Raskaaksi 2016

Kyllä se taitaa olla ovis joka siellä oven takana kolkuttelee. Maha ollut kipee koko päivän, vuoronperään käy jompaan kumpaan rintaan kipeää(mulla ei oo koskaan rinnat kipeät) ja tänään oikein hulahti limat pöksyyn :grin Eilen heiluteltiin peittojakin.. Kunpa se nyt tärppäis :smiley-angelic001

Mulla oli kanssa tuulimunan aikaan rinnat tosi kipeet. Muuten en olis koko raskautta edes huomannut ellei ois rinnat olleet niin kosketusarat.. Kun kiertokin oli silloin niin epäsäännöllinen :confused: Tyttöä odottaessa ne ei taas olleet kipeät ollenkaan..
 
Mäkin voin kohta alkaa testaileen ovista. Pakko aloittaa vähän aikasemmin jos vaikka olisi kierto paljon lyhyempi kun normaalisti. Kp6/29?.

Onnea jännitykseen kaikille :)
 
Meillä meneekin sitten ihan samassa melkein tää kierto. Kiva kun on joku ihan samassa tilanteessa :)
 
Voi mä niin toivon, että me plussataan heti seuraavalla kierrolla tai edes tänä kesänä!! Olis niin ihanaa siirtyä maaliskuisiin kirjottelemaan :) On niin kamala vauvakuume ja hoivavietti päällä. Niin kovasti haluaisin sen esikoisen :Heartred
 
Tää on kyllä ihana paikka, kun saa jakaa omia ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :) kun ei toi mieskään oikein jaksa enää kuunnella tätä "joopas,eipäs, tärppäs, ei tärpännyt" vatvomista :p
 
Mä en osaa sanoiksi pukea tätä, mutta jotenkin ahdistaa että meille ei ookkaan tulossa vauvaa. Osaan olla iloinen muiden puolesta. Ehkä ahdistaa eniten kun hyvällä ystävällä on kohta nt ultra ja niille on varmaati tulossa vauva. Kai tääkin lähenevä ovulaatio tekee paineita. Kova vauvakuume olisi, mutta silti tää tilanne on niin ahdistava. Pakko päästä jonnekkin purkautuun kun mieskään ei ymmärrä. Miten tästä tilasta voisi päästä pois? Ehkä vaan on liikaa paineita nyt....
 
Norappi, mulle iski km-kierrossa myös jonkinlainen ahdistus asiasta..en käyttänyt edes tätä foorumia...enkä oo pystynyt käydä katsomassa meidän sukuun syntynyttä vauvaa..syntyi samana päivänä kun mun km todettiin...sanoinkin miehelle, että pelottaa...että ehkä voitaisiin pitää sittenkin tauko yrittämisestä. .mutta jotenkin sitten niiden ekojen menkkojen myötä on ollut positiivisempi olo.. :) ja halu/uuskallus yrittää uudelleen palasi :)
Toivottavasti sun ahdistus pian helpottaa. ..ja vaikka se on helpommin sanottu kun tehty, niin yrität olla ottamatta liikaa paineita oviksesta :Heartred mun mies hokee mulle , että "tulee kun on tullakseen" ja "se tapahtuu sitten kun aika on oikea"...se osaa suhtautua tähän sopivalla rentoudella ..nniinkun miehet kai yleensäkin. .kateeksi käy :D
 
Mulla pitäis alkaa ens viikon ma-ti akselilla... ollut päivän heittoa nyt ehkäisyn lopetuksen jälkeen.
Rinnat kipeenä ja maha turvoksissa... myös tänään uutena ihmeellinen möykyn tuntu kurkussa ruokailun jälkeen. Pillahdin myös itkuun, kun kuulin, että ihana työkaveri jää pian pois meidän työpaikalta... ja se ei todellakaan ole mulle normaalia, että edes herkistyn ihmeemmin. :D
 
Nää hormonit pistää kyllä naisen sekaisin :D sitä itkee mitä kummalisemmista asioista :) ite itkin raskausaikana koko ajan jos katsoin esim. jotain eläinohjelmia. Tv:n mainoksetkin saattoi pistää itkettämään. :D
 
Kuinka paljon juominen laimentaa pissaa? Siis ajattelin, jos tässä alkais jo pian tekemään niitä ovistestejä. Paketissa lukee, että sitä ei kannata ottaa aamupissasta, vaan klo 10-20 välissä. Mistä testi voi tietää kellonajoista :grin Eli onko huono, jos esim. herään aamulla klo 8. Käyn aamupissalla. Sitten juon kupin kahvia ja pari lasia ehkä vettä/mehua. Jos sitten haluan pissalle klo 10 ja tehdä testin, niin laimentaako nuo juomat sitä liikaa? :confused: Voi anteeks tätä sekavaa tekstiä, toivottavasti ymmärsitte:angelic:
 
Noissa mun ovistestien ohjeessa lukee näin "...älä käytä aamuvirtsaa..LH on syntetisoitunut elimistössäsi aikaisin aamulla, se ei näy virtsassasi vasta kun myöhemmin päivällä" ja sitten juomisesta sanotaan näin " vältä juomista 2 tuntia ennen näytteenottamista sillä laimentuneesta näytteestä tehty testi ei välttämättä havaitse LH huippua" :)
 
Voi mun kävi miestä sääliksi kun tyttöä odotin :D Varmaan joka päivä itkin ja syytin sitä jostain ihan päättömästä asiasta :oops: täytyykin nyt sit pyydellä jo etukäteen anteeksi..:grin mutta onneksi tuo tuntuu kuitenkin ymmärtävän, että ne on hormonit jotka tekee musta hullun muutamaksi kuukaudeksi :D

Tänään ollut rinnat kipeenä, mahaa turvottaa, nippailee, paineen tunnetta, ihan ku ois hellänä koko maha? Ja nyt illasta tuli nivuset kipeeksi o_O valkovuotoa tulee vieläkin..
 
Millier, noihan kuulostaa jo ihan raskausoireilta :happy: mutta oliko niin että ovista vasta epäilet? :)
Mulla nyt reilu viikko oletetusta oviksesta, eikä mitään erityisiä oireita...mahaa välillä nipistelee ja pinna ollut vähän kireämmällä, mutta se on kyllä aina noin viikko ennen menkkoja :p sitä niin toivoo, että olis tärpännyt...mutta epäilyttää kovasti...eikös oviksen jälkeen pitäis olla ns.kuiva kausi? Mulla edelleen tulee valkovuotoa. .eikä rinnatkaan oo kipeytynet niinkun yleensä...tyhmä kroppa ja sen toiminnot :smiley-angelic001:angry2
 
Täällä taas... tänään aamulla putos lasinen meikkivoidepurkki lattialle, rikki meni ja itkuhan siitä pääsi... yleensä pelkkä "vi**usaat**a" olis riittäny... nivuset särkee ja alaselkää pakottaa... alavatsassa pientä nippailua. Saa nähdä mihin nää merkit viittaa...
 
waterlily85, siltä musta on alkanu tuntumaankin :eek: yöllä ei meinannut sitten uni tulla kun iski joku ihme närästys-oksetus-heikotus-kohtaus ja aamulla lievää etomista kahvin jälkeen.. Negatiivisen tuloksen pelossa en vaan uskalla testiä tehä :oops: kun lauantaina tehty testi oli nega.. Luulin, että mulla ois ovis nyt noista limoista päätellen.. Mutta jos mentäis sen kierron mukaan mikä mulla oli pillereitä syödessä, niin se ois ollu jo reilu viikko sitten(laskureiden mukaan).. Jos tää nyt on ovis, niin kyllä mun kroppa reagoi sit melko voimakkaasti siihen! En nyt oikein tiiä mitä tässä pitäis tehä... :confused:
 
Pakko nyt käydä hitusen kritisoimassa kun pisti silmään tämä ketju. Vestakin oli jo reilu kuukaus sitten käyny asiasta vinkkaamassa. Täällähän on nämä raskaaksi ketjut pyöriny jo, jos en väärin muista niin 2011 lähtien. Tällä hetkellä kuumeilu puolella aktiivisena raskaaksi 2015- ketju, joka on siis tarkoitettu niille, jotka tänä vuonna toivovat tulevansa raskaaksi. Raskaaksi 2016 nimestä äkkiseltään päättelin, että täällä olevat aloittavat yrityksen vasta ens vuonna. Ja kaiken lisäksi tämä on vielä odottajien puolella, eli jo raskautuneiden. Kiitos ja anteeksi.
 
Takaisin
Top