Raskaaksi 2017

Jep samaa mieltä, ovis ei ainakaan pe ollut, jos vasta ovisplussa tuli. Kertoisko lämmöt, että olis ollut la? Mut oli sit millon tahansa niin mahtavaa!!

Me palattiin anoppilasta. Olipahan reissu. Kerrottiin, että päästiin lapsettomuushoitoihin ja nyt ne koki, että voi puhua meille mistä vaan. Mies oli ulkona ja appiukko kysyi multa, että kai mittaatte lämpöjä, että tiedätte millon sitä peittoo pitää heilutella! Sit olin ihan et joo ei mittailla lämpöjä. Sit ne oli molemmat hämillään ja sanoin, että kyllä meillä tikkuun silti pissitään, mut ei ne vissiin tajunnu mitä se on :D Huhhuh.
 
Miten... miten APPIUKKO on voinut tietää aamulämpöjen mittauksesta yhtään mitään!?!?!!?!

Olisin suunnattoman ällistynyt jos oma appiukkoni edes tietää ovulaatiosta perusteet!

Ps. Ompa fiksu appiukko!!!
 
Miten... miten APPIUKKO on voinut tietää aamulämpöjen mittauksesta yhtään mitään!?!?!!?!

Olisin suunnattoman ällistynyt jos oma appiukkoni edes tietää ovulaatiosta perusteet!

Ps. Ompa fiksu appiukko!!!

Mietin ihan samaa :D

Mutta toki myös hyvin kiusallista tuo.... oma appiukkoni on mulle hyvin hyvin läheinen, mutta ovulaatioista keskustelua en kyllä kokisi mielekkääksi :D
 
Hahahah totta! En edes miettinyt tolta kannalta! Mutta siis todella outoo, koska yleensä ei jaeta niiden kanssa liikaa, koska ne on vähän höperöityneitä ja stressaa kaikesta, mut aateltiin nyt kertoo tää niin johan alko jutut lentään! :D
 
Olisinpa ollut kärpäsenä katossa seuraamassa miniän ja appiukon keskustelua!:D :D :D

Mulla tais kuulkaa ovis siirtyä tai jäädä välistä kokonaan sen yhden päivän kuumeen myötä. Tai sitten mulla on aina puhjennut vaan joku kysta oviksen aikaan kipujen kera ja nyt tuli pitkästä aikaa kivuton ovis!:eek: Mene ja tiedä sitten.
 
Hopeareunus: siteeraan potun appiukkoa ja kysyn etkö mittaa lämpöjä!?

:D :D hitto mikä appiukko!!!!! Respect!

Hahaa, hatunnosto vielä tänäänkin appiukolle!:D

Normaalisti mittailen joo, mutta tässä kierrossa en oo jaksanut tehdä mitään!:) Ja yleensä siis niin jäätävät kivut, ettei ovis todellakaan oo jäänyt huomaamatta. Noh, pitää vaan panna menemään ja olla ressaamatta!:D
 
Hahaa, hatunnosto vielä tänäänkin appiukolle!:D

Normaalisti mittailen joo, mutta tässä kierrossa en oo jaksanut tehdä mitään!:) Ja yleensä siis niin jäätävät kivut, ettei ovis todellakaan oo jäänyt huomaamatta. Noh, pitää vaan panna menemään ja olla ressaamatta!:D

Ihailtava asenne!!
 
Hahah :D Me mietittiin eilen ihan samaa, että monetko keskustelut ne nyt vaan käy keskenään siellä meidän seksielämästä! Ne näytti just siltä, että voi voi ei noi osaa edes ajoittaa seksiä oikein :D Odotan innolla joulupöydän puheenaiheita!
 
Hahah :D Me mietittiin eilen ihan samaa, että monetko keskustelut ne nyt vaan käy keskenään siellä meidän seksielämästä! Ne näytti just siltä, että voi voi ei noi osaa edes ajoittaa seksiä oikein :D Odotan innolla joulupöydän puheenaiheita!

Omg pottu!!!! Voimia!!! Toisaalta vaikuttavat kuitenkin aika sydämellisiltä ja sympaattisilta noi sun appivanhemmat? :)
 
Ja jes, ja jes, ja jes jes jes jeebejeeess!!! Nyt jo neljäs ovulaatiokierto putkeen!! Eka kierto meni harakoille, toka kierto raskaus ja keskenmeno, kolmas kierto taas harakoille ja nyt neljäs kierto :) :) :)

ImageUploadedByVau Foorumi1542118989.222293.jpg
 
Hei jee Mrs. Smith! Ihanaa että sun kiertoon on ovulaatio löytänyt tiensä takaisin.

Mulla on nyt kp15 ja ovulaatiosta ei vielä merkkejä testien eikä lämpömittailujen mukaan. Oon kyllä iloinen, että seurailen tilannetta, koska muutoin saattaisin kuvitella ovulaation olevan nyt käsillä.
 
Takaisin
Top