. Jotakin ennen ovulaatiota kuitenkin. Vähän turhan rennosti on kuitenkin otettu kun peittoja ei ole nyt muutamaan päivään heiluteltu. Siltä osin pitää nyt kuitenkin vähän aktivoitua että edes jotkin mahikset olisi. Vähän vain meinaa aikataulut mennä miehen kanssa ristiin eikä tuo esikoinen tuossa jaloissa pyörimässä kauheasti auta asiaa. Siltä osin täytyy sanoa, että esikoisen yrittäminen oli helpompaa.:hilarious:

Tilasin parit raskaustestit. En mitään isoa pakettia etten aivan hullaannu testailemaan, mutta pari herkkää ja pari tavallista. Ajattelin, että jos tulee samanlaisia kiertoja kuin tuo edellinen, niin ainakin saisi tietää yrittikö jotain tapahtua. Toivon osaavani hillitä itseni niiden kanssa silti.:grin
 
Voihan elämän vastoinkäymiset.. Menkat alkoivat
yllättäen kolme päivää etukäteen eli oireeni olivatkin
sitä. Unohdin laittaa auton latausjohdon kiinni ja
pakkasta -14 sekä tyttäreni hajotti nimimukini heti
ensitöikseen aamulla. Tulisko loppupäivästä parempi?
 
Meillä oli päivää ennen, oli tarkotus ovispäivänäki mut ei aika riittäny. Jälkeenpäin ei taida enää auttaa. Ite ehkä panostaisin siihen päivää ennen niin ei sitte mietitytä että ehtiikö vielä varsinkin jos illalla :grin
Mulla oli ilmeisesti tärppi käynyt paljo myöhemmin kuin oletin viimeraskaudessa. Eli tiheän peitonheiluttelukauden jälkeen tuli usean päivän tauko ja sit yks päivä taas heiluttelu ja sitten ultran mukaan päiväys oli sen viimeisen yksinäisen päivän tärppi. Että en kyllä tiedä milloin kannattais. Täs oon arponut kans että miten se nyt kannattais tehdä että tärppäis taas... :D
 
Jesbe: Osanottoni! :Heartred Oliko sulla siis jokin tulehduskin? Aivan hyvä suunnitelma keskittyä muihin asioihin, pää pysyy parempana pidemmän päälle. Millä rv ultraus siis tehtiin?
Mutta miksi ottaisit ehkäisyn käyttöön kun et nyt onnistunut? Ehkä mulla on menny jotain ohi, sori... Ja jos se oli kemiallinen niin eikö simpoilla vaan ole ollut liian kova vauhti :wink ? Tai itse ainakin ajattelin niin - miten helposti munasolun pinta sulkeutuukaan (?). Tietenkin jos kemialliset on toistuvia niin ei sitten.
Miten sun mies otti uutisen?
Tsemppiä ja jaksamista pettymyksen kanssa! Se ottaa oman aikansa, suru ja pettymys.
 
Hyvin jatkuu. Takista hajosi vetoketju ja joku oli jättänyt kissan suljetun oven taakse vessaan :D
Onneksi tulin käymään pikaisesti kotona päikyltä päin ennen töihin lähtöä. En tiedä kohta,
itkiskö vai nauraisko.
 
Pahoittelut Jesbe! Tsemppiä :Heartred tiesitkö että kemiallisen jälkeen on hyvät mahikset raskautua kun keho muistaa raskauden tuoreeltaan?
En tiennyt kyllä tuota. Harmittaa kovasti mutta nyt on jo sellainen olo että kyllä me se vauva saadaan, ei vain just nyt. Ja sumussa ku eilen menin niin menin jo sen ehkäisyn pyytään. Tänään soitan ja pyydän josko saisi ihan vain ne clomit kun vuoto tulee Keskityn visusti siihen työntekoon satuin eilen tekemään ihan tosi hyvän tuloksen töissä eli tehokasta hommaa.

Edelleen jatkuu huonovointisuus mut eihän ne hormonit heti tasaannu. Se inhottavaa mut kiva kuulla tuo minkä sanoit ehkä mun kroppa nyt kovin tahtoo toimia niin lähtis pelittään nyt kunnolla
 
Jesbe: Osanottoni! :Heartred Oliko sulla siis jokin tulehduskin? Aivan hyvä suunnitelma keskittyä muihin asioihin, pää pysyy parempana pidemmän päälle. Millä rv ultraus siis tehtiin?
Mutta miksi ottaisit ehkäisyn käyttöön kun et nyt onnistunut? Ehkä mulla on menny jotain ohi, sori... Ja jos se oli kemiallinen niin eikö simpoilla vaan ole ollut liian kova vauhti :wink ? Tai itse ainakin ajattelin niin - miten helposti munasolun pinta sulkeutuukaan (?). Tietenkin jos kemialliset on toistuvia niin ei sitten.
Miten sun mies otti uutisen?
Tsemppiä ja jaksamista pettymyksen kanssa! Se ottaa oman aikansa, suru ja pettymys.

Eileb olin niin sumussa et päätin ruveta ottamaan ehkäisyä ja kaikkea mies puhu ympäri ja sovittiin että 1 clomikierto ja sit mennään hetki tjot meiningillä Sitte ku oon vuosia yrittänyt jo niin tuntuu välillä et lyö päätä seinään toistuvasti huonoja uutisia ja sit kesällä oli km. No, nyt ajatukset tähän muuttoon ja duuniin ja häihin, hiljaa hyvä tulee, kyllä se pieni tulee.
Nyt olis ollu rv 5. No näinhän minä itsekin että ei mut sitä en ihan ymmärtänyt kun vasemmalla puolella oli isot follikkelit ja oikea olo tyhjä enkä siitä ees älynnyt kysyy et miten se on mahdollista. Tulehduksen takii menin lääkäriin ku siihen ei auttanut mikään ja eilen sain sitte stydit lääkkeet niin lähtee molemmista tulehdus. Ihan järkyttävä hiiva jonka sanottiin olevan yleinen vaiva alkuraskaudessa.
 
Holle meil oli clomit käytössä paitsi tietty nyt ku toi kemiallinen mut joo tässä päivän mietittyä sovittiin että 1 kierto viel clomeilla ja sitte tjot meiningillä syksyyn ja uudestaan syksyllä

Mies oli pettynyt sen näki mut se sai mut ajattelemaan asian valoisaa puolta. Jotakin yrittää tapahtua.. En siis luovu ihan heti keskityn hetken muihin juttuihin.
 
Tänään on kp12/28-30 ja ovistesti on ainakin omaan silmään positiivinen. Flo kyllä ennustaa ovista vasta lauantaille jolloin olis kp15/28-30.

Viimeks ollaan sunnuntaina pupuiltu ku mies ei jaksanu eilen vaik meijän piti. No tänään saa sit jaksaa pupuilla:joyful:
 

Liitteet

  • 15524686570096997052296284899778.jpg
    15524686570096997052296284899778.jpg
    27.9 KB · Katsottu: 162
Näyttää kyllä positiiviselta:) ei kun hommiin vaan! Flohan on ihan suuntaa antava, laskee algoritmeista todennäköisyydet:)
 
Oottepa te aktiivisia keskustelijoita. Hetken kun on poissa niin tulee hurjasti viestejä. Jesbelle pahoittelut ja Helenalle myös tsemppiä, kun tuntuu vähän hangoittelevan kaikki.
Jollain oli sairaalassa operaatio (anteeksi kun en muista nyt nimeä :oops: ), toivottavasti kaikki alkaa mennä hyvin sen jälkeen.

Saako täällä tyhmänä kysyä, kun kaikki raskaus asiat tuntuu itselle ihan uusilta, mutta täällä tuntuu useammalla olevan joko omaa kokemusta tai hankittua tietoa.. eli mistä tietää ovuloiko vai ei? Voiko sen selvittää vain testaamalla vai saako jotain osviittaa esimerkiksi kierron heittelystä?

Joku kyseli milloin sitä peittoa on hyvä heilutella. Ymmärtääkseni oviksen aikoihin vaikka useampaankin kertaan :grin, mutta ainakin siinä ennen. Meillä jää valitettavasti usein siihen yhteen kertaan. Pitääkö muuten paikkansa, että jos edellisestä kerrasta on aikaa niin siittiöt eivät ole enää parhaimmillaan?
 
ONNEA @dadapls ! :Heartred

Ja @Jesbe pahoittelut :sad015

Avauduin siitä norosta, menkkojen alusta ja kylpyläreissun kariutumisesta. Noh eiköhän kaikki p*ska vaan jatku sillä, että mulla oli eilen syntymäpäivä, eikä mies tällä kertaa kokenut tarpeelliseksi edes onnitella.
 
Testasin jo tänään ja puhdas nega kp24/24-25. Näkyis kai se edes vähän. Veikkaan että n.dpo11-13. Eiköhän ne menkat kumminki ala huomenna. On semmonen tunne.
 
Voi koirankorva, onpa kurjaa, oisin kyl myös loukkaantunut jos mies ei edes onnittelisi:sad001 (lue:ei ehkä unohtaisi toista kertaa:)) mutta hyvää syntymäpäivää, halaukset täältä:Heartred

Enkkumama, ei kirvestä kaivoon ennen tätiä, toivotaan parasta!
 
Takaisin
Top