Raskaaksi 2019

Voi ei Jesbe, lämmin halaus täältä virtuaalisesti! :Heartpink

Ja onnea hirmuisesti Dadapls! Ihan selvät viivat näin molemmissa testeissä!

Ja mää oon muuten kahteenkin kertaan tullut raskaaksi imetysaikana silloin kauan sitten. Ja molemmat raskaudet meni hyvin. Itse asiassa tärppäsikin molemmat ekasta yrityskierrosta, vaikka esikoista piti "tehdä" yli vuosi.
 
Anteeks kun kyselen koko ajan, mutta kun täällä on ovistesti-asiantuntijoita... Onko Sofi-testin viivan tummuudella merkitystä? Siis onko ovis lähempänä jos tummempi viiva kuin että on ihan hailu? Vai onko merkitystä vaan sillä yhtä tummalla viivalla?
 
Mulla oli aamupäivä todella kummallinen olo. Heikotti ja pyörrytti, vaikka
söin ihan ok aamupalan. Iltapäivällä vähän parempi olo, mutta hieman
on huono olo ja vatsa turvoksissa. Nyt ei oo herkkiä testejä kotosalla, joten
ei tule kiusausta testailla. Hirvee väsymys myös. Näytän ihan zombilta :sleep011
 
Mulla silloin tuulimuna raskaudessa rfsu testissä näky haamu ja sit myöhemmin samana päivänä testasin digin niin siin näky raskaana 1-2viikkoa.

Okei :) Herkkyys taitaa niissä olla sama. Ja se näyttää siis hedelmöittymisestä viikot?
 
Jesbe, oon hengessä ja jännityksessä mukana! Kerro sit miten meni.


Ja kertokaa te viisaammat...
Viime keskiviikkona kp14 ei näyttänyt kaksoishormoni mitään. Varasin silloin gyne-ajan.

Seuraavana päivänä alkoi hymynaama vilkkua ja vilkkunut nyt kp15-20 eli tänään jo kuudetta päivää.

Kannattaakohan mun sinne ”kynikselle” mennä? Huomenna (kp21) nimittäin olisi se aika...

Onko siitä mitään hyötyä? Mitä ultralla voi nähdä? Kauheestihan se maksaa, mut oon valmis maksamaan jos jotain hyötyä siitä olisi..

Kyllä kannattaa mennä. Siellä näkee onko ovis ollu tai tulossa, onko kaikki ok ja limakalvon paksuuden myös joka on tärkeä tieto :)
 
Noniin jään siis ilman marrasvauvaa, kivasti töksäytti et limakalvo ei paksuuntunut ja kemiallinen. Oon ihan epäonnistunut naisena.

Eikä, oon pahoillani :sad001 Et oo epäonnistunut vaikka siltä tuntuukin kun joutuu pettymään usein. Tsemppiä jatkoon ja toivon että vielä nyytin syliin saatte :Heartred
 
Anteeks kun kyselen koko ajan, mutta kun täällä on ovistesti-asiantuntijoita... Onko Sofi-testin viivan tummuudella merkitystä? Siis onko ovis lähempänä jos tummempi viiva kuin että on ihan hailu? Vai onko merkitystä vaan sillä yhtä tummalla viivalla?

Lähellä oviksen ajankohtaa yleensä tummuu kunnes plussa. Mutta sillä on vaan merkitystä kun viivat on tasavahvat tai testi viiva tummempi. Joakus voi testi olla lähes plussa mutta sitten vielä haaleneekin ja lähtee uudestaan tummumaan ja voi olla että on ihan haalea viiva ja vaikka seuraavana päivänä voi oll jo plussa :D
 
Lähellä oviksen ajankohtaa yleensä tummuu kunnes plussa. Mutta sillä on vaan merkitystä kun viivat on tasavahvat tai testi viiva tummempi. Joakus voi testi olla lähes plussa mutta sitten vielä haaleneekin ja lähtee uudestaan tummumaan ja voi olla että on ihan haalea viiva ja vaikka seuraavana päivänä voi oll jo plussa :D

Kauheeta kun hullua pidetään jännityksessä :hilarious:
 
Earl, muista että voi mennä tovi että ovis tulee kun sulla ehkäisy lopetettu vasta. Tsemppiä :Heartred ennemmin tai myöhemmin se ovis kyl tulee!
 
Takaisin
Top