Raskaaksi 2014

Toisaalta, kp on ehkä sen 27 taijotainsinnepäin, ja menkat ei ole alkanut. Seuraava testi vasta ku on oikeasti myöhässä tai halailen posliinia aamuisin!! :D
Tää testi oli perhoset.fi:stä (?) tilattu...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Anskunen Kuten Gatusa sanokin,älä turhaan stressaa.Sinällään ymmärrän kyllä fiiliksen,jotenkin se iski vasta sillon itellekin tajuntaan kun lääkäri alko puhuun tutkimuksista ja tahattomasta lapsettomuudesta.
Meillä myös kolme km takana,tutkimukset tehtiin ->mitään syytä ei löytyny.Lääkäri määräs mulle tukilääkityksen varmuuden vuoks;Dhea,kortisoni ja keltarauhashormoni.Heti seuraavasta kierrosta kun siellä käytiin ja alotin tuon lääkityksen tuli plussa :)
Nyt menossa rv 6+2 ja ainakaan vielä ei mitään ongelmia kuten tuhruttelua niinkun aiemmissa raskauksissa ole ilmenny.
Paljon tsemppiä,kyllä teitäkin vielä onnistaa :Heartred
 
Gatusa, kai sieltä etikkaa löytyy? Vesilasiin ruokalusikallinen niin kyllä helpottaa ja voi ottaa useamminkin. Helpottaa myös kirvelyä kun laittaa johonkin tarpeeks suureen astiaan jossa voi alapäätä huuhtoa. :) ite kärsin aika useasti vti:sta.

Ja onnea Mara! :)
 
Minä käytän ruokasoodaa jos ei muuta ole kun vti iskee! Sillä kun voi vaikka pestäkin alapään, eli sisäisesti ja ulkoisesti :grin

Hienoa Myyh että ultrassa kaikki hyvin! :)

Eilen aamulla töihin lähdettyä alkoi se vaivalla syömäni leipä pyrkiä ylös, kahvitkin tuli takaisin suuhun ja tankille mentäessä löysin itseni puskan juurelta yökkimässä. (Tämähän edelleen voi johtua siitä minun työstressistä, jolloin aamuisin yksinkertaisesti voin todella pahoin). Sittenhän mä illasta pissin tikkuun, hölmö minä!!! :grin Eihän siellä mitään näkynyt, eikä vissiin pitäisikään. Koko päivän sukkapuikot tuikkivat vatsaa ja iltaa kohden kivut koveni vain. Tänään siis dpo11. Rinnat ovat edelleen arempina kuin normaalisti. Unet jatkuvat öisin edelleen.
 
Fiamma ja Etsijä, senkin hätätestaajat :grin Malttakaahan niin ei tule turhia negoja :wink Pahoittelut silti negoista ja toivotaan, että ne vielä plussiksi muuttuu :)

Mandahlta hyvä vinkki Gatusalle tuo etikka, uskon myös että muutkin happamat ruuat voisi auttaa. Ehkä sitrushedelmätkin, niissähän on vielä c-vitamiiniakin?

On. Ovistesti vielä negaa, mutta viiva on vahvistunut. On se sieltä tuloillaan :wink Nyt päiväksi töihin ja sitten illalla tyttöjen kanssa lähdetään pistämään jalalla koreasti!
 
Etsijä: Niin toivon sulle plussaa!

Mä oon haaveillut et ryhtyisin selvittelee just noita vanhan kansan konsteja eri tauteihin :) Yrttejäkin olisi ihana viljellä mut jotenkin ei taida oikein sopia meidän kerrostaloon ne kun muutenkin on jo tosi ahdasta. Mies kauhistui kun sanoin et haluun kokeilla saippuan tekoa. Sekin haaste meidän minikeittiössä ja lipeä kun kuulemma haisee :D Ehkä mä siis tuun syksymmällä mummolle saippuanvalmistus puuhiin :)

On: Kp 19 ja ei mitään ihmeoireita. Vähän on tehty talletuksia mut todella epätodennäköistä et tärppi kävisi. Ellei toki ovis olisi vasta tulossa. Päätin etten tikuttele sitä enää, tulee jos on tullakseen. Viimeksi kyllä km jälkeen kierto oli 34päivää joten ihan hyvin voisi vielä olla mahkuja :wink

Eilen piti muutama kyynel tirauttaa kun rakas pikkusisko lähtee rapakon taakse vaihtoon ja palaa vasta ensi kesänä kotiin. Se lohdutti mua et hyvä puoli tässä on se että hän ehtii nähdä tulevan kummilapsensa ensi hetket :D Naureskelin et niin taitaa kyllä käydä :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä kovasti tärppejä ja plussia toivon kaikille!! :Heartred
Gatusa tulethan kertomaan kuulumiset sitten. :)
Myönnän hätätestailun, nyt olikin aamun aikana sellasta jomotusta että olin ihan varma että menkat alkaa, mut nyt en oo enää varma että oliko se vaan hillitön nälkä. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa. Niiiiiiinh... oon hätäinen :grin

Freyja. Mulla kans kiinnostaa nuo vanhankansan konstit tosi paljon, näiden suhteen oon jo osittain kävelevä tietopankki, haha, kunnon niksipirkka! :grin Saippuan teko on mukavaa mutta pitäis tehdä useammin että onnistuis ilman turhia härdellejä ja miettimisiä, ikkunat auki vain, ei se mun mielestä hirveästi edes haise!
 
Hei ja vielä sellainen, kenellä oli se linkki siihen tupakoinninlopettamis hypnoosiin??? :grin Oli se tallessa, mutta olikin vanhalla koneella!
 
Elaffy, oviksen aikaan en kyllä lipstikkaa uskaltaisi kokeilla, voisi mennä överiksi. :grin Anopilla kylläkin kasvaa iso puska lipstikkaa, pitäisiköhän käydä varkaissa :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Lipstikka, Hmm... Tuota mummi syötti mulle sitä viime kierrossa muutaman kerran kun kävin kylässä. Sillä kun on valtava pensas tuossa pihalla ja oli itse syönyt lipstikkakeittoa pari viikkoa. Tiedä sitten toimiko mutta plussa siitä kierrosta tuli :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
En mäkään kyl lähtis sitä lipstikkaa kokeilee, tosin toimiskohan se miehellekkin.... XD (mulla siis yleensä tässä vaiheessa kiertoa halut hiipuu, nyt ei näy merkkejä moisesta :D )
Itse olen noihin joihinkin luomu menetelmiin tutustunut jo suht nuorena kun kärsin paljon angiinasta -2v aikana 12 penisilliinikuuria- ja vti:stä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ImageUploadedByVau Foorumi1406968435.993108.jpg


Eiks toi ny ole selkeä?! Jotenkin tuntui aluks tosi hailulta, mutta kai se on uskottava. Pissakin on varmaan ihan haljua litkua, kun juo helteiden takia niin paljon vettä. Testattu siis ihan just äsken.
Ajattelin eka, että testaan vasta reissussa (huomenna lähdetään), mutta en malttanut. Ja ensimmäistä kertaa kokeilin tuollaista apteekin halpistestiä.




Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mara, ihan selkeä plussa! :)

Etsijä, tiedän niin ton! Mutta voihan ne ollakin ihan oikeitakin oireita :wink Mulla on huono olo koko ajan ja mikään ruoka ei maistu. Ovista siis vasta oottelen eli muistuttakaa mua parin viikon päästä, että etoa voi muutenkin eikä vain SIITÄ syystä :wink :grin Kuitenkin sitten on taas "niiiin kaikki oireet" xD

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
onnea plussasta mara iha selkeä on mashaAllah :)

no niin nyt on käyty lääkärissä... kaikki niinku pitää ja tyttö on edelleen tulossa inshaAllah. vastasi viikkoja ja jotku anto jopa vähä enemmän. LA myöhästy jostai syystä 6 päiväl mut ite pidän alkuperäsen ku ei sitä suomessa lähettäs muutteleen, vilkas neiti on kyllä alhamdulillah. :Heartred
 

Liitteet

  • photo0412_001.jpg
    photo0412_001.jpg
    47.1 KB · Katsottu: 133
Takaisin
Top