Raskaaksi 2015

On täällä ollu negojakin, mut myös tosi paljon plussia! Musta tuntu ainakin et ennen joulua ei tullut yhtään plussaa.

Lukutoukka, mitäs jos se onkin kiinnittyminen? Siellä sellanen pikkunen nuijapää ui kohti päämäärää, puskee itsensä uuteen kotiinsa yhdeksäksi kuukaudeksi? :wink

Kissoista siis sen verran et ne tuli mun luo syksyllä/talvella 2009 ja ikää niillä sillon oli ehkä 7-8vko ne oli ihan pikkuruisia ja nythän alku syksyllä ne täyttää jo 6v!!! Aika menee niin nopeesti..

Musta tuntuu et haisen ihan mälliltä, vaikka laivalla talleteltiin tulevaa ovista varten tai en oo varma millon ovis on, ehkä huomenna tai maanantaina, mut miks mä vasta nyt haisen? :D kumminki kuuluu tapoihini käydä heti pesulla :D
 
Selkeetä vaalean punaista jäi reilusti paperiin. Outoa. Pitäs olla oviksen mukaan kp 1 vasta maanantaina eikä mulla ikinä tuhruta yhtää etukäteen. Ei ole menkkaoloja vaikka yleensä heti lyö päälle kun näkyy hiuksiin punaista.
 
Ilpuri, toivottavasti olisi vain kiinnitymistä! :)

Mymmelisti, ihanat kisut siulla :) aika menee hirmu äkkiä, ei sitä itessä ees niin huomaa, mut noissa eläinvauvoissa kyllä! :D
Meilläkin tuo kissapappa on miun korvikevauva, onneks onkin oikee sylikissa :D
Nukutaan aina kolmistaan kaikki lusikassa, paitsi jos kissa nukkuu mein päällä :D
 
Huh paljon tekstiä kerennyt tulla jo päivässä! En tiedä mihin ennää kommentoisi.

On. Menkkakivut senkun jatkuu monetta päivää jo. Viimeyön juoksin vessassa pissalla, tosin jatkunu koko päivän. Puol 10 nukahdin illalla ja aamusta heräsin puol 9. Kyllä uni maittaa. Nääkään ei liity mitenkä mihinkää mut ihmettelen. :D

Kp13 menossa jos en kauheen väärässä oo..
 
En oo koko päivänä ollu kotona, voin kattoo löytyykö testi vielä roskiksesta ku pääsen sinne :D vaikkei sillä nyt enää mitää tee vaikka jotain näkyiskin.. Viä olis 50km kotimatkaa jäljellä. Mut ei siis edelleenkään mitään menkkaoloja :eek:

Silv kp 34/30-31 dpo 14 yk 9
 
Ilpuri, mulla tuli keskiviikko aamuna maitokahvin väristä limaa pyyhkiessä ja samana iltapäivänä sain plussan testiin! :) eli jospa olis vaan pikkuinen kiinnittymässä? :) peukut pystyssä!

Ja niimpä! Missä timbe testi!!
 
Pikainen kysymys töiden keskeltä. Oletteko muutkin sitä mieltä että ennen plussaa ei pitäisi elää raskaana olevan elämää? Tässä tapauksessa tarkoitan nyt yhtä saunasiideriä jonka mies hyvyyttään ostanut. Hän ei tiedä epäilyksistäni mitään enkä tahtoisi kertoa ennen kuin on varmaa :happy:
 
Jm, mun mielipide on se et elää ihan normaalisti plussaan asti! :) Henk. Koht mulle tulis vaan lisästressiä eikä varmasti olis onnistunu näinkään pian jos olisin vältelly polttamista tms ja juominen nyt muutenkaan ei oo ollu ongelma koska juon todella harvoin mitään, edes sitä yhtä. Mitä se yksi saunasiideri vois tehdä? Ei ainakaan vaikuttaa tässä vaiheessa vielä mitenkään, mut tietenkin jokainen tavallaan! Kyl sitä sit kerkee 9kk elää tiukasti vaavia ajatellen! :) Meilläkin on menossa sauna tänään tulille (niinkuin melkein joka päivä :D). Jee!
 
Muokattu viimeksi:
Jm, kyllä mie sen yhden siiderin voisin juoda ilman huonoa omaa tuntoa :)
Joitakin aikoja sitten oli joku tutkimuskin tehty alkoholinkäytön vaikutuksesta lapseen. Sen mukaan ne lapset, joiden äidit olivat juoneet pari annosta alkoholia viikossa, olivat parempia tasapainotehtävissä joskus muistaakseni n. 3-4-vuotiaina.
Vetäisin siis sellasen johtopäätöksen tutkimuksen perusteella, ettei saunasiideri ennen plussaa kaada maailmaa :)

Muoks. Siis raskausaikana, enpä muista millä kahdella kolmanneksella..

Tosin itse en kyllä raskausaikana joisi, tai saattaisin maistaa kyllä (niin että juuri maun saa, muttei niin, että joutuisin nielaisemaan sitä "makua") :)
 
Murkku, tässä ois tämän päiväiset. Eli kp 30/30
ImageUploadedByVau Foorumi1427562982.996079.jpg
 
Jm ihanaa kun kysyit, mulla oli aivan sama kysymys mielessä mutta nyt ei tarvitse naputella. Pian sauna tulille kun mies saa jääkiekkopelit katseltua. :)
Lukutoukka kp16/20-24
 
jm tota mäkin voisin testata! :smiley-bounce015 Tosin jotain on varmaan naksahtanut päässä, kun ei enää tahdo maistua se lasillinenkaan. Puolikas on ihan tarpeeksi ja siitäkin tuli krapula! (Aiemmin ei oo juuri krapuloita ollut.)

Kissat on vaan :Heartbigred Täällä on kaksi karvaista terapeuttia. Ja hyvää reeniä tulevia lapsia varten...senverta huomionkipeitä ja mustasukkaisa. :whacky011

Aika matelee. Epäreilua, että maha turvottelee, vaikka kuntokuuri päällä. En ala!

Kp.10/28 eikä ovistakaan kuulu. Toivottavasti ees sitä enteilis toi turvotus.
 
Siis tiiättekö, mulla on semmonen tunne että ihan varmasti oon raskaana. Kamala turvotus, nälkä, ihme himoja maapähkinävoihin mitä en oo syönyt sitten lapsuuden, tänään vähän närästi mitä koskaan ei oo ja paha olo vaan jatkuu. Lisäksi on taas semmonen herkkis olo. Voi olla että tipahdan korkeelta ja kovaa mutta tällä hetkellä oon niin varma :grin Oireet on tosi aikasia ovikseen nähden, mutta jospa semmosella superoviksella sain aikaan superoireet mitkä tulee melkein mahdottoman ajoissa? :p

Pakko vielä sanoa että mun kaveri mitkä ovat hoidoissa olleet jo monta vuotta sai tänään plussan! :) Oon niin onnellinen niitten puolesta. Sovittiinkin että ollaan yhessä synnyttämässä joulukuun vauvoja :wink

kp 17/25
 
Ei tässä taida enää näkyä edes hyvällä mielikuvituksella yhtään mitään :D mutta siis täysi viivanpaikka siinä oli aamullakin eikä mitään muuta..
ImageUploadedByVau Foorumi1427564700.344462.jpg
 
Takaisin
Top