Raskaaksi 2019

Anteeks kun kyselen koko ajan, mutta kun täällä on ovistesti-asiantuntijoita... Onko Sofi-testin viivan tummuudella merkitystä? Siis onko ovis lähempänä jos tummempi viiva kuin että on ihan hailu? Vai onko merkitystä vaan sillä yhtä tummalla viivalla?
Mulla ainakin Sofin ovistestissä testiviivasta tuli kontrolliviivaa tummempi. Yleisesti ottaen taitaa olla sääntönä, että kunhan testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolli, niin sitten on ovis tuloillaan.
 
Kiitos, joo suunnilleen :) Tuun sitten kun saan 25mlu testiin plussan! Mun laskujen mukaan pitäs vklp tulla ainakin haamu :) Tai ehkä oottelen digiin asti, onko täällä kokemusta missä vaiheessa saatu siihen raskaana ja viikot? Esim että jos on 25mlu testissä haamu niin näkyykö jo digissä?

Mul näky digis oisko ollu dpo15 1-2vkoa. Mul ei viel täysin tummia viivoja oo tullu mut pikkasen vahvistunu alkuajasta.. Viimeks eilen testasin. Testaan niin kauan ku tulee tosi tumma :rolleyes:
 
Mul näky digis oisko ollu dpo15 1-2vkoa. Mul ei viel täysin tummia viivoja oo tullu mut pikkasen vahvistunu alkuajasta.. Viimeks eilen testasin. Testaan niin kauan ku tulee tosi tumma :rolleyes:

Okei :) Joo kyllä se pitää testata kunnes saa ne leffaviivat :grin
 
Vitsi, ku oli huono olo jo jumppaan mennessä. Ja suurimman osan
jumpastakin huono olo. Mut voi kuitenkin olla joku mahapöpökin,
kun viikonloppuna reissattiin ja tuli syötyä, miten sattuu. Huoh,
kun menkkoihinkin on vielä monta päivää. Odottavan aika on
piiiiiitkä.
 
Newmoon, kuulostaapa hurjalta. Toivottavasti olisi nyt sillä kunnossa:)

Ja ihanaa kun jotkut on saaneet hyviäkin uutisia ja Helena vielä plussa aallolle mukaan:)

Earl, eiköhän se ovis sieltä vielä tuu, tosiaan jos just lopettanut ehkäisyn, niin kierto voi olla mitä vaan.

Jännällä odotan koska seuraavat testiuutiset saadaan:) Helena, koskas meinasit?:)
 
Minä en enää vain jaksa. Keskityn muihin asioihin nyt ja se siitä. Tulee jos tahtoo... Ei mulla vain toimi ovulaatio eikä toimi keltarauhanen ja sitte kaikki oireet johtui kohonneesta hcgstä joka ei ees ollu oikee raskaus. Siinä vaiheessa tulee olo et haluu luovuttaa, ainakin toistaiseksi.


Älä luovuta! ovulaation saat keinotekoisesti tehtyä! vaikka tuntuukin paskalta niin nyt uskoa hommaan ja yrittämään! kaikki kyllä varmasti onnistutaan mutta meidän pitää tsempata toisia! ❤️ Ihan varmasti vielä vauvan saat!
 
Holle, siinä oviksen paikkeilla kun paukuttaa menemään joka toinen päivä, niin pitäis siimahäntiä olla asemissa, mut ovis+ jälkeen nyt ainakin, siillon pitäis ovulaation tapahtua max 2vrk sisällä.
 
Imettääkö kukaan teistä enää? Meillä tyttö täyttää kohta vasta 2v joten imetän vielä. Voi olla että vuidenkin vielä ellei tyttö lopeta itse. Ootteko onnistunu kukaan raskautuun imettäessä?

Tulen tänne kommentoimaan tuohon imetysasiaan. Mulla alkoi menkat 1v1kk synnytyksestä ja plussasin siitä puolen vuoden päästä. Imetin koko ajan lapsentahtisesti ja nykyään tandemina :happy: Tsemppiä ja plussaonnea kaikille! :Heartred
 
Onnea❤️ miten harrastitte seksii viime kierrossa? olen mietinyt sitä onko parempi ennen , ovispäivänä ja jälkeisenä päivänä vai miten

Meillä oli päivää ennen, oli tarkotus ovispäivänäki mut ei aika riittäny. Jälkeenpäin ei taida enää auttaa. Ite ehkä panostaisin siihen päivää ennen niin ei sitte mietitytä että ehtiikö vielä varsinkin jos illalla :grin
 
Meillä oli päivää ennen, oli tarkotus ovispäivänäki mut ei aika riittäny. Jälkeenpäin ei taida enää auttaa. Ite ehkä panostaisin siihen päivää ennen niin ei sitte mietitytä että ehtiikö vielä varsinkin jos illalla :grin

Niin mie oon käsittäny että kannattaa ennen ovista pupuilla. Siittiöt kun kumminki elää useamman päivän ja odottelee siellä. :grin
 
Huh ku tullu taas paljon asiaa

Voimia Jesbelle:Heartred

Onnea plussanneille!

Mä luulen edelleen että tässä kierrossa ei tullu ovista joten odottelen vaan että menkat alkaa, tosi tylsä kierto siis. Ei oikeen seksikään jaksa kiinnostaa...
 
Tulen tänne kommentoimaan tuohon imetysasiaan. Mulla alkoi menkat 1v1kk synnytyksestä ja plussasin siitä puolen vuoden päästä. Imetin koko ajan lapsentahtisesti ja nykyään tandemina :happy: Tsemppiä ja plussaonnea kaikille! :Heartred

Mulla oli ehkäsy välissä joka otettiin pois lokakuun alussa ja nyt siitä asti oottanu että kierto tasaantuis. Nyt kolmas kierto peräkkäin about saman pitunen nii ehkä se plussa mullekki kohta tulee. :joyful:
 
Nyt just kyllä tuntu tutut menkkoja edeltävät krampit alavatsalla... aina tuntuvat päivä tai pari ennen menkkoja. Toisaalta luin just jostain senkin että kramppeja voi myös olla ennen plussaa. Mistä näistä siis voi mitään päätellä. :shifty: Vuotoa veikkaan kyllä tulevaksi to tai pe. Jos ei nii sitte vois testata.

Salaisena toiveena että tärppi tulis toukokuussa nii tulis tammikuun vauva. Mutta väliäkös tuolla! Terve nyytti kun sieltä joskus tulis. :happy:

Ootteko käyttäny macaa tai sitä gelee royalea tai esim. greippimehua tukena yrityksessä?
 
Meillä oli päivää ennen, oli tarkotus ovispäivänäki mut ei aika riittäny. Jälkeenpäin ei taida enää auttaa. Ite ehkä panostaisin siihen päivää ennen niin ei sitte mietitytä että ehtiikö vielä varsinkin jos illalla :grin


Mulla oli ovis plussa eilen aamulla, ja sekstailtiin su & eilen toiv riittää .. limis oli hyvä ja folli näytti hyvältä kun kävin lääkärissä ja miehen sperma oli myös hyvä.


Ollaan yritetty nyt puol vuotta ja oon kova hätäileen
 
Takaisin
Top