Raskaaksi 2016

Tervetuloa kuumeilemaan Lucy ja Gnome :) Odottavan aika on pitkä, sen meistä jokainen tietää :wink Mutta ennemmin tai myöhemmin (toivottavasti ennemmin) odotuksemme palkitaan ihanimmalla mahdollisella palkinnolla :Heartred
 
Onnee plussasta :)
Tässä alkaa käydä malttamattomaksi, kun ei osaa tarkkaa aikaa arvioida, milloin seuraavien menkkojen pitäisi alkaa..! Jospa sitä viikonloppuna tekisi testin, jos ennen sitä ei mtn tapahdu.. Millä viikolla olitte, kun teitte testin? Mun varmaan pitäis olla 3 viikon tiennoilla, JOS olisin raskaana. Oireita on kyllä nuhan, alaselän juilinnan ja välillä väsymyksen muodossa. Ja parina päivänä oli huonompaa oloa..
 
Liitympä minäkin joukkoon! :) Kakkonen olisi toiveissa, esikoinen nyt 1v 8kk ja kierukka otettu pois maaliskuun alussa.

Kierrosta ei ole mitään täyttä varmuutta kun vuotoja oli poiston jälkeen vähän miten sattuu parin kolmen viikon ajan, mutta ilmeisesti nyt olisi kp30. Aamulla tein liuskatestin joka näytti negaa. Oireiden perusteella ovis olisi ollut aika tarkkaan kaksi viikkoa sitten mutta ainakaan toistaiseksi ei ole menkat alkaneet. Esikoisen plussauksen aikaan oli oireina vain väsymys, tosin en niitä silloin osannut edes bongailla koska tärppäsi ekasta yrityksestä enkä kuvitellutkaan raskautuvani heti.

Mutta nyt tosiaan aika vahvat ovisoireet kaksi viikkoa sitten, jonka jälkeen ollut parina päivänä etovaa oloa ja hajuaisti todella herkillä mutta nämäkin vain hetken aikaa. Viikonloppuna oli muutaman sekunnin pituinen TODELLA kipeä vihlaisu alavatsassa jonka jo ajattelin tarkoittavan alkavia menkkoja mutta eipä ole sen jälkeen ollut mitään.

Aamulla uutta testiä taas, malttamaton kun olen :D

Ja onnitelut jo plussanneille :)
 
Hei täällä olis haaveissa esikoinen. Ehkäisypillerit jätetty pois maaliskuussa ja huhtikuussa myös muut varatoimenpiteet :p kierto oli huhtikuussa 30 pvä. Ovista en oo testaillu ja muutenkin mies on armeijassa viikot, joten katotaan, koska tärppää :) toivottavasti pian :Heartred Luulin jo viime kierrosta tärpänneen, kun oli kauheasti muka oireita, mutta oli omaa kuvitelmaa :3

Onnea hirveästi plussanneille ja toivottavasti me muutkin koetaan pian sama ilo :)
 
Tervetuloa joanmarie ja Marttaa :) Ei muuta kuin odottelemaan/yrittämään plussaa :wink
 
Pyh, aamun testi oli taas nega :/ Nyt hirvittää, että siellä on joku tuulimuna tms, jossa hormonia erittyy hitaasti, koska en mä tätä pahoinvointia kuvittele. No, viikon päästä testaillaan uudestaan. Odottelu on aina se vaikein vaihe.

Tervetuloa uudet kanssakuumeilijat!
 
Hei kaikille!
Pikkukakkonen olisi toiveissa, esikoinen 1v 6 kk. Ihan alko jo oikeen jännittää kun täällä lueskelee muiden kirjoituksia. Esikoista odottaessani en uskaltautunut mukaan kirjoittelemaan ajatuksiani, mutta nyt rohkaisin mieleni ja liityin mukaan.
 
Rohkeasti vaan sekaan :wink Paljon näyttää olevan ensimmäisestä ja toista toivovia liikkeellä :)
 
Onnea teille plussanneille. :happy090 Täällä yksi onnellinen. Ensimmäinen testi näytti jo perjantaina plussan, mutta en uskonu ni piti eilen tehdä toinen ja plussa se oli :) meillä on yritystä takana jo vuosi, joten on aika odotettu. :love017 esikoinen tulossa siis. nyt toivotaan että kaikki menis loppuun asti hyvin, keskenmenon riski on mulla aika suuri. Rv on nyt 4+6.
 
Edelliseen vielä sen verran että laskurin mukaan la 31.12.15, mutta toivon että se vielä muuttuis vähän, siksi tulin tänne.
 
Täällä kurvasi sitten täti kylään :shifty: Eipä oo tammivauva siis tulossa. Ärsyttää, kun oli kaikki samat oireet kun viime raskaudessakin, pahoinvointi, palelu, alavatsan arkuus, väsymys. Sit kun vauvakuumeissaan voi toki kuvitella asioita, mutta mä en näitä kuvitellu, joten olisko vaan ollu varhainen keskenmeno. Mieluummin mä sen tietysti näin ajoissa otan kun vasta sit myöhemmillä viikoilla. No, ehkä sit helmivauvaa pakertamaan :)
 
Voi harmi Gnome. :sad001 mulla oli itellä elokuussa kans varhainen keskenmeno. Oireet oli just noita ja tiesin etten kyllä kuvitellu niitä. toivotaan että tärppäis pian. :)
 
Heippa kaikki! Mä tulin vanhana kuumeilijana vinkkaamaan, että tuolla Raskaaksi 2015-ketjussa on vilkkaat keskustelut käynnissä ja aivan ihanaa porukkaa ja huikeita naisia höpöttelemässä! Ketjuhan on tarkoitettu nimensä mukaisesti niille, jotka toivoo tulevansa raskaaksi tämän vuoden aikana, eli ketju on ollut pystyssä vasta 4 kuukautta ja on ajantasalla vielä seuraavat 8 kuukautta :cat:
 
Harmillista Gnome tädistä :sad001 Toivottavasti ensikuussa tärppäisi! Voimia ja yrittämistä! Toivottavasti tärppäisi pian! :happy119
 
Tänä aamuna tein testin (alkoi jo ahdistamaan epätietoisuus) ja haamuviiva lopulta! Nyt ensiviikko kuulostella tuleeko täti vai teenkö loppuviikosta uuden testin. Mieskin katsoi sitä ja totesi siinä haamuviivan olevan :rolleyes:
 
Toivottavasti viiva vahvistuu Siiseliini!

Mulla on ihan ihmeellisesti edelleen pahoinvointi jatkunu, vaikka menkat jo alkokin. Samoin iltaisin vielä palelee, eli oliskohan kohdussa vielä raskausmateriaa jäljellä? Inhaa, pitää varmaan testailla vielä ens viikolla, jos tää jatkuu :/
 
Takaisin
Top