Raskaaksi 2017

Pelottaa että tää vielä häviää tästä ja menkat alkaa. Ajattelin olla testaamatta kohta kokonaan.
 
Ymmärrän. Tää todella käy hermoille pitkässä juoksussa.

Lohduttaako yhtään ajatus siitä että et itse pysty vaikuttamaan asiaan? Stressaat tai et, testaat tai et?
:)
 
Jee, täällä on paljon hyviä uutisia:Heartred

Varovaiset onnittelut Alinah! Toivottavasti nyt tärppi tarraa kunnolla kiinni ja saatte sen kaivatun pikkusiskon tai -veljen esikoiselle:Heartred Mullakaan ei muuten ollut tässä ihan alkuraskaudessa mitään oireita. Ekat oireet tuli vasta selkeästi vahvan plussan jälkeen, varmaan joskus rv 5+:)

Ihanaa Heitsu!:Heartred Onnea mahan kasvatteluun!

Meillä oli viime viikolla rakenneultra ja siellä meidän kaveri paljastui pieneksi pojaksi:Heartblue Kaikki oli mallillaan, eli nyt me vaan odotellaan tuota maalis-huhtikuun vaihdetta, että saadaan vaavi syliin:)

Plussatuulia naiset, ootte mahtavia:Heartbigred:wav
 
1b8976f0d59321f3b30efcf030809c27


Tein sitten vielä Digin... :Heartred
 
Nyt munkin on pakko ekaa kertaa kysyä mielipidettä OVIStestin suhteen. En näistä meinaa päästä perille. Positiivinen vai tulossa positiiviseksi? Eilen oli ihan olematon viiva.

5fcdd3ac003117b4f9c92a7168a251ed
 
Voi miten mahtavaa alinah!! :Heartbigred onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista! Toivottavasti siellä on pienellä kunnon kaivuri ja on telakoinut itsensä tyytyväisenä kasvamaan ja vahvistumaan teidän seuraavaksi kauan kaipaamaksi pieneksi! Käyn säännöllisesti kurkkimassa täällä teidän tilannetta kun lueskelin jo esikoisen vauva-aikana teidän juttuja kun en ollut foorumille vielä rekisteröitynyt ja tämä lämmitti kyllä tätä väsynyttä tiistaiaamua! :love7

Heitsun hyvät kuulumiset kans mahtava homma, ainahan se pieni epävarmuus on läsnä näissä asioissa, mutta kun niin vähän voi kuitenkin tehdä itse, ei auta kuin luottaa että elämä kantaa!

Pakko sanoa vielä naiset, että täällä on teillä ihan huippu asenne kun jaksatte pysyä positiivisena ja pitää toivoa yllä, vaikka se pienen saaminen syliin asti ei oo teille mikään itsestäänselvyys todellakaan! Välillä nauran teidän juttuja niin että pissa lirisee housuun... :hilarious: mutta hyvä ettei olla vaan tippa linsissä, vaikka niitä hetkiäkin on täällä ollut paljon kun olen miettinyt tätä elämän epäreiluutta. Toivon jokaiselle teistä sydämeni pohjasta pysyvää plussaa :Heartred

huomio 26+3, järetön väsymys ja kramppaavat jalat
 
Voi miten mahtavaa alinah!! :Heartbigred onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista! Toivottavasti siellä on pienellä kunnon kaivuri ja on telakoinut itsensä tyytyväisenä kasvamaan ja vahvistumaan teidän seuraavaksi kauan kaipaamaksi pieneksi! Käyn säännöllisesti kurkkimassa täällä teidän tilannetta kun lueskelin jo esikoisen vauva-aikana teidän juttuja kun en ollut foorumille vielä rekisteröitynyt ja tämä lämmitti kyllä tätä väsynyttä tiistaiaamua! :love7

Heitsun hyvät kuulumiset kans mahtava homma, ainahan se pieni epävarmuus on läsnä näissä asioissa, mutta kun niin vähän voi kuitenkin tehdä itse, ei auta kuin luottaa että elämä kantaa!

Pakko sanoa vielä naiset, että täällä on teillä ihan huippu asenne kun jaksatte pysyä positiivisena ja pitää toivoa yllä, vaikka se pienen saaminen syliin asti ei oo teille mikään itsestäänselvyys todellakaan! Välillä nauran teidän juttuja niin että pissa lirisee housuun... :hilarious: mutta hyvä ettei olla vaan tippa linsissä, vaikka niitä hetkiäkin on täällä ollut paljon kun olen miettinyt tätä elämän epäreiluutta. Toivon jokaiselle teistä sydämeni pohjasta pysyvää plussaa :Heartred

huomio 26+3, järetön väsymys ja kramppaavat jalat

Kiitos paljon! Toivotaan todella että pysyy matkassa loppuun asti!
 
Takaisin
Top