Raskaaksi 2017

Ihanaa risteilyä alinah :)

Tsemppiä oviksen odotteluun Triina! Sekin osaa olla piinaavaa hommaa, kun joka päivä odottaa että oisko nyt! :D

Mitäs muiden arkeen?
 
Mä testasin 2 x negan, en edes tiedä miks mun piti ne molemmat testit tehdä ja tajusin, et olikin vasta dpo9, masennus ja v*tutus tuli silti, aina nuita nega testejä :sorry:
 
Kyllä luulis Pipsu jo sillon dpo 12 näkyvän herkällä!:) Toivottavasti Alinah:lla on ollut huisin hauska risteily. Potulle ja Smithille tsempit piinapäiviin.

Kun Smithin ovis palasi Vegasista, niin mun taisi lähteä vaihdossa. Ei niin mitään tuntemuksia, vaikka yleensä max.30 pv kierto. Ja lämmöt aika alhaalla, joten oletan, että on hukkakierto. Parit pikkujoulut edessä, joten elämässä on myös lohtua!:D
 
Tsemppiä Pipsulle! Herkkä testi kaappiin vaan :)

Täällä kans dpo 4, tykkään että mennään Smithin kanssa edelleen päivälleen samassa tilanteessa :D Huomenna pikkujoulut 2/4 ja aattelin tempasta sen päiväset kännit. En malta odottaa :D Ens viikolla sit on pikkujoulut 3/4 ja sillon täytyykin katsoa testiä ennenkö lähtee korkkaamaan :D
 
Kyllä luulis Pipsu jo sillon dpo 12 näkyvän herkällä!:) Toivottavasti Alinah:lla on ollut huisin hauska risteily. Potulle ja Smithille tsempit piinapäiviin.

Kun Smithin ovis palasi Vegasista, niin mun taisi lähteä vaihdossa. Ei niin mitään tuntemuksia, vaikka yleensä max.30 pv kierto. Ja lämmöt aika alhaalla, joten oletan, että on hukkakierto. Parit pikkujoulut edessä, joten elämässä on myös lohtua!:D

Mikä kp sulla on menossa? Voi rähmä noiden ovisten kanssa!! Ja ajatelkaa miehiä!! Niillä tulee joku miljardikabiljardia sukusolua kun vähän päätään kääntävät, hedelmällisiä joka hetki!! Meillä on vain yksi prinsessa joka nenä pystyssä tähyilee sieltä munasarjatornistaan että lähtisinkö vai en. Ja usein se ei vaan viitti lähteä!! Jos vaikka hormoonipilvet näyttää uhkaavilta!! Se jos mikä.. on perseestä!
 
Mikä kp sulla on menossa? Voi rähmä noiden ovisten kanssa!! Ja ajatelkaa miehiä!! Niillä tulee joku miljardikabiljardia sukusolua kun vähän päätään kääntävät, hedelmällisiä joka hetki!! Meillä on vain yksi prinsessa joka nenä pystyssä tähyilee sieltä munasarjatornistaan että lähtisinkö vai en. Ja usein se ei vaan viitti lähteä!! Jos vaikka hormoonipilvet näyttää uhkaavilta!! Se jos mikä.. on perseestä!

Kp 20 näkyis olevan. Mulla oli ajallaan kaikki oviksen merkit ilmassa, mutta se päivän kuumeilu varmaan jätti prinsessan tähyilemään torniinsa!:D
 
Jaahas, tänne sinnikkäiden naisten joukkoon lämmin tervehdys!
Meikäläisellä jäi sitten yhdet menkat väliin, ja nyt tuli sitte vuoto kp 56 .... mun Ladytimer ei oo moksiskaan, se jatkaa tästä niinku ei mitään olis tapahtunu :wink Niin mullahan oli niitä ovistestejä, että jos niillä kävis jostain kp 13 eteenpäin kattelemaan. Mitäpä niitä säästämään, kun kierrot on loppumassa - kohta voi olla turha testailla mtn.
Plussapuhallus!!
 
Tuntuu olevan tuttua monelle nämä pidemmät kierrot ja ovuloimattomuus. Anovulatoriset kierrot olivat meidän lapsettomuuden syynä useamman vuoden ennen esikoista. Nyt tuntuu sama tilanne olevan päällä.

Tämä lämpöjen mittailu on kyllä tosi mielenkiintoista. Olen jo lyhyessä ajassa löytänyt oman peruslämpöni. Viikonloput sotkevat mittaustuloksia selkeästi, koska aikataulu ei pysy ihan samana.

Nyt odottelen jännityksellä nouseeko lämmöt missään kohtaa. Nyt on kp17 eikä erityisiä merkkejä mistään.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt kun takana neljä melko normaalia kiertoa (32-47päivää) joissa oli ovulaatio, alan vasta kunnolla käsittämään miten kamalia ne 60-80pvn kierrot olivat! Lämmöissä ei ollut mitään järkeä! Ne sahasivat miten sattuu! :sad001
 
Ihana tuo "melko normaalin kierron" määritelmä. Mulla myös ollut joskus aivan käsittämättömiä nuo kierrot, helposti toistuvasti sitä 60 päivää. Nyt meni pitkään tosi säännöllistä kiertoa, siksi olinkin hämmentynyt kun lähiaikoina on ollut pari yli 35 päivän kiertoa ja kaikenmaailman kivuilla ja huonoilla oloilla höystettynä.
 
Lisäyksenä vielä sanottava, että voi kunpa olisin lähtenyt tuohon lämpöjen mittailuun vähän aiemmin jo.
 
Eipä tarvinnut testailla, kun bongasin pienen tipan vaaleanpunaista.. nooh, tämä ovis taisi muutenkin olla siltä puolen, mistä munanjohdin poistettu.
Illalla ilo irti ja vauvahaaveet romukoppaan :)
Tsemppiä kaikille muille!! Ovuloimattomat kierrot on kyllä niin perseestä, ainakin itellä keho kerää silloin nestettä ja turvottaa ja olo on tosi änkeä :D
 
Eipä tarvinnut testailla, kun bongasin pienen tipan vaaleanpunaista.. nooh, tämä ovis taisi muutenkin olla siltä puolen, mistä munanjohdin poistettu.
Illalla ilo irti ja vauvahaaveet romukoppaan :)
Tsemppiä kaikille muille!! Ovuloimattomat kierrot on kyllä niin perseestä, ainakin itellä keho kerää silloin nestettä ja turvottaa ja olo on tosi änkeä :D

Mulle tulee ovuloimattomissa kierroissa vieläpä ihan hirveät raskausoireet!! Niinkuin pelkkä ovuloimattomuus ja kierron venyminen ei olis muka riittävän v-mäistä!

Voi räkä pipsu :sad001
Yksi sana: hehkuviini
 
Hengissä! Pari päivää menny kiireellä ohi mut nyt oon taas ajantasalla :) Täällä oli eilen pikkujoulut 2/4, erittäin kosteat :D

Heräsin aamulla tissit ihan järkyttävän kipeinä ja olin ihan et jaaha nytkö se tärppäs ja join koko yön :D Tissit on kyllä mulla kipeet kierron eri vaiheissa et sinällään se ei oo mulla raskausoire. Mut sit on myös nippaillu mahaa pari päivää. Semmosta tylppää jomotusta. Mut oon myös oppinu et mun kohdalla nää kaikki nippailut voi johtua endosta :D
 
Takaisin
Top