Raskaaksi 2017

Välillä tuntuu et tarvis jonkun AA-kerhon tyylisen miitin. Niinku nyt, kun mun yks lähimmistä ystävistä tuli raskaaks. Niillä yritystä takana pari kiertoo, meillä kaks vuotta.

Angstia alkoholilla-kerho?:D Sanot vaan, että missä ja milloin, niin meikämuija on paikalla!:)

Mutta kaikki sympatiat sinne, on todella raastava tilanne. Yritä siinä sitten olla onnellinen toisen puolesta, kun itseltä puuttuu se kaikki.:/ Tsemppiä!:Heartred

Onko sulla Pottu tämä kierto millä mallilla? Entäs muilla kovan onnen sotureilla?
 
Mua kans ottaa niin pannuun mun sisko, jolla on kaks lasta.. Eilen just tenttas, että mikä on tilanne ja kun sanoin, ettei mitään uutta, oikein päivitteli, ettei hänellä kyllä kestäis hermot odotella nuin kauan.. nojoo, ihan kuin mulla kestää hermot!
Kp10 ja boring..
 
Joo tätä tää mun ystävä kans kauhisteli mulle tänään, että kauheeta miten me on jaksettu jo kaks vuotta. Niinku kiitos. Nyt on ollu tosi vaikeeta. Täällä on nyt kp 5 meneillään eli uutta kiertoo alotellaan.

Mites muilla? Ihanaa, että täällä on paikka missä purnata! :Heartred
 
Joo tätä tää mun ystävä kans kauhisteli mulle tänään, että kauheeta miten me on jaksettu jo kaks vuotta. Niinku kiitos. Nyt on ollu tosi vaikeeta. Täällä on nyt kp 5 meneillään eli uutta kiertoo alotellaan.

Mites muilla? Ihanaa, että täällä on paikka missä purnata! :Heartred

Jep, jotenkin tää pimeys tekee kaikesta vielä paljon lohduttomampaa. Tää paikka on kyllä henkireikä! Ja oon kyllä oikeesti mukana jos joku haluaa joskus lähteä vähän tuulettumaan!:D

Täällä kp 6, tasaisen tylsää.
 
Täällä ivf-pistokset alotettu pari päivää sitten Pergoveriksella isolla annoksella. Ei vaan ole tällä hetkellä yhtään uskoa itsellä, että tääkään hoito onnistuu.. Lääkäritkään ei vielä tiedä, miten punktio saadaan onnistumaan kun se mun ainoa munasarja on niin ylhäällä kiinnittyneenä. Ja eihän tässä tosiaan tiedetä, kasvaako sinne edes mitään. Ihan paskat pari päivää ollu ja enemmän pelottaa ku jännittää tiistain seuraava ultra.
 
Täällä ivf-pistokset alotettu pari päivää sitten Pergoveriksella isolla annoksella. Ei vaan ole tällä hetkellä yhtään uskoa itsellä, että tääkään hoito onnistuu.. Lääkäritkään ei vielä tiedä, miten punktio saadaan onnistumaan kun se mun ainoa munasarja on niin ylhäällä kiinnittyneenä. Ja eihän tässä tosiaan tiedetä, kasvaako sinne edes mitään. Ihan paskat pari päivää ollu ja enemmän pelottaa ku jännittää tiistain seuraava ultra.

Triana :sad001 :sad001
Mutta jospa luonto (lääketieteen pienellä avustuksella) kuitenkin tekisi pienen ihmeen! Älä luovuta! Kun niin moni toivottomampikin tilanne on ratkennut onnellisesti! :Heartred tsemppiä!!
 
Voi Triana, toivotaan, että kaikki kuitenkin järjestyy. Ymmärrän huolesi. Eihän siinä auta kuin hetki kerrallaan mennä eteenpäin. Kaikkea hyvää, että hoito lähtee sujumaan ja tuottaa tulosta!
Omalla kohdalla ovulaatiotestaus ja bbt käynnissä. Nyt en tiiä pitäisikö jatkaa vai lopettaa tikkuun pissaaminen. Keskiviikkona tuli vähän vahvempi viiva, kahtena päivänä hailu sen jälkeen.
 

Liitteet

  • 92B8FC83-68FC-4C91-8858-9A90C476A848.jpeg
    92B8FC83-68FC-4C91-8858-9A90C476A848.jpeg
    753.7 KB · Katsottu: 115
  • F177B1AE-0BA7-4A39-8F2A-96AA5F94B8F7.jpeg
    F177B1AE-0BA7-4A39-8F2A-96AA5F94B8F7.jpeg
    99.4 KB · Katsottu: 111
Täällä ivf-pistokset alotettu pari päivää sitten Pergoveriksella isolla annoksella. Ei vaan ole tällä hetkellä yhtään uskoa itsellä, että tääkään hoito onnistuu.. Lääkäritkään ei vielä tiedä, miten punktio saadaan onnistumaan kun se mun ainoa munasarja on niin ylhäällä kiinnittyneenä. Ja eihän tässä tosiaan tiedetä, kasvaako sinne edes mitään. Ihan paskat pari päivää ollu ja enemmän pelottaa ku jännittää tiistain seuraava ultra.

Voi Triana! Isot tsemppi ja jaksuhalit sinne! Toivon että löytyy se oikea hoitotaival ja pieni ymmärtää tarrata kiinni! :Heartred
 
Voi Triana, toivotaan, että kaikki kuitenkin järjestyy. Ymmärrän huolesi. Eihän siinä auta kuin hetki kerrallaan mennä eteenpäin. Kaikkea hyvää, että hoito lähtee sujumaan ja tuottaa tulosta!
Omalla kohdalla ovulaatiotestaus ja bbt käynnissä. Nyt en tiiä pitäisikö jatkaa vai lopettaa tikkuun pissaaminen. Keskiviikkona tuli vähän vahvempi viiva, kahtena päivänä hailu sen jälkeen.

Vaikea sanoa... kannattaa sekstailla ihan varmuudenvuoksi :D
 
Kiitos kaikille! :Heartred

Smith itseasiassa mä oon just yks niistä toivottomista tapauksista :oops: Vaikea endometrioosi, vain yksi munasarja, ei munanjohtimia ja alhainen amh. Ja on mulla kohdun rakennepoikkeavuuskin. Tänään kuitenki parempi päivä kaikesta huolimatta :)
 
Kiitos kaikille! :Heartred

Smith itseasiassa mä oon just yks niistä toivottomista tapauksista :oops: Vaikea endometrioosi, vain yksi munasarja, ei munanjohtimia ja alhainen amh. Ja on mulla kohdun rakennepoikkeavuuskin. Tänään kuitenki parempi päivä kaikesta huolimatta :)

:Heartred
Toivon silti pientä ihmettä!
 
Aamulla magneetti. Jännittää taas niin paljon, vaikka se meni viimeks ihan ok. Muistan, että ajattelin sillon ettei se ollut niin paha, mut jännittää taas ihan yhtä paljon! Jännittää se putken ahtaus, kanyyli ja ne tulokset!! Tulokset toki saan vasta 12. tai 13.pv.
 
Aamulla magneetti. Jännittää taas niin paljon, vaikka se meni viimeks ihan ok. Muistan, että ajattelin sillon ettei se ollut niin paha, mut jännittää taas ihan yhtä paljon! Jännittää se putken ahtaus, kanyyli ja ne tulokset!! Tulokset toki saan vasta 12. tai 13.pv.

Tsemppiä pottu!! Ota pieni askel kerrallaan! Hyvin se menee :)
 
Miten Potun magneetti meni?
Mitä Mrs.Smithille kuuluu? Olet niin ihanasti vastaillut muille, mutta mikä oma meininki?

Mä hurmaannun koko ajan lisää lämpöjen mittailusta. Lämmöt laski ja parin päivän kuluttua alkoi kuukautiset. Kerrankin pystyin kunnolla ennakoimaan. Luteaalivaihe oli lyhyt, 9 päivää. Nyt on tosi kipeä kp1 ja varmaan panacodin kanssa mentävä nukkumaan. Ja extrakireiden hermojen kanssa myös... ärrinmurrin, kaikki on perseestä!!
 
Miten Potun magneetti meni?
Mitä Mrs.Smithille kuuluu? Olet niin ihanasti vastaillut muille, mutta mikä oma meininki?

Mä hurmaannun koko ajan lisää lämpöjen mittailusta. Lämmöt laski ja parin päivän kuluttua alkoi kuukautiset. Kerrankin pystyin kunnolla ennakoimaan. Luteaalivaihe oli lyhyt, 9 päivää. Nyt on tosi kipeä kp1 ja varmaan panacodin kanssa mentävä nukkumaan. Ja extrakireiden hermojen kanssa myös... ärrinmurrin, kaikki on perseestä!!

Pahoittelut menkoista :sad001 ite yritän vältellä tota lämpöjen mittaamista, mutta vaikeeta se alkaa oleen kun te kaikki ootte täällä niin innoissaan siitä :D

Magneetista selvitty. Oli paljon ahdistavampi kokemus, kun ekalla kerralla. Näköjään hoitajalla on tosi iso merkitys siinä, ainakin tälleen neula- ja ahtaanpaikankammoselle! Mutta se on nyt ohi ja hoidettu ja odotan jo innolla ja pelolla mitä siellä näkyy. Ens viikolla on lääkäri. Leikkauksesta on nyt se 5kk.

Missäs vaiheessa muiden kierrot?
 
Pottu, myös mä yritin vältellä ja ajattelin sen myös olevan tosi työlästä tai stressaavaa. Mutta ei ollenkaan! Mulla on aina ollut ongelmana se, etten pysty ennakoimaan asioita, kierrot ovat eri mittaisia ja oireet milloin mitäkin. Mittailu tuntuu auttavan tulkitsemaan omaa kehoaan ja vähän ohjaa siihen mitä on tulossa seuraavaksi.
 
Mää en kykene herään aina samaan aikaan. Työaamuina herään neljältä, etäpäivänä kuuden maissa ja viikonloppuisin seiskalta :D En halua laittaa kelloa soimaan joka aamu neljältä :D
 
Takaisin
Top