Raskaaksi 2018

Siirryn kans tuolta 2017 ryhmästä tänne. Olen 23 vuotias ja mies täyttää ens kuussa 30. Mulla on edellisestä suhteesta poika 11/2013 ja nykyisen miehen kanssa poika 9/2016. Syyskuussa jätettiin ehkäisy pois ja annettiin kolmoselle lupa tulla. Yhdet menkat kerkes tulla ja sit jo heti tärppäsi. Kuitenkin 7+3 viikkolla alkoi tulla verta. Oltiin ehditty varata varhaisulta 7+5 viikolle ja sinne mentiin, siellä että oli tuulimunaraskaus. Nyt on vihdoin pari päivää sitten kaikki vuodot ja tuhruttelut loppunut ja nyt odottelen että testit alkais näyttää negaa. Tänään aamulla testattu liian vahva plussa. :/ Toki raskaus oli kaksoisraskaus että hormonia varmaan paljon ollut kehossa ja keskenmenosta vasta 2,5 viikkoa. Mutta silti. Kärsimättömänä odotan että pääsee taas yrittämään. Eli oisko tänään siis kp 18/???
 
Mä tuun myös tuolta 2017 ryhmästä tänne.

Oon siis 23-vuotias, yk6 menossa ja kp20/29-34. Ovis oli varmaankin eilen ja nyt taas odotellaan. Ilman ehkäsyä ollaan kyl menty jo pidemmänkin aikaa, keskeytetyllä yhdynnällä siis. Mulla on myös kierron kanssa välil ongelmia ja papassa häikkää. Vähän epätoivonen olo mutta silti paikoittain tosi toiveikas. Esikoista siis yritetään. :)

Tsemppiä kaikille ja toivotaan paljon plussia heti vuodenvaihteeseen :)
 
Siirryn kans tuolta 2017 ryhmästä tänne. Olen 23 vuotias ja mies täyttää ens kuussa 30. Mulla on edellisestä suhteesta poika 11/2013 ja nykyisen miehen kanssa poika 9/2016. Syyskuussa jätettiin ehkäisy pois ja annettiin kolmoselle lupa tulla. Yhdet menkat kerkes tulla ja sit jo heti tärppäsi. Kuitenkin 7+3 viikkolla alkoi tulla verta. Oltiin ehditty varata varhaisulta 7+5 viikolle ja sinne mentiin, siellä että oli tuulimunaraskaus. Nyt on vihdoin pari päivää sitten kaikki vuodot ja tuhruttelut loppunut ja nyt odottelen että testit alkais näyttää negaa. Tänään aamulla testattu liian vahva plussa. :/ Toki raskaus oli kaksoisraskaus että hormonia varmaan paljon ollut kehossa ja keskenmenosta vasta 2,5 viikkoa. Mutta silti. Kärsimättömänä odotan että pääsee taas yrittämään. Eli oisko tänään siis kp 18/???

Mulla on takana kkm kasksosraskaus rv 10, siinä kesti 6 viikkoa ennenku menkat alko ja hcg oli nollassa :sad001 Toivotaan että sulla ei kestä niin kauaa!
 
Aika monilla pyörii ykt jo siinä 6 paikkeilla:wideyed: ei oo heleppoo tää raskautuminen ei..Hehheh itekki kerinny jo miettii vaikka mitä pahoja juttuja, tyyliin entäs jos se yks kerta kun tärppäs olikin se ainut onnistumiskerta ja muuten ois jotain häikkää tai muuta..:confused: Mittään vissiin väärin tee, muttei puolessa vuodessa ole onnistunu:sorry: Jospa tuolta 2017 ryhmästä plussatuulet jatkuu tännekin asti!

Mun ovistikkutilaus kolahti justiin luukusta ja lämpöjä aloitin mittaamaan kun haukka joka aamu tässä kierrossa:woot: Isot tsemppaukset kaikille!

Chenet, kp7/28-32, yk6
 
Täällä kans haaveillaan miehelle esikoista ja mulle toista :) yk 3 tärppäsi kun päätettiin ettei hetkeen yritetä elämän muutosten takia et annetaan tasaantua kun rytinällä tuli isoja uusia juttuja elämään. Päätyi kuitenkin kkm ja nyt antibiootit kohtu tulehdukseen.

Tarkoituksena jatkaa yritystä alkukeväästä / lopputalvesta mut tulin tänne potemaan vauvakuumetta teidän seuraksi ja ihastelemaan tulevia plussia :Heartred
 
En tainnut koskaan ollakaan raskaaksi 2017 -ketjussa, kun pidin plussaa kuluvalle vuodelle niin epätodennäköisenä. Yritys aloitettiin 9/17, ja jo yk2:sta tärppäs, joka meni kesken (rv 6+4, joulukuussa, kkm). Siitä toivutaan edelleen (lääkkeellinen + kaavinta) ja suunnitelmissa on palata yrityksen pariin heti kun elimistö on toipunut raskaudesta ja testit näyttää negaa ja gynekologi toteaa tilanteen normalisoituneksi. Ekoihin kuukautisiin asti varmaan mennään aika rennosti (ei erikseen ehkäistä, muttei hampaat irvessä yritetä) ja sen jälkeen sit ovistikutukset jne. Alan laskemaan yk:t uudelleen vasta ekasta normikierrosta ja menkoista.
 
Mulla on takana kkm kasksosraskaus rv 10, siinä kesti 6 viikkoa ennenku menkat alko ja hcg oli nollassa :sad001 Toivotaan että sulla ei kestä niin kauaa!

Joo toivottavasti ei ihan niin kauan menis. Tosin luulen että suht pitkään menee kun vielä oli melkein yhtä vahvat viivat kuin silloin kun plussasin. Ihan vähän vaan haalistunut. :sad001
 
Mäki voisin esitellä ku en osaa poiskaa pysyä. Mulla (ei siis vielä miehellä, siks ei vielä yritystä :D ) on kauhea kolmosen kuume, pojat on syntyny 10/15 ja 1/17. Haluaisin sen kolmannen vielä samaa syssyyn mutta mies halus taukoa (ja mun kropan palautumisen takia sitä oli pakko pitää) joten mulla on kierukka mutta odotan vaan sitä vihriää valoa mieheltä että sen saan poistattaa :D molemmat pojat on aikamoisia huutosuolia ja huonosti nukkuvia joten mies ei vielä oo valmis kolmanteen ja ittelläki vaihtunu mielipiteet useasti mutta nyt toista viikkoa on aivan kamala kuume ollu ku tajusin että kuopuski on jo vajaa kuukauden päästä vuoden!
Esikoinen tärppäs yk14 ja välis oli yks kkm 8+0 (todettiin 12+1 nt-ultras) ja yks kemiallinen, kuopus tuliki yllättäen yk2 kun ei ollu ehkäisyä esikoisen jälkeen ja kierto käynnistyi. Nyt pelkään että menee taas kauan ku on kierukka sekottamas pakkaa mutta katotaan koska sen saan pois, vakaa haave lähiaikoina ja mies on alkanu edes vähä sulautua ajatukseen jo :)
 
Mäkin tulen tänne! :) Eli 29 vuotta, kotona mies ja kaksi kissaa. Esikoista yritetään.

Yk2 tärppäsi lokakuussa 2017, mutta kkm huomattiin viikoilla 10+2 (oli menehtynyt jo aiemmin, 8+5). Syke näkyi ar-ultrassa, mutta eipä silti pieni jaksanut. Lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut, joten kaavinnassa kävin viime la. Tällä hetkellä parannellaan ja odotellaan, että kroppa palautuu. Henkinen paraneminen on tietenkin se hitaampi, mutta päivä kerrallaan mennään.

Toiveissa siis vauva vuodelle 2018, mutta jos ei vauvaa niin ainakin se plussa. :Heartred
 
Täällä kp 16, oletetusta oviksesta dpo 1.

Valkuaismainen valkovuoto jatkuu jo 6 päivää :D Eli ehkä tuolla on sitten hyvät oltavat siittiöillä...

Tässä kierrossa kp 11-16 on ollu aika kovia kipuja alavatsassa o_O

Mites muilla menee?
 
Täällä kp 29 ja dpo 6, eikä merkittäviä tuntemuksia. Rintojen arkuus palasi muutaman päivän tauon jälkeen ja tänään oli hetken aikaa kiputuntemuksia alavatsassa. Selkäkin on ollut kipiä eilen ja tänään, mutta veikkaan että se johtuu ihan vain liiasta autossa istumisesta :grin
 
Moikka. Meillä oli yk3 plus mikä meni kesken 7+0.

Nyt ei vielä menkkoja sen jälkeen ja ei olla ehkäisty. Huomenna lääkärin soittoaika, jolla pyydän samalla Terolut kuurin niin saa aloitettua myös letrozolit. Siitä sitten taas yritystä jonka lasken siis yk4:si.

Plussaa meille kaikille vuodelle 2018!
 
Nannarii, täällä hyvin samanlainen tilanne kun sinulla. Kaavinnasta parhaillaan toipumassa.

Toivotaan pikaista kierron käynnistymistä.
 
Mä liityn tänne kans, eli toista yritetty nyt varmaan 9kk, esikoinen syntyi 2016 marraskuussa. Häntä yritettiin pari vuotta, hoidoissa käytiin ja kaikenlaisia lääkkeitä välissä söin, mutta lopulta saatiin aluille luomuna :)
Toivottavasti tosiaan kaikille olisi 2018 plussa vuosi:Heartred
 
Täällä kans tyhjennettiin lääkkeillä. Vuotoa oli hirveesti ja sitä yritettiin hillitä lääkkeillä ja sanottiin et jos ei rauhoitu ni kaavitaan. Ei kaavittu ja nyt Ab kuuri loppumassa kohtu tulehduksen takin :sad001 Ärsyttävää tommonen.
 
Mulla on oviksen jälkeen jatkunut alavatsakipu ja paineen tunne. Lämmöt ollut koholla aamusta. Ja vatsallaan oleminen on epämiellyttävää... Nää voi olla Nyt vaan sitä että niin paljon toivon sitä plussaa! Malttamattomana odotan hetkeä kun voi alkaa testaamaan! Ostin kasan testejä! :-D Miten aikaisin muut malttamattomat alkaa testailee?
 
Mulla on oviksen jälkeen jatkunut alavatsakipu ja paineen tunne. Lämmöt ollut koholla aamusta. Ja vatsallaan oleminen on epämiellyttävää... Nää voi olla Nyt vaan sitä että niin paljon toivon sitä plussaa! Malttamattomana odotan hetkeä kun voi alkaa testaamaan! Ostin kasan testejä! :-D Miten aikaisin muut malttamattomat alkaa testailee?
Mä aion testata jo sunnuntaina dpo 9. Yleensä en oo kyllä niin aikaseen ollu testailemassa, mutta uutenavuotena olisi tarkoitus juoda alkoa jonkun verran, niin sillä verukkeella ajattelin uskaltaa testailla :grin
 
Mulla on oviksen jälkeen jatkunut alavatsakipu ja paineen tunne. Lämmöt ollut koholla aamusta. Ja vatsallaan oleminen on epämiellyttävää... Nää voi olla Nyt vaan sitä että niin paljon toivon sitä plussaa! Malttamattomana odotan hetkeä kun voi alkaa testaamaan! Ostin kasan testejä! :-D Miten aikaisin muut malttamattomat alkaa testailee?

Mulla vasta dpot niin pienet mutta ajattelin testata dpo 11 :)
 
Taidanpa minäkin liittyä tänne seuraanne. Täällä näyttää olevan jo muutama ”tuttukin”. :)

Esikoista siis toivomme kovasti ja yk 4 tärppäsi, mennen kuitenkin kesken rv11...
Keskenmenon jälkeen n. 2vk lääkkeellisestä tyhjennyksestä oli ovis josta salaa toivoin tärppiä, mutta ihan tyytyväinen olen kuitenkin kun menkat alkoi ja kierto vaikuttaa palautuneen normiksi. Eli nyt yk 2 menossa km:n jälkeen.

Kp 3/23

Tsempataan toisiamme :Heartred
 
Täältä kun löytyy kokemusta ja vinkkejä kaikkeen, niin onko jotain kikkakolmosia mistä sais apuja tän kierron päättämiseen?

Ei siis lääkkeellisiä kikkakolmosia hakusessa :D

Kp 42/?? eikä mitään oloja edelleenkään mihinkään suuntaan.
 
Takaisin
Top