Raskaaksi 2019

Jesbe, oon hengessä ja jännityksessä mukana! Kerro sit miten meni.


Ja kertokaa te viisaammat...
Viime keskiviikkona kp14 ei näyttänyt kaksoishormoni mitään. Varasin silloin gyne-ajan.

Seuraavana päivänä alkoi hymynaama vilkkua ja vilkkunut nyt kp15-20 eli tänään jo kuudetta päivää.

Kannattaakohan mun sinne ”kynikselle” mennä? Huomenna (kp21) nimittäin olisi se aika...

Onko siitä mitään hyötyä? Mitä ultralla voi nähdä? Kauheestihan se maksaa, mut oon valmis maksamaan jos jotain hyötyä siitä olisi..
Ne näkee jos ovulaatio on tulossa ja kummalta puolelta ja et minkä kokoinen follikkeli tulossa..
 
Noniin jään siis ilman marrasvauvaa, kivasti töksäytti et limakalvo ei paksuuntunut ja kemiallinen. Oon ihan epäonnistunut naisena.
 
Jätän väliin yrittämisen ja keskityn muihin juttuihin. Lapsi tulee jos tulee. Ei sitä enää viitsi pakottaa, joka kerta pettyy niin pyysin ehkäisyn ja sain sen.
 
Onnea Dadapls! Kyllä molemmissa selkeästi viiva nähtävillä :happy:

Voi Jesbe, oon niin pahoillani. Kyllä olis ollu jo sun vuoro :sad001 Mulla oli samanlaisia tuntemuksia tosta epäonnistuneisuudesta. Mies jaksoi lohduttaa hyvin ja auttoi sen pahimman läpi.
 
Onnea Dadapls! Kyllä molemmissa selkeästi viiva nähtävillä :happy:

Voi Jesbe, oon niin pahoillani. Kyllä olis ollu jo sun vuoro :sad001 Mulla oli samanlaisia tuntemuksia tosta epäonnistuneisuudesta. Mies jaksoi lohduttaa hyvin ja auttoi sen pahimman läpi.
Minä en enää vain jaksa. Keskityn muihin asioihin nyt ja se siitä. Tulee jos tahtoo... Ei mulla vain toimi ovulaatio eikä toimi keltarauhanen ja sitte kaikki oireet johtui kohonneesta hcgstä joka ei ees ollu oikee raskaus. Siinä vaiheessa tulee olo et haluu luovuttaa, ainakin toistaiseksi.
 
Voi Jesbe, tosi kurjaa, oon niin pahoillaan, jaksamista sulle:Heartred

Newmoonille tsempit operaatioon! Tuleeko siitä muuten seksikieltoa tms ovulaatiota ajatellen?
 
Joo, siihen asti kun vuoto on loppunut. Mun kohdalla jos menee kuten edelliset niin vuotaa reilu 2vkoa ja menkatkin ehtii siinä olla. Joten ei toivoakaan tässä kierrossa. Ei sitä varmaan muutenkaan olis mut kuitenkin.

Voi Jesbe, pahoittelut! Aloitat siis ehkäisyn nyt? Tsemppiä ja voimia sulle!
Miehen kans just tavattiin hänen lounastauolla ja sovittiin että nyt laitetaan projekti sivuun ja keskitytään työhön ja uuteen kotiin ja häihin.
Ehkäisystä tultiin siihen tulokseen että ei välttämättä jos kuukautiset pitää terolutilla yllä ja clomeilla yks kierto vielä mutta sitten tjot meininki. Sai ylipuhuttua clomeihin tulevaan kiertoon ja tulehdus saadaan nyt pois ja katsotaan mitä tapahtuu.
Itse olin ehkäisyn kannalla mutta ei nyt sitte heti aloiteta.
 
Beibie just mietin eilen illalla jo mitä kuuluu :Heartred

Jesbe voi ei harmi :Heartpink Voimia ja tsemppejä!
Ite pelkään kans et tulevina viikkoina paljastuu jotain ikävää..

Dadapls onnea selkeet viivat! Oot mua ehkä kork viikon myöhässä :) tuu marraskuisiin/plussainneisiin kun uskallat :)

Tsempit kaikille, ainakin NewMoon ja earl oli menossa lääkäriin :Heartblue
 
Beibie just mietin eilen illalla jo mitä kuuluu :Heartred

Jesbe voi ei harmi :Heartpink Voimia ja tsemppejä!
Ite pelkään kans et tulevina viikkoina paljastuu jotain ikävää..

Dadapls onnea selkeet viivat! Oot mua ehkä kork viikon myöhässä :) tuu marraskuisiin/plussainneisiin kun uskallat :)

Tsempit kaikille, ainakin NewMoon ja earl oli menossa lääkäriin :Heartblue

Kyllä sulla hyvin menee, mun hcg oli niin alhainen että ei antanut ees kunnon viivoja.
Nyt koetetaan se yks kierto ja tjot meininki. Seurailen täällä mut en hetkeen kirjoittele, odotan että tulehdus lähtee ja et kaikki menee hyvin loppujen lopuksi
 
Beibie just mietin eilen illalla jo mitä kuuluu :Heartred

Jesbe voi ei harmi :Heartpink Voimia ja tsemppejä!
Ite pelkään kans et tulevina viikkoina paljastuu jotain ikävää..

Dadapls onnea selkeet viivat! Oot mua ehkä kork viikon myöhässä :) tuu marraskuisiin/plussainneisiin kun uskallat :)

Tsempit kaikille, ainakin NewMoon ja earl oli menossa lääkäriin :Heartblue

Kiitos, joo suunnilleen :) Tuun sitten kun saan 25mlu testiin plussan! Mun laskujen mukaan pitäs vklp tulla ainakin haamu :) Tai ehkä oottelen digiin asti, onko täällä kokemusta missä vaiheessa saatu siihen raskaana ja viikot? Esim että jos on 25mlu testissä haamu niin näkyykö jo digissä?
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos, joo suunnilleen :) Tuun sitten kun saan 25mlu testiin plussan! Mun laskujen mukaan pitäs vklp tulla ainakin haamu :) Tai ehkä oottelen digiin asti, onko täällä kokemusta missä vaiheessa saatu siihen raskaana ja viikot? Esim että jos on 25mlu testissä haamu niin näkyykö jo digissä?

Mulla silloin tuulimuna raskaudessa rfsu testissä näky haamu ja sit myöhemmin samana päivänä testasin digin niin siin näky raskaana 1-2viikkoa.
 
Takaisin
Top