Raskaaksi 2017

Tervetuloa Nuppu, parin viikon päästä sitten taas toiselaista plussaa testiin eiks vaan :)

Jaffa, pahoittelut negasta, toivotaan että täti tulee nopeasti niin alkaa taas uusi mahdollisuus :Heartred

Kirahvi, ilmeisesti se oli sitten kp 15? Tuliko pupuiltua siinä paikkeilla?
 
Tervetuloa Nuppu!

Pahoittelut negasta, Jaffa. :sad001 Ei onnistanut täälläkään, tänään kp1. :sad001 Koitan ajatella positiivisesti, että pitkä kierto (46 päivää) vihdoin päättyi ja päästään yk3:een. Toivottavasti Jaffa sullakin pian menkat alkaa tai vielä mieluummin vaihtuisi vielä plussaksi.
 
Tervetuloa, Nuppu! Pahoittelut negoista ja tädeistä asianosaisille...

Täällä tänään kp ööö... oiskohan 23/27-29 ja dpo 11. Ei harmainta haisua, oisko jotain tapahtunu vai ei. Tuskinpa. Mutta mitäpä siitä, ehtii sitä myöhemminkin :happy:
 
MW2B täällä mennään samoissa. Dpo11 kp24/26. Polttelis jo lähtä ostaa testiä, mutta kun kaikki oireet voi yhtä lailla olla pmssää niin jos vaan suosiol odottelis maanantaihin jo testin ostamisen suhteen ja testais sitten tiistai aamuna jos on vielä aihetta testata.
 
Pahoittelut tädeistä! :Heartred

Ostakaa nyt ihmeessä niitä testejä ja testailkaa, niin päästään yhdessä ihmettelemään :p

Kp15 ja tänään saa alottaa Terolutiiiiiit, JEE!!
Ovistesti näyttää edelleen hailuraa, onko mahdollista että olisi mennyt yön aikana plussa ohitse?o_O Tänään joka tapauksessa illalla uusi testi ja talletteluja. Onneksi on perjantai ja viikonloppu edessä:)
 
Tervetuloa Nuppu! :)

Vulpix, nyt jo vähän mennyt ohi harmitus negasta ja innolla vaan ootan että menkat alkaa :)

Millonhan kannattaa soitella neuvolaan/terkkaan jos tätiä ei ala kuulua?

Eli jos joltain on mennyt ohi niin lopetin minipillerit kohta kuukaus sitten ja niidenkään aikana ei tullut menkkoja.

Jos mut lisää tuonne yrittäjiin niin onko tää nyt yk1 vai 0, kun selvät ovislimat tuli 11 päivää pillereiden jälkeen ja pupuiltiin siinä päivää paria ennen :D ja siis ihan toinen haaveissa lopetettiin pilsut.
 
Tazzy, tuntuu silti hurjan pitkält ajalta :eek: täytyy kattoa mitä huomenna näyttää! Mut miehen kellistän tänään varmuuden vuoks :wink
 
Onnea Tazzy plussasta, paljon selvempää ei voisi ollakaan!

Täällä tosiaan maanantaina alkoi menkat 3 päivää liian aikaisin, jos ja kun siis vertaa normaaliin kiertoon. Muuten menkat olleet kyllä ihan tavalliset. Soitin perhe/ehkäisyneuvolaan ja menen papaan 16.3. Mietin tosin, että pitäisiköhän noiden tiputtelujen takia kuitenkin mennä ihan jonnekin gynekologille?
 
Tänään kp 11 ovista olen jo alkanut testin kanssa bongailemaan. Tiistaina taas alkaa primolut kuuri. Viime kierto oli ensimmäinen lääkkeillä ja ensimmäinen pitkään aikaan joka oli vain 32 päivää. Onko jollain kokemust primolut nur lääkkeestä ?
 
Tervetuloa Nuppu! :)
Mukavia hetkiä talletteluun ja tsemppiä tuleville piinapäiville! :)

Pahoittelut Jaffa negasta. Toivottvasti kierto ei kovin paljoa veny. :/ tyhmää tuollainen.

Kirahvi, joo täällä vähän sama tilanne yleensä. Ei noi miehet aina oikein tajuu! X)

Vulpix, pahoittelut tädistä, mutta hyvä että jotain positiivista. :Heartred tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Mw2b, ootko testannut/testaatko? :) täälä jännätään. Ja elisabet kans! Testiätestiä ja kuvaa tänne syyniin :wink

JanieLille mukavia talletteluhetkiä. :wink mä mietin tota samaa itellä kp15 ja tulin siihen tulokseen että saattas olla ja aionki nyt sit seuraavassa kierrossa varustautua kassillisella o-testejä ja testata kahdesti päivässä. :P :D

Puapru, en osaa sanoo.. mutta varmaan siellä papassa vois kysyä että pitäskö? :)

marcelle tsemppiä oviksen bongailuun! Ja mukavia talletteluja sinnekin :wink
 
Jaffa, hyvä juttu. Jos mietityttää mikä tilanne on niin mä soittaisin mieluummin aiemmin kuin myöhemmin. Kyllä ne sit siellä sanoo, jos ovat sitä mieltä, että odottele rauhassa. Ja jos silti haluat tarkistaa, niin yksityinen gyne tietty aina vaihtoehto, vaikkakin hintaakin on.

Unicorn, kiitos! Onneksi tänään oli hektinen päivä niin ei ehtinyt uuteen kiertoon joutumista pidempään surra. Ja huomenna on jo kp 2 eli 5 päivän päästä saa alkaa miettiin milloin ovista alkais tikutteleen. :)
 
Oliko tääl kukaan saanu plussaa marketin r-esteillä jo ennen menkkoja? Niissähän on se 25 mIU...
Ja jos nyt niin kävis että ehtisin ostaa testejä ennen menkkoja ja saisin jotain viivaakin, niin en miä osaa kuvaa laittaa. apua, auttakaa :arghh:
Tosin sellaset menkkajomot on että ihme jos ei ala menkat ennen aikojaan..
 
Oliko tääl kukaan saanu plussaa marketin r-esteillä jo ennen menkkoja? Niissähän on se 25 mIU...
Ja jos nyt niin kävis että ehtisin ostaa testejä ennen menkkoja ja saisin jotain viivaakin, niin en miä osaa kuvaa laittaa. apua, auttakaa :arghh:
Tosin sellaset menkkajomot on että ihme jos ei ala menkat ennen aikojaan..

Mulla esikoisesta oli kamalat menkkajomot oviksesta lähtien koko alkuraskauden.. :wink toivottavasti se sullakin enteilis jotain muuta kuin pahamaineista tätiä. :Heartred milläs vehkeellä täällä foorumilla olet? Tabletilla tai tietsikalla, vai puhelimella sovelluksen kautta tms? :) Mä en oo noihin marketin testeihin saanu mitään viivaa. Apteekin 25mIU tuli haalea viiva esiloisesta vasta kun oli viikon myöhässä...
 
Onnea Tazzy plussasta, paljon selvempää ei voisi ollakaan!

Täällä tosiaan maanantaina alkoi menkat 3 päivää liian aikaisin, jos ja kun siis vertaa normaaliin kiertoon. Muuten menkat olleet kyllä ihan tavalliset. Soitin perhe/ehkäisyneuvolaan ja menen papaan 16.3. Mietin tosin, että pitäisiköhän noiden tiputtelujen takia kuitenkin mennä ihan jonnekin gynekologille?

Missä kierron vaiheessa sulla alkaa tiputtelua? Itse puhuin mun tiputtelusta gynelle ja sain keltarauhashormonista tukea loppukiertoon.
 
Mulla esikoisesta oli kamalat menkkajomot oviksesta lähtien koko alkuraskauden.. :wink toivottavasti se sullakin enteilis jotain muuta kuin pahamaineista tätiä. :Heartred milläs vehkeellä täällä foorumilla olet? Tabletilla tai tietsikalla, vai puhelimella sovelluksen kautta tms? :) Mä en oo noihin marketin testeihin saanu mitään viivaa. Apteekin 25mIU tuli haalea viiva esiloisesta vasta kun oli viikon myöhässä...
Tabletilla tai sit puhelimella mutta ei oo mitään sovellusta käytössä :)
 
No nyt on kyllä vähän jännä fiiliso_O Vasempaa puolta alavatsasta riippaili töissä ja nyt on koko alamaha jotenkin kipeä tai tuntuu sellaselta turpeiselta. Vähän vihloo välillä vasempaan ja sitten taas sellaista painetta koko alueelle.

Tein äsken vielä yhden o-testin ja näytti omaan silmään hiukkasen vaaleammalta kuin aamusella:nailbiting: mitä tää nyt meinaa??
 
Takaisin
Top