Raskaaksi 2017

Alkuraskauden ultra varattiin 17.12 :) :Heartred
Soittelin tässä aamusta naikkarille siis jos olisin saanu lähetteen hcg verikokeeseen. Niin luottavat testin tulokseen, menen sitten sinne mehiläiseen ottaa sen arvon. :)
 
Muokattu viimeksi:
No nyt Alinah chillisti vaan ultraan asti!8) Ei vitsi Pottu sun appivanhempia, pääsisinpä kärpäseksi kattoon teidän joulupöytään!:D

Täällä muutama päivä sitten maailman pahimmat PMS-oireet ja tänään vaaleanpunaista paperiin, joten enköhän korkkaa huomenna punaviinin lisäksi myös uuden kierron! Raskaaksi 2025 ryhmä, täältä tullaan!:D
 
Täällä mutakakku ja kp3, ei aloitettukaan erinnäisistä syistä vielä ivf hoitoa, jospa me loputki ennen eläkeikää vielä päästäis sinne mammalomalle :)
 
Mä mietin et voisinkohan huomenna vielä vetää semmoset aivojen nollauskännit o_O Keskiviikkona alkaa pistokset, jos ultrassa kaikki ok. Oon kyllä niin siivosti eläny nämä 2,5kk leikkauksen jälkeen just tulevaa hoitoa ajattelen, että nyt tarvis tuulettua.
 
Triina täällä. Tää sovellus tekee mut välillä kyllä hulluksi. Nyt yhtäkkiä oli taas heittänyt mut ulos eikä mikään tunnus kelpaa. En oikein tiedä miten saisin jonkun järkevän nimimerkin tai tunnukset ylipäänsä. Pääsin nyt kirjautumaan johonkin tiliin, mutta tämä ei kyllä ole se yleensä käyttämäni. Argh! Ei ole mitenkään eka kerta kun näin käy.

Alinahille paljon onnea ja tsemppiä! Toivotaan meille muillekin yhtä iloisia uutisia pian.

Mulla on nyt kp26 enkä ole ollenkaan varma oliko ovulaatio vai ei. Laitoin yhden kuvankin tänne ovistestistä ja se oli plussaksi muuttumassa. Seuraavana päivänä tein kaksikin ovistestiä, joista toin3n oli nega ja toinen vahva plussa. Nämä olivat kp20 ja kp21. Ei voi muuta sanoa kuin joopa joo, kuka helvetti noita osaa tulkita? Kovin vahvoja ovisoireita ei ollut. Vuoto oli kirkasta ja hyvin vetistä.

Ja nämä lämmöt sitten. Mulla tuo käyrä on ihan mahdotonta sahakuviota. Viikonloppuisin aina lämmöt korkeammalla. Nyt oli ke-pe selkeästi lämpöjen laskua ja nyt la-su viikonlopulle tyypillistä nousua. Huominen varmaan näyttää sitten että jatkuuko korkeampi lämpö vai mitä.

Mulla kyllä saattaa olla tuo mittarikin vähän huono. Sen ohjeissa oli, että jos mittaa suusta niin äänimerkin jälkeen olisi vielä puoli minuuttia jatkettava mittausta. Tuo "puoli minuuttia" pitää arvioida itse, joten se nyt voi olla joka aamu eri kun en jaksa mitään ajastinta laittaa.

Olipas valitusvirsi :D Kiitos jos jaksoit lukea.
 
Laita kuva käyrästä :)

Ja kannattaa varmaan ostaa uusi mittari :) mulla on tosi hyvä kahden desimaalin mittari ja otan aina piippauksen aikaan lukeman. Mullakin lämpö kyllä vielä kohoaisi piippauksen jälkeen mut oon ajatellu et saan vertailukelpoisia tuloksia kun katson lukeman aina saman mittausajan jälkeen
 
b5f7d0229025eb141cd04fb0f8944701


Tässä tämä. Tuo eka mittaus oli ihan eri aikaan päivästä kuin muut. Siksi noin hullun paljon alhaisempi.

Muut mittaukset on kyllä 6-7 välillä ja useimmiten aika tarkalleen 06:15.
 
Täällä on tullu verta monta päivää, mutta ei oikein kunnolla siteeseen asti. Ajattelin jossain välissä et nyt ois jo kp4, mut en kyllä tiedä. Mitään kipuja ei oo ollu. Huom mulla!! Ja tosiaan vessassa käydessä saattaa tulla kunnolla, mut sit siteeseen ei tuu juuri mitään. En mää tiedä onko nää nyt sit menkat vai ei?!
 
Täällä on tullu verta monta päivää, mutta ei oikein kunnolla siteeseen asti. Ajattelin jossain välissä et nyt ois jo kp4, mut en kyllä tiedä. Mitään kipuja ei oo ollu. Huom mulla!! Ja tosiaan vessassa käydessä saattaa tulla kunnolla, mut sit siteeseen ei tuu juuri mitään. En mää tiedä onko nää nyt sit menkat vai ei?!

Onpa ärsyttävää! :sad001
 
Täällä on tullu verta monta päivää, mutta ei oikein kunnolla siteeseen asti. Ajattelin jossain välissä et nyt ois jo kp4, mut en kyllä tiedä. Mitään kipuja ei oo ollu. Huom mulla!! Ja tosiaan vessassa käydessä saattaa tulla kunnolla, mut sit siteeseen ei tuu juuri mitään. En mää tiedä onko nää nyt sit menkat vai ei?!

Kai ne on menkat?
 
Takaisin
Top