Raskaaksi 2014

Lucky, mulla tuli tommoiset limat päivää tai kahta ennen kuin sain plussan ovistestiin. Eli ehkä se ovis on silti tuloillaan :)

On. Keskustelua käyty miehen kanssa. Mihinkään varsinaiseen tulokseen ei päästy että milloin yritys alkaa, mutta nyt tuo mies tuntui sentään tajuavan sen miten paljon asia vaivaa mua. Kyllä se kuulemma lapsen mun kanssa haluaa, mutta kun pelottaa, että miten kaikki sujuu. Katellaan miten asiat kehittyy. Ei osannut yhtään sanoa milloin olisi sopiva aika, mutta samaan hengenvetoon kyseli, että voidaanko lähteä etelään (eli voinko matkustaa raskaana lentokoneessa) syksyllä jos heti tärppää. Ota tuonkin aivoituksista selko...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Pakko sen verran sanoa, että elokuussa alkaa lapsettomuushoidot tosissaan, joten pillerit jää pois!!! Mies lupasi eilen yrittää tosissaan. Häntä vaan pelottaa ja ei kuulemma tykkää mun painostuksesta. :sad001 minäkö painostasin?? Itse ei antanut mun aloittaa syömään pillereitä kun vasta nyt itse aloin salaa. Miksi elämä on niin vaikeaa miesten kanssa? Aina puhutaan kuin naiset on hankalia.

nyt naiset aletaan sit kaikki plussaamaan. Kyllä Tää tästä.:)
 
Pezdorado, hyvä että sielläkin on saatu asioita puitua :) Ja olen samaa mieltä, miehet tosiaan on hankalia. Me naiset ei olla :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Loistavaa että kommunikointi on käynnissä, vaikkei aina ihan selkeästi!! Toivotaan paljon plussauksia joka suuntaan!! :)

Pakko oli käydä aamulla kurkkaamassa testejä kaapissa, ku näin niin todentuntuisen unen missä olisin tehnyt testin... Kaikki oli kuitenkin kaapissa tallessa. :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toivottavasti larissa keskustelunne sai miehen miettimään kunnolla ja ilmoittakoon pian että jätetään kumit pois! :)

Meillä oli niin että ilmoitin miehelle että sanoo heti kun voin jättää pillerit pois ja siitä meni sen verran vähän aikaa etten aloittanut enää ees uutta laattaa vaan vanhat söin loppuun. :)

Täällä alotin eilen jo testailemaan ovista kun kaapissa oli 3 liuskatestiä niin ajattelin käyttää ne ensin. Ja sitten käyttää hymynaamoja :D

Plussatuulia nyt kaikille :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hienoa että Larissa ja pezdorado olette saaneet puhuttua miehen kanssa :) Samoja pelkoja niilläkin on kun meillä,naiset ehkä vaan ehtiny käsitellä ne ajatukset paremmin.Varsinkin jos haaveilua lapsesta ollu jo kauan.
On: :sick006 mutta ei auta valittaa..:)

Plussaaaaa kaikille,lähettäkää tädit maata kiertävälle radalle!
 
Onnea mustikka! :)

Larissa: meillä ainakin toimii kaikki just niinkuin sanoit; vihjailee tahtomaansa asiaa niin kauan et toinen luulee sen olevan oma ajatuksensa :D

Näitä lukies aloin miettiin kuinka tää päätös meillä meni. Aikaisemminkin oli ollu jotain pientä juttelua asiasta, lähinnä viikonloppusin ei-niin-selkeässä mielentilassa aina kun tultiin kotiin. (:D) Sit ajattelin et otan puheeksi siellä meidän Turkin matkalla mut en ehtiny! Su aamulla oli lähtö ja la mies ite ehdotti et jätetään ehkäsy pois. Tai se olis halunnu et otan renkaan pois heti sillä sekunnilla mut ymmärsi kuitenkin etten halua lähtee lomalle tädin kanssa.

Sit oon ihmetelly tätä kiertoo :eek: ihan kun olis tullu kaks ovista?? Onks se mahdollista? Ja siis kivut samalla puolella molemmilla kerroilla, ja päiviä välissä 3 :eek:

Jopa nyt taas tuli kirjoteltua :DD


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo miehet. Edellisen kanssa olin pari vuotta ja se aina jotenkin sivuutti asia lapsista, sillä oli yks ennestään. Sit joskus ajattelin et pitäähän tästä nyt puhua edes vakavasti ku itsellä alkaa ikä tulee vastaan, siitä exästä puhumattakaan. Se siis kyl tiesi ihan alusta asti et haluan lapsia. No sit kauhean lypsämisen jälkeen se sai sanottua ettei hän kyllä enää meinaa hankkia lapsia. Jumalauta. Mun mielestä ihan törkeetä olla suhteessa kun tietää että toinen haluaa ja itse on vaan vuosia kierrelly koko asian ja sit käy ilmi ettei halua. No se suhde oli muutenki ihan hanurista ja toi asia oli mulle viimeinen naula arkkuun.

Nykyisen miehen kanssa on kaikki edennyt melko nopeasti. Ollaan puhuttu lapsista jo ennen ku edes alettiin varsinaisesti seurustelemaan. Silläkin on yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta. Se sano että ei ole silleen ehdottomasti päättänyt haluaako vielä lapsia vai ei, koska se riippuu ihan siitä ihmisestä kenen kanssa on, että mikä on fiilis asian suhteen. Sit ku alettiin seurustelee niin aika pian kävi ilmi että molemmat haluaa. Yritettiin olla aluksi fiksuja ja tutustua rauhassa, mut kyllähän mieskin sen huomasi kilometrin päähän, että mulla vähä biologinen kello tikittää ja se sano et hänen puolesta voidaan jättää ehkäisy. Ratkaisun hetki oli se, kun hänen lapsensa äiti oli unohtanut kahtena peräkkäisenä kertana, että sen lapsen piti tulla meille. Mies oli ihan surkeana kun ne oli jossain reissussa ja sillä oli ikävä tietenkin lastaan. Oltiin johonkin menossa autolla. Se lysähti sinne auton penkille ja sano " tee mun kanssa lapsi." Mä olin ihan et anteeksi kuinka, ja se sano et hän haluaa mun kanssa lapsen ja muutenkin olisi kiva jos olisi edes yksi lapsi koko ajan meidän kanssa. Nuvaring meni sitten roskiin :-)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Silv oon käsittäny et jos kaks munista irtoaa ne irtoaa vuorokauden sisään toisistaan. Mutta oon lukenut myös että toisilla onkin menkkojen sijaan tullut toinen ovis jos on pitkä kierto. Siis niin että vaikka kp 14 ja kp 28 on ovikset ja menkat sit joskus 42...
 
Muokattu viimeksi:
Kiva kun Larissa ja pezdorado on saanu selviteltyä asioita miesten kanssa :) Miehet on kyllä monimutkaisia otuksia mutta mitäpä sitä tekis ilman niitä. Ja Rakelin nykyinen tilanne vaikuttaa oikein hyvältä jos mieskin haluaa noin kovasti lasta :)

Iso kiitos tsempeistä kaikille :Heartred Eihän tässä muu auta kuin uskoa ja luottaa, että kaikki menee omalla painollaan :) Niin ja soitin neuvolaan ja varasin ajan. Tänään ois kuulemma 5+0 ja heidän mukaan LA ois 27.3.
 
Luin tossa yks päivä lukioaikaista biologian kirjaa kun yritin jotain hormoniasiaa palauttaa mieleeni. Luin siinä samalla noi perushommat kuukautiskierrosta ja ovulaatiosta. Jotenkin se on ironista miten selkeää ja suoraviivaista kaiken pitäisi muka olla, just noi ovikset ja kaikki. Ku todellisuudessa tuntuu et mikä vaan on mahdollista ja nykyään yllättävän harvalla menee noi hommat niinku kirjoissa kerrotaan. Tai ehkä näillä foorumeilla myös korostuu se, ettei aina ole kaikki niin simppeliä. Ehkä täytyy vaan nyt lukea sitä kirjaa ja saada kroppa aivopestyä, että kierto on sen 28 päivä ja ovulaatio on siinä puolessa välissä :-D Toimiikohan se... ;-)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
hienoa että ootte onnistun jossai määrin naiset jutteleen miestenne kans. täällä aina välil joutuu samaa harrastaa millo mistäkin asiasta. ukko eilen tokas et kunha lapsi tulee maailmaa ja vuoto lakkaa ni voidaaki alkaa yrittää seuraavaa, ite olin että häh anteeks mitä siis eikö multa yhtää kysytä haluanko eka toipua synnytyksestä. onneks imetys on yleensä aika tehokas ehkäsykeino :)

satsa jaksamista pahoinvoinnin kanssa.

on: jipii kerranki ku herää on ok olo eli jotain positiivista. oon saanu nauttia hiljaisesta aamusta ku ukko ja esikko liikenteessä :) on se hyvä saada välillä sitä omaa aikaakin. eile noi liitos ja kasvukivut oli jotai iha järkyttävää, mulla ne alkaa yleensä iltapäivällä kunnolla.
 
Kiitos tsempeistä kaikille :) Mie nyt varmaan jatkossakin pyörin täällä vaikka saattaa olla että mun raskautumishaaveet karkasi taas jonnekin tulevaisuuteen. Saa nähdä. Olette vaan niin huippuja etten raaski teitä jättää :Heartred

Ps. Todella ihania tarinoita monilla yrityksen aloituksesta :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvä, että hommat etenee miestenne kanssa. :) On ne sellasia, mutta se on jo hyvä alku kun saa sen ajatuksen vauvasta sinne pääkoppaan niin kyllä se siellä muhii :wink

On: kp 30, dpo 14-15 :eek:o_O En oo enää ollenkaan varma mikä dpo, kun tätiä ei näy, mut testi näytti eilen negaa :sad001
Varmaan sitte uutta testiä huomenna jos mitään ei tapahdu...
 
Siija, testiä vaan huomenna taas :wink Nyt en muista, että tikutitko oviksen vai fiilisten mukaanko lasket dpo:n? Jos itse olisin oviksen arvioinut vain oireista niin olisin olettanut sen olleen 1-2 päivää aiemmin kuin testi näytti. Ihan hyvä tietää jatkossa (kun joskus sitten yritetään), että kun on oireet niin makuuhuoneeseen mars :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko kokemusta muilla niistä clearblue testeistä mihin tulee se + tai - ??
Kun sellasella testasin ja eikös sen pitäis näyttää jo päiviä ennen tulos..
 
Larissa en juu tikuttanu ovista, että voihan se olla et oikeesti oli vähän myöhemmin.. Sitten tais kyllä jäädä petipuuhat vähän liian aikaseen:mad:
 
Siija clearblue VOI näyttää päiviä aiemmin tuloksen. Mutta istukkahormonin nousu on yksilöllistä, toisilla näkyy vaikka vasta viikkoakin myöhemmin kun jollain näkyy jo monta päivää aiemmin :)
 
Takaisin
Top