Raskaaksi 2017

Huomenta. Haluaisin kuulla kokemuksia Clearblue Digital Ovulaatiotesteistä?

Mä oon käyttänyt niitä digitaalisia kahden hormonin testejä. Oon niistä tykännyt kun ei tarvi viivoja "tulkita" vaan selvä tulos. Ja etukäteen näyttää jo niitä muita hedelmällisiä päiviä niin tietää jo etukäteen varautua ovikseen :wink
 
Heippa! Onko täällä kellään kokemusta terolutista? Mulla on nyt 9päivää viimeisestä terolut pilleristä ja menkat ei oo alkaakseen. Testi näytti negaa 2pv sitten.
Voiko terolutit olla 'tepsimättä'?
 
Millasia ne keskimmäisen tikun viivat oli luonnossa? Ettei ois niin että nännit alkan kiepeytyy oviksen jälkeen.. Oli miten oli niin ihanaa treffi-iltaa ja tärppi onnea :love7

Minkä keskimmäisen? Hitto voisko olla nii? :eek: tää on kyl persiist ku jää nii tulkinnan varaseks nää tulokset! Ja varsinki ku ei ollu yhtään talletteluja alkuviikosta..
 
Kyllä nyt loppui mun terolut ura.... Oon nyt kaksi kiertoa kärsinyt migreenistä kp 16 ja kp 26 eli kun aloitan terot ja lopetan ne..... Nytkin makaan sängyssä aurinkolasit päässä ja odotan et puutumisoireet menis ohi :sad001 ei enään ikinä. Olen mieluummin epäsäännöllinen kuin kipeä
 
JESS ! Tänne taitaa vihdoin tulla täti kylään! Äsken vessassa käydessä ja pienellä sormikopelolla :D tuli vähän ruskeaa ja myös vähän punaista! Nyt siis vikasta pilleristä 28päivää!

Miten sitä ihminen voikaan olla näin innoissaan ja onnellinen kuukautisista! Mut toivottavasti nää jää ekoiks ja vikoiks :p

Eli nytkö pitää alkaa juomaan greippimehua ja kuinka monta päivää tädin jälkeen voi alkaa teatailla ovista? Sitä vielä puntaroin alanko testaamaan vai alkaako vaan stressaamaan..

Mut voi varmaan lisätä myös yrittäjiin mut onko tää nyt yk 1 kun vasta tuli ekat menkat? ja siis toinen toiveissa :)
 
Voisko meinata ovulaatioo? Jos se plussa meni tosiaan edellisenä yönä ohi ja vajaa vuorokauden kuluttua illalla kivut? Millanen olo tänään? Ootko testannu vielä?

Testasin tossa 12 kieppeillä kun aamupissa oli vasta klo 10 ja mun silmään näytti haaleammalta. Kaitpa se meni sitten tosiaan ohi. Ei eilen sitten talleteltukaan ku molemmat simahti, ja nyt mua suututtaaaaaaarrggh. Hitto oikeesti tätä ku kaiken pitää olla niin kellolleen. Kipuja ei enää oo niin kovana, limatkin aika kuivana. Se oli sitte varmaa siinä se. Nyt vaan käsiä ristiin
 
Wääääh :arghh: kuinka pitkään ne siemenmehut selviskään? Jos keskiviikkona illalla/yöllä talleteltii ja mahdollinen ovis on menny to-pe välisenä yönä ohi ni onks mulla mitää mahiksia tärpätä :banghead: meinaan kyllä tikuttaa vielä parisen päivää jos se sieltä tulikin. :shifty:
 
ImageUploadedByVau Foorumi1488027849.312111.jpg


Rupesin jo tikuttaa ovista, vaikka piti unohtaa koko tikuttelu. Mutta niin vain tarttui kaupassa mukaan testit eilen.

Tänää menossa kp9 ja kp15 aloitan terolutit.
 
JanieL, minun mielestä sulla on oikein hyvät mahdollisuudet tärppiin jos ovis ollut tuolloin to-pe.:) eikös ne ainakin sen 2-3 päivää siittiöt elä, ja vissiin voi hyvissä olosuhteissa kauemminkin.
Tsemppiä!:)

Jee Jaffa, kerrankin saa onnitella menkkojen alkamisesta!:) Tsemppiä alkavaan kiertoon!:)
Joo, kp 1 aloitan ainakin itse mehun juonnin ja juon ovikseen asti päivittäin 1-2 lasia.
Mä aloitin tässä kierrossa oviksen testaamisen jo kp10 kun joskus tainnut ovis olla jo kp11. Mut sehän riippuu ihan kierron pituudesta vissiin että milloin pitäs testaus aloittaa, ja jos ei tiedä kierron pituutta niin ainakin mun ohjeissa lukee että aloittaa kp 11 kun keskimäärin kierron pituus on 28 päivää.:)
Mulle ei ainakaan vielä tullut ovistesteistä stressiä, päinvastoin. Mutta mulla ei onneksi ollut oikeestaan epäselvyyttä plussasta, niin varmaan siksi. Eri asia ois ollut jos en olisi sitä saanu tikuettua ja ois mennyt ohi koko ovis tms. Nyt oli ainakin niin selkee. Nyt on vaan tosi isot odotukset tärpin suhteen ku tuli plussa ja tallettelut osui aika hyvin kohdalleen.
 
Mulla samassa vaiheessa mennään kuin Kirahvi36:lla, ahkera yritys päällä nyt oviksen aikaan:wink Aloitin oviksen tikutuksen ihan liian aikaisin jo kp7, ja vielä kp11 oli nega. Kp12 ja kp13 tuli selkeä plussa. Siihen loppui ovistestit, harmi, kun olisi ollut kiva nähdä, näkyykö selkeetä plussaa enää kp13 illalla. Nyt pitää jaksaa odottaa, että pääsee tekemään testin parin vkon päästä.

JanieL, uskon kans, että hyvät mahkut on tärpille, kyllähän ne siittiöt hyvin muutaman päivän elää:happy:

Kukas testailee seuraavaksi? Toupie? Mun pitää vielä odottaa, että pääsen ite testaan, mutta kiva jännittää muidenkin puolesta:joyful: Tänään mulla siis kp14/29, dpo1.
 
JanieL, eikö ne siittiöt voi elää jopa 5päivää siellä :wink mahkut kuullostaa hyvältä!

kirahvi36, kuullostaa hyvältä :wink

Toupie, ehkä mä voisin nyt tässä kierrossa ekaa kertaa niitä ovistestejä voisin testata , sittenhän sen tietää tuleeko stressiä vai ei :D Mulla on nyt kova yritys tulla tässä kierrossa raskaaksi kun esikoinenkin sai alkunsa maaliskuussa kaks vuotta sitten :p

Mistäs niitä ovistestejä kantsis ostaa? netistä vai kaupasta? jam itä merkkiä? :cat:
 
Takaisin
Top