Raskaaksi 2015

Pitasko teha iha kunno lista osallistujista???? Siis esim

DarkMimosa yritystä 2/14
Jellis yritystä 0/00
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14


Sitteha siihe vois peraa lisata millon plussaa sun muuta??? Onko ajatuksia???
 
Muokattu viimeksi:
Varmaa kaikkien päivitettävä lista ois helpoin näin isossa aiheessa :) Mukana! Ja tjottia 9/2014.
 
Tänne varaan jo paikan :) koskaan ei nimittäin tiedä. Vaikka kovasti haluaisin jo päästä plussanneisiin niin teidän kanssanne kuumeilu on terapeuttista :Heartred Jatketaanhan vielä reilu kuukausi Raskaaksi 2014 puolella. Senkin hätähousut :wink kiivilintu yritystä 5/13
 
Muokkasin tuota listaa :) Jep, varmaa helpointa et jokainen voi ite muokkailla, lisailla plussia sun muuta. Elikka siita vaa kopsaamaan sit ens vuonna ne jotka sita tarvii. Toivottavasti erittain harva tuolta 2014 topasta.

Ja mikamika hatahousu :wink valmistautumista vaan "pahimpaan" :wink mutte jatkakaamme 2014 topassa viela taa loppuvuos :)
 
Saanko mä hypätä jo tässä vaiheessa kelkkaan, vaikka yritys alotetaan (kunhan vaan saan miehen lopullisesti ylipuhuttua) loppukeväästä? Oon taustaillu teidän vaiheita seuraillen tuossa 2014 ketjussa, mutta tähän ketjuun voinkin sitten ihan oikeasti osallistua! :)
 
Mä voisin liittyä mukaan joukkoon. Yritys alkanut nyt 11/2014 ja "kekkonen" varovaisesti toiveissa. Esikoinen vähän yli 1-vuotias. Tulen nyt suoraan tähän ketjuun, koska tuskinpa loppuvuodesta enää raskaudun. :)
 
Sabetti yritystä 8/14

Vielä viimeisen kierron tuolla 2014 puolella, vaikka tuskinpa tässä heti km jälkeen ilman eka menkkoja suoraan plussaa. :)
 
Täälläpäin minäkin. Vielä joulukuussa kerkeen ovuloida jos ovuloin. Mutta plussaa en kyl kerkee tälle vuodelle enää! :) yritystä 09/2013
 
Päivitän itteni ja muut mun jälkeen tulleet listaan. Toivottavasti osasin nyt oikein...?

DarkMimosa yritystä 2/14
Jellis yritystä 0/00
Mimi yritystä 4/14
elmiina tjottia 9/14
kiivilintu yritystä 5/13
Silv yritystä 5/14
Tyttötiikeri yritys alkaa 5/15
Unicorn81 yritystä 11/14
Sabetti yritystä 8/14
Diku yritystä 10/07
lucky87 yritystä 9/13
HaaveissaVauva yritystä 6/14
 
Jepsistä jee!!! Tämä vuosi positiivisella energialla ja vaikeiden tilanteiden ylipääsemisen tukena ollaan yhdessä täällä. yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta!!! (Vai miten se meni) :) mitäs taikoja me uutena vuotena tehtäis että ukoillemme ja itsellemme, jotta tulis sellaista taika keijukais pölyä joka tekis meistä super halukkaita ja hedelmällistä ja pistäs sellaisella liimalla alkiot kiinni tonne etteivät sieltä mihinkään irtoa ja täydelisyys pölyä lisäksi että saadaan kaikki ihanat muksut syliin!!!
 
Nyt on pakko tulla mukaan :) Olen jonkin aikaa seuraillut sivusta raskaaksi 2014. Täällä haaveissa pikku kolmonen. Ehkäisystä luovuttu 10/14. Ekat menkat tuli ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja nyt kp 5. Huisin jännää aikaa tämä. Tsemppiä kaikille tulevaan vuoteen!
 
Takaisin
Top