Raskaaksi 2015

Murkku, kyllähän siellä tuplaviivat näkyy! Toivottavasti näkyy selkeemmin parin päivän päästä :wink

Eipä tuu joulukuun vauvaa tännekään (tosin hyvin todennäköistä että olisi oikeasti tullut jo marraskuussa, myö kun veljen kanssa tultiin kumpikin viikko etuajassa) :sad001 mitähän tää mun kierto nyt flippaa, viimeks ollu e-renkaan kanssa näin lyhyt kierto, nyt kp29/33 ts. kp 1/33.
Hienoa olla mummolassa kun menkat alkaa, eikä tietenkään mitään suojia mukana ku ei ikinään oo näin lyhyt kierto ollut. Paperia pöksyihin ja kotia kohti! :D
Ensviikolla sitten geleen ostoon pitäis suunnata, toivottavasti saan miehenkin niitä syömään :)
 
Nennaa, pahoittelut menkoista! Miten tuon geleen pitäisi siis vaikuttaa? En oo jaksanut googletella vaikka siitä täällä on paljon ollut puhetta :)
 
Varovaiset onnittelut Murkku vaikka kyse onkin ns. roskishaamusta :)

Nennaalle pahoittelut menkoista :sad001

Näemmä toimii välillä tämä sovellus ja välillä taas ei.

Täällä hentoinen tuhru jatkuu, menkkoja odotellessa. Näemmä ainakin luteaalivaihe on pidentynyt, mikä on hyvä juttu. En tiedä onko vehnisöljyllä tai vedelmanlehtiteellä osuutta asiaan. Sama se vaikka olisikin vaan lumevaikutusta, jos toimii :D

Larissa kp 29/27, dpo 10
 
Murkun testissä on viivat,vahvistumista viivoille ja tarrasukkia kasoittain matkaan :)

Silv laita testistä kuvaa minkä teit :excited001 Ja kerta täti ei oo pamahtanu paikalle,niin ollaan siihen saakka uskossa että kyytiläinen vois olla matkassa :)

Larissa kuulostaa sun tilanne myös jännältä,meinasitko testat tuhruilusta huolimatta?

On. Hirmusia vihlasuja munasarjoissa ajoittain ja vatsaa kiristää. Sekä Larissalla olleessa oirelistassa ollut napakipu löytyy täältäkin:laughing021 (Navan vieressä sellaista pistelyä) :laughing001

Kp 21/28-30
 
Silv, mulle kävi eilen sama kuin sulla :D sanoit aiemmin sitä kun olitte miehen kanssa touhunnut kun kylkeen vihloi samalla ? :D mulle kävi eilen niin :'D
 
Suvi, geleestä löytyy oma keskusteluketjukin, muistaakseni tuolta öö apuja raskautumiseen (tai jotain sinnepäin) ketkusteluiden takaa :) sieltä löytyy hyvin myös mielipiteitä ja käyttäjäkokemuksia, suosittelen lukasemaan :)
Jos joku jolla on tietokone käytössä, voisi kyseisen ketjun tännekin taas linkata, olisi kiva :)

Onneksi nyt jäi viimekertainen tuhru pois, mut nää kivut on niin raastavat vaikka 600mg buranaa onkin matkassa mukana! :sad001
Eipähän tartte turhaan tuhlata rahaa testeihin :wink mut on nää kierrot nyt kyllä ihan omaa luokkaasa taas, huhhuh! Ei pysty ymmärtämään laisinkaan :sad001
Ja kyllähän miulle tammivauvakin kelpaa tietysti :) tai sitten voisi ottaa muutaman kuukauden tauon yritykseen ja syödä noi lääkekuurit pois alta ja vaan nauttia "huolettomasta nuoruudesta" :D
 
Soma, jos ei maanantaihin mennessä tämä tuhru ylly menkoiksi niin pakko se on kai testata :D veikkaan kyllä että se täti sieltä tulee. Siellä alkaa myös olemaan jännät paikat :wink
 
Soma mulle käy kumpi vaan, plussa tai täti. Nimittäin jos menkat tulee niin mun ei tartte jäädä pois töistä ennen sopparin loppua :D ja päästäisiin tehtailemaan tammivauvaa :Heartred Mutta plussa ois tietty vaan niin mahtavaa :) Pakko hakea mahdollisista menkoistakin jotain positiivista :wink Jos plussaisin niin sitten kyllä pelottaisi, että mitä toi tuhru on :sad001
 
Hellouta naiset! Laivalta selvitty kotia :) oli kyllä kiva reissu, mut laiva keinu ja olin eilen siis todella huonovointinen.

Anskuselle aivan hiiiiirrrrveesti vauvaliima ja tarrasukkia! :Heartred ihan mahtavaa!!! :)

Silv, testaat muutaman päivän päästä ne leffaviivat :wink odotan niitä! :Heartred

Silmät taas ristissä ja en muista enään mitä piti sanoo vai pitikö mitään? :D

PALJON VAUVALIIMAA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! Ja pahoittelut negoista ja tädeistä.

Ps. Mies osti hajuveden laivalta ja nyt avas sen paketin niin eiköhän mun "pikkunen" kissa neiti änkee siihen boksii istuu! Ai että mä nauroin, rupes viel poseeraamaan kun otin kuva! :D


-Mymmelisti kp14/29 yk32
 
ImageUploadedByVau Foorumi1427552991.720804.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1427553007.236500.jpg


Molemmat piti kokeilla :D
 
Oi kuinka suloisia kisuja mymmelistillä. :)
Kyllä siinä muurahaisella jotain näkyy, varovaiset onnittelut ja tonneittain vauvaliimaa.
Negoja ja tätejä täällä pyörii harmillisen paljon, pahoittelut kaikille. Nimiä en valitettavasti muista, kännykällä ei meinannut tänne päästä aamusta ollenkaan.

On. Ihmettelen taas tätä oloa näillä kp numeroilla, tänäänkin on ollut menkkajomoja ja muutenkin outoa oloa, paineentunnetta vatsalla ja pari kertaa on ollut pakko mennä vessaan tarkistamaan että onko se täti saapunut. Kuitenkin nyt on liian myöhäinen ovikselle mun kierroilla ja aikainen ehkä oireillekin. Niin ja eilen maistui varttin verran ihan selvästi metalli suussa. Anteeksi kun täällä taas napailen ja avaudun mutta ei miehellekään kehtaa valittaa...
Lukutoukka kp 16/20-24
 
Takaisin
Top