Raskaaksi 2014

Kukka.Kuulostaa kyllä hyvältä ja toivon kovasti et saisit sen plussan. :)
Dawwe.noi voi vitsi.toivotaan nyt et ens kierros olisitte samas pakas oviksen aikaan..toi on kyl turhauttavaa..
Pampero. onnea oviksen hyödyntämiseen..
Melissae.Voi että pidän peukut ylhäällä et viiva vahvistuu.. :)
Freyja.Toivottavasti siellä täti tulis pian...
 
miten mä nyt sain tohon pampero kohtaan tommosen naaman ..
yritin muokata mut ei muuttunu.. voi pöh
 
tais se o ja piste ja o tehä peräkkäin jonku naaman... ei vaan sopinu yhtään siihe väliin ku puuttu sit tekstiiki sen takii...
 
Toivottavasti Melissaen haamu vahvistuu!!!

Tanne ei mitaan uutta, viimeisia laakkeita viedaan. eli vierottaudutaan niista talla hetkella. Oli raskauden jalkeinen masennus...

kp 11/24-26 kaiketi tal hetkel, nainkohan ens kiertoon uskaltais jo yrittaa???

Toivottavasti mahdollisimman moni plussaa kohta puolin.
 
Hei

Mukaan ilmottaudun. Esikonen täyttää maaliskuussa 9 vuotta ja nyt uuden miehen kanssa uusiin tuuliin. Uuden vuoden aattona "sain luvan" jättää ehkäisyn pois. Kovat on uuden vuoden lupaukset :wink katsotaan miten käy.
 
Darkmimosa. Onnea oviksenhyödyntämiseen...
Boboo.Tervetuloa mukaan ja toivottavasti saat plussan pian..



Hei kysyisin et onko teillä muilla kuukautisten jälkeen koskaan samanlaista kipua kun kuukautisten aikaan??mulla on nyt ollu ei siis koko ajan vaan välillä ja täti häipyi la-su ja sit maanantain tuli taas inan verta..ja tänään päiväl oli taas menkkamaist kipuu..no toisaalta mul o sellanen olo et oon tulos kipeeks kurkku kipee ja viluttaa ja väsyttää...ehkä toi menkka kipu liittyy siihe...

Niin ja se piti vie sanoo et noita menkkamaisia kipuja on ollu oviksen ja menkkojen välis mut ei muistaakseni koskaa menkkojen ja oviksen välis... sen takii ihmetyttää ja tänään on siis kp.12
 
Muokattu viimeksi:
Voi tuskaa tätä odottamista.. Hymynaama tuli siis ovistestiin viime viikon torstaiaamuna. Tiistaista asti alavatsassa on ollut outoa "tuntemusta" ihan keskellä ja lähes koko ajan. No ei se auta kuin odottaa, ensi viikon lauantaina pitäis menkkojen alkaa jos ovat alkaakseen. En muista tämmöstä vielä ennen olleen mutta voihan se olla mitä vaan. Mutta yritäpä tässä unohtaa asia kun maha muistuttaa siitä koko ajan.
 
anteeks et piinaan teitä. mut tää on must outoo ku lopetin rintojen pumppaamisen heinäkuun alus ja nyt mun vasemmast rinnast tulee puristamalla maitoo..ja mul on raudan makusuus.mut en oikeen usko raskauteen kun tein ennen tätiä testin ja oli nega...ja sitä vuotoo tuli 7 päivää..ja se täti häipy viikonloppuna..en saa unta ku vaivaa...
 
Mulla tulee vieläkin molemmista rinnoista puristamalla maitoa ja synnytyksestä kohta 9 vuotta....tosin ei mitään isoja määriä.
 
Heips

nega nega nega.. :sad001 en tuu varmaan raskaaks vaikka söis puolukoita.. Alkaa usko loppumaan.. Kait sitä täytyy alkaa uskomaan että ehkä mut on tarkoitettu yhden lapsen äidiksi..

tsemppiä teille kaikille muille!!! Jään nyt tauolle..
 
Pahoittelut kukka! Ymmärrän sun fiiliksen ihan täysin. Itsekin viime kierrossa romahdin ja nyt oon taas yrittänyt koota itteäni ja hankkia myös muuta ajateltavaa kun vauvat. Joskus tekee kyllä tosi hyvää pitää taukoa täältä..

Tervetuloa Boboolle myös!

Mulla kp26, menkkojen pitäisi alkaa su-ti välissä jos vanhan kaavan mukaan mennään.
 
Voi Kukka :Heartred Moni meistä täällä varmasti tuskastuu kun plussaa ei kuulu. Itse en vielä voi luovuttaa sillä tärppi kävi ekasta kierrosta, mutta se päättyi keskenmenoon. Nyt sit taas uusi yritys alkamaan. Jotenkin itsellä vielä toivoa, mut oon alkanut miettimään et mitä jos kerta toisensa jälkeen tulee km tai jos plussaa ei enää kuulukaan.

On: eilen tosiaan jälkitarkastus ja aamulla heräsin tekstiviestiin, joka ilmoitti et tulos normaali! Iloinen siitäkin syystä et kaikki sujui hyvin ja et tosiaan heti seuraavana aamuna tuli tieto. Kiitos kaupungille siitä :) Nyt odottelen tätiä kylään, kp 31 menossa ja kai sen pitäisi viimeistään alkuviikosta olla paikalla. Tämäkin odotus on piinaavaa :D Samalla pohdiskelee et tilaisko r-testejä netistä varastoon. Osaisitteko suositella jotain edullista firmaa? Raskauskeijua oon katsellut :)
 
Boboo.Kiitos tiedost ! :) helpotti oloo kun menin jo tyhmänä lukeen netistä vaikka mitä tietoo...
Kukka. voi että...pahoittelut negasta. :sad001 toivottavasti saisitte sen plussan pian...hali...
Aamu.Pidän peukut ylhäällä et sulle ei täti saapuis..
Freyja.Onnittelut hyvistä tuloksista. :)

on.nyt kyllä lakkaan kyttäämästä tätä mun kroppaa joka tuntuu saavan vaikka mitä aikaan,lisäks toi mieli tekee varmaan kepposia kun sitä plussaa niin toivoo..
tilasin nyt vaan r-testejä.vielä ei ainakaan oo ollu merkkiä oviksesta..sitä odotellessa..ja tosiaan yritän rauhottaa itteni et ei tulis liikaa ihme oloja ja juttuja kerättyy..pää vaan sekoo niistä.. :sad001
 
Freyja (shameless plug) osta miulta pois 15kpl erittäin herkkiä liuskatestejä. Postikulut plus joku euro, laita tarjous, kirjeenä menis? :grin On voimassa tän vuoden loppuun asti.
 
Kukalle tsempitykset, toivottavasti teille se kakkonen suotaisiin pian.

Mä nyt kyselen taas tyhmiä, mutta missä vaiheessa ovulaatiota on enää myöhästä toimia?
Mietiskelin tuossa, kun itellä oli taas jomottelevaa kipua maanantaista lähtien, kirkkaat limat ekan kerran huomasin ke-iltana ja vielä to-aamuna ja koko päivän tuntu märälle. Illalla oli turha limoja kokeilla päiväunien takia :wink ja tänäänkään en oo limoja viittiny seurailla mut tänään ne kivut oli taas suoraan hel*etistä.

Tänään siis kp 14/28 eikä kauheen suuret odotukset ole kun tuo ainutkertainen toiminta jäi nuin viimetippaan. Jos edelliseen kiertoon uskominen ni 18pvä olis menkat odotettavissa.

Mutta ainaki kierto tasaantunu ja ovis tunnistettavissa! Enskierrolle toivon enempi mahiksia toiminnalle!
 
Voi Kukka :sad001

Dawwe: me mennään sit aikalailla samoissa :) Eikös se niin ollut, että munasolu on hedelmöittymiskykyinen 24h irtoamisen jälkeen. Noista oireista taas, ainakaan omalla kohdallani en pysty tarkkaan sanomaan mikä oire kertoo mistäkin. Varsinkin kun oireet tuntuu vähän muuttuvan kiertojen mukaan... Mulla esim. jäätävät limat tulee aina joitakin päiviä ennen ovulaatiota, kun taas kivut on yleensä ovispäivänä. Tällä viikolla mulla alkoi ma limat, ti ja ke oli kivut, mutta vasta tänään on ovulaatio. Tänään ei taas oo mitään kiputuntemuksia :O Eilen siis oli ovistesti lähes plussa, tänään aamulla testiviiva oli kontrollia vahvempi.
Mut jos sulla on tänään pahimmat kivut, niin oisko ovis tänään? Tai jos se on ollut eilen, niin eikös teillä oo ihan nappiin mennyt ajoitus? Me päästään sit piinaileen menkkoja/plussia samoihin aikoihin :)
 
Munasolu irtoaa 12-48 tunnin sisään positiivisesta ovulaatiotestistä. Ettei se ovistestikään ihan tunnin tai päivän tarkkuudella sitä oviksen tarkkaa hetkeä ilmoita. Sit siitä se 24h aikaa :)
 
Takaisin
Top