Raskaaksi 2016

Mä oon kirjoitellu myös sinne.. Mut sinne tulee viestiä niin nopeeseen tahtiin, ettei meinaa pysyä perässä.. :oops:
 
Mäkin oon väärään paikkaan kirjoitellut sitten. En oo edes asiaa noin ajatellut.
 
Nimi muakin alkuun hämäsi :D mutta kun kurkkasin sisällön niin selvisi :) en oo itsekkään tajunnut, että tää olis odottajien puolella...mutta niinhän se taitaa olla...tosin itseäni asia ei häiritse pätkääkään :D ilmeisesti kuitenkin joitain häiritsee, joten kai se on siirryttävä oikeaan paikkaan kirjoittamaan ! toivottavasti muutkin tulette :)
 
Oon jo tuolla esikoinen toiveissa ketjussa ollu jonkin aikaa. Ja nyt tänään ilmoittauduin sinne raskaaksi 2015 puolelle. :)
 
Ei tärpännyt yk2 höh..no nyt menee yk3 kp10..en tikuta tai testaile tälläkertaa turhaan otetaan rennosti tämä kierto kehon mukaan tulee jos on tullakseen :) kierto vaan harmittavan pitkä 30-35 päivää mutta niin on ollut oikestaan aina ja lapsia tullut onneksi mutta nyt on vain eri mies..pelko pieni ettei onnaa mutta saa nähä
 
Pakko ulkopuolisena kyllä kommentoida että saa kai täällä foorumilla kirjoittaa minne haluaa? :D Jos on pakko pilkkua viilata niin alottaja varmaan muuttaa otsikkoo jos sitä voi, mutta jos joku tähän ketjuun kirjottaa ajatuksiaan niin sitten kirjottaa :D En arvannu että vaulla on foorumi-poliisit erikseen....
 
Heips! Mulla oli tavoitteena päästä 2016 mammalomalle ja niinhän siinä näyttäis käyvän, että tuo toiveeni toteutuu. Alustava laskettu aika 29.1.2016 ja nyt rv 9+4. Aika ehkä vielä muuttunee, kun mulla ei ollut mitään tietoa kuukautiskiertoni kestosta, kun ei ole tullut enää pidettyä kirjaa... Sen takia pääsin käymään varhaisultrassa muutama viikko sitten ja silloin oli viikkoja 6+5 :)
 
Katselin ketjua ja ajattelin tännekin liittyä kun toiveissa olisi raskautuminen 2016 (ei haittais vaikka vielä 2015 puolella tärppäiskin jo... :rolleyes:) Mutta onks tää nyt sellainen palsta että kaikki on jo niinkun raskaana? :sad001 Kun ite vasta haaveilen siitä kkm:n jälkeen nyt. Eli kertokaa olenko vallan väärässä paikassa?!?
 
No siis tää on ihan vauvasta haaveilevien ketju, mutta laitettu vaan odottajien puolelle. Parempi paikka olis varmaa vauvakuume puolella :P
 
No kai maar sitä täälläkin voi jatkaa kun aloitettu on! :) Totisesti olisi toiveissa 2016 saada se plussa! :grin Onkos nyt sitten muita jotka EI ole vielä raskaana vaan tosissaan haaveissa 2016? :anyone
 
Kirjoittelin tänne aikaisemminkin tuntojani, joten varmaan paikallaan kirjoittaa jatko-osakin. :) Puolisen vuotta sitten ollut menkkojen myöhästyminen oli sitten tosiaan sitä. Hurjasti kramppaillen vuoto alkoi sitten aikanaan ja kyllähän se harmitti ja kiukutti.

Nyt olen taas palannut foorumille, parempien uutisten kanssa. 1½-vuotta yrittämistä takana ja nyt näen vasta ensimmäiset kaksi viivaa raskaustestissä. Toivon ehdin nakata kankkulan kaivoon jo useampaan otteeseen ja mielessä kajasteli hoitoihin hakeutuminen. Tämä nyt lähti kuitenkin luomuna liikenteeseen. Pidetääs nyt sormia kyynärpäitä myöten ristissä, jotta tämä raskaus (4+4 mennään vasta) olisi sitä pysyvää ja oikeaa sorttia, kun tuo hedelmällisyys ei näytä olevan mitenkään itsestäänselvää. :D
 
Jouluvauva tulossa :)
Yrittämistä ja lapsettomuutta takana jo jonkin aikaa ja nyt IVF pikkuinen tulossa :)
 
Takaisin
Top