Raskaaksi 2017

Miä oon muistaakseni 25mIU testeil saanu positiivista sinä päivänä kun menkkojen ois pitän alkaa, mut aiemmin ei niillä ilmeisest hyödytä testailla.
Kiitos Unicorn17 :Heartred
 
Mitä ootte mieltä? Kun en osaa tulkita nyt yhtään :shy: vaikea saada kunnolla kuvaa.. oisko mun pitäny ottaa talteen kaikki testit ja vertailla niitä livenä ku roskiinhan on ne heittänyt :woot:
 

Liitteet

  • kp14-kp18.png
    kp14-kp18.png
    649.8 KB · Katsottu: 176
Tässä kuivuneena näyttää jo ihan erilaiselta, mutta taas esim. eilisessä testissä värit oli haaleemmat verrattuna tän aamuseen.. voihan testit sentään! :wacky: auttakaas fiksummat:)
 

Liitteet

  • kp18 kuivunut.jpg
    kp18 kuivunut.jpg
    749.6 KB · Katsottu: 147
Tuo näyttää mun silmiin plussaa? Mut don't trust me, enhän löytäny omaakaan ovista :p

Kysyn vielä täällä ketjussa teiltä viisaammilta, jos viikot on nyt 4+2, niin onko ne hormonit jo siinä pisteessä, että tuo cb tikkuun antaa jo pregnant 3+? Ihmetyttää vaan, kun moisen sain ja aiemmissa raskauksissa sain aika paljon metsästää viivan vahvistumista.. Onko jokainen raskauskin näin eri juttu? Tyhmä kysymys ???
 
Kirahvi36, kyllä mustakin tuo plussalta vaikuttaa, mitä nyt on muitten ovistestejä seurannut :) täytyy varmaa harkita kans enskiertoon ovistestejä ! :wink
 
Onhan noissa testeissäkin eroja, mutta cb on kyllä tosi luotettava siitä eteenpäin kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Mä tikutin aikanaan sillä kaks kertaa viiden päivän viiveellä. Eka sanoi 2-3 ja toka 3+ eli ihan tismalleen ilmoitti. Ekan tein kp 32 kun mun kierto oli sen 28-29 päivää silloin.
 
Missä kierron vaiheessa sulla alkaa tiputtelua? Itse puhuin mun tiputtelusta gynelle ja sain keltarauhashormonista tukea loppukiertoon.

Viime kierrossa vaaleanpunaista limaa/tippoja alkoi tulla kp 20/28 ja joka päivä jotain oli kp 26 asti jolloin sitten menkat alkoi.
Edellisessä kierrossa tiputtelua oli vain 25/28, muina päivinä en huomannut.
 
Aamuaivo täällä miettii Tazzyn cb-tulosta :grin Tikutitko oviksen? Vissiin sen kuuluisi näyttää 2-3 jos viikot on 4+2. Mutta toisaalta se on pieni virhe, jolla ei kaiketi suurta merkitystä ole. Ehkä kannattaa käydä varhaisessa ultrassa tarkistuttamassa viikkoja muutaman viikon päästä, jos mietityttää! Mutta sehän on aina parempi, jos näyttää yli eikä ali, hormonipitoisuuden suureneminen on hyvä homma.
 
Kirahvi 36, minustakin näyttää plussalta, ainakin viivat näyttää alareunasta tasavahvoilta. Kontrolliviiva on vaan yläreunasta poikkeuksellisen tumma. Kuvan perusteella siis. pupuilua varmuudeks tänään (jos ei eilen), ja testaa vielä huomen jos sattuukin olee vielä vahvempi
 
No nyt on kyllä vähän jännä fiiliso_O Vasempaa puolta alavatsasta riippaili töissä ja nyt on koko alamaha jotenkin kipeä tai tuntuu sellaselta turpeiselta. Vähän vihloo välillä vasempaan ja sitten taas sellaista painetta koko alueelle.

Tein äsken vielä yhden o-testin ja näytti omaan silmään hiukkasen vaaleammalta kuin aamusella:nailbiting: mitä tää nyt meinaa??
Voisko meinata ovulaatioo? Jos se plussa meni tosiaan edellisenä yönä ohi ja vajaa vuorokauden kuluttua illalla kivut? Millanen olo tänään? Ootko testannu vielä?
 
Tän aamun omat olot.. dpo 12 kp 25/26
-Nenä vähän vuotaa, kuten tehny vissii jo dpo 3 saakka.
-Illalla ei meinaa saada unta, kun jännittää(toivon plussaa niin kovasti), palelee(edellisinä iltoina lähinnä käsiä ja jalkoja, eilen illal tuntu et oisin syvä jäässä tai vähintää saannu hypotermian) ja pelottaa o_O (useamman vuoden oon uskaltanu kulkee kotona pimeässä, mut eilen ja toissailtan pelotti mennä vessaan).
-Vessassa tosiaan saa ravata ennenk nukahtaa ja vielä yöllä ja aamullakin. Tää on aika normaalia loppukierrosta, mut nyt tuntuu pahentuneen.
-Aamulla sit luonnollisest väsyttää.
-Hiukset rasvoittuu nopeammin. Pesen hiukset yleensä jokatoinen päivä. Nyt on sit toisena päivänä aina rasvaletti jos en pese jokapäivä.

Eniten menkkojen alkamiseen viittaa eiliset menkkajomot ja tän aamunen vihlonta kohdunsuulla. Ne oon kirjannu kalenteriinkin toissakierrolta samoille kiertopäiville, kun laitoin silloin kaikki oireet ylös.
 
Tazzyn clearblue tulos on oikein hyvä [emoji5]. Mulla tuli toi 2-3 viikkoa jo 3+ jotain. Kävin verikokeissa muistaakseni 5+ jotain ja hcg arvo oli viikkoa edellä, vaikka tiedän milloin ovulaatio on ollut. Korkea hormoniarvo kertoo vain hyvin alkaneesta raskaudesta. Arvot on hyvin yksilöllisiä. Mulla ultrassa vain yksi sikiö kun aluksi mietin että onko niitä kaksi [emoji3].
 
Ainii ja eilen oli vähän arat nännit ja tänään ihan kunnolla kipeet! Sori tää järetön omanapailu :D
Millasia ne keskimmäisen tikun viivat oli luonnossa? Ettei ois niin että nännit alkan kiepeytyy oviksen jälkeen.. Oli miten oli niin ihanaa treffi-iltaa ja tärppi onnea :love7
 
Täällä menossa pp/dpo8, inssi tehtiin siis viime perjantaina. Ja minä hölmö lähdin aamulla testailemaan cb aikaisella testillä. No negahan se! Nyt on taas ihan luovuttaja fiilis. Sinne meni rahat kankkulan kaivoon ja kuinka vaikeaa se käyntejen järjestäminen taas olikaan :sad001 En tiiä viittinkö taas lähteä samaan rumpaan ja pettyä jälleen kerta toisensa jälkeen. Ei meille varmaan vaan oo tarkoitettu sitä lasta tulevan :sad001
Virallinen testipäivä ois vasta 5.3. mutta tuskin sinne saakka ees päästän ennen kuin menkat alkaa.
 
Babe, kannattaa kyllä asennoitua niin, että inssejä on tehtävä ainakin kolme, ennen kuin kannattaa masentua (edit: tai no ei kannata masentua silloinkaan :))! Raskautumisessa on niin monta tekijää. Ja jos kolmella ei tärppää, sitten vaan vaihdetaan tapaa. 80 %:a kuitenkin voidaan auttaa raskautumaan, se on iso prosentti! Todennäköisesti teidän on siis oikein hyvät mahdollisuudet saada lapsi.

Ainoa ongelmapuoli on tietenkin raha. Meille tutkimuksen jälkeen ehdotettiin inssejä, mutta päätettiin, että kerätään hetki rahaa keinohedelmöityksiin ja mennään suoraan niihin. Mutta meistä ei löydetty mitään vikaa, niin ajateltiin, että jos ruvetaan, niin aloitetaan sitten heti toisenlaisesta hoidosta. Luomusti sai lapsi alkunsa, ennen kuin edes kunnolla säästämään ruvettiin.
 
Takaisin
Top