Raskaaksi 2014

diku sullaha o melkei yhtä pitkä lista ku mulla... vaikka tuleeki olo et miten käy ni kannattaa yrittää vaan nauttia niin paljon ku mahollista ja tuolla listalla sun pitäs saada kyl nopeemmin neuvola ja ar-ultra mikäli plussa tulee. :) mullaki pelonsekasta oloa ollu mut päätin etten anna ottaa valtaa vaan nautin niin paljo ku mahollista. nyt vaa olo on sen verra huono et se nauttiminen on vähä hankalaa huonon olon takia. mut ainaki tiedän et kaikki kunnos inshaAllah :)
 
Omaa napaa kaivellen, testi näytti tänäänkin ihan samanlaisen supersupersupersupersupersupersupersupersuperhimmeen viivan. Mulla on kuitenkin jotenkin tosi epävarma ja epäilevä olo että tää tästä mihinkään kehittyis. Vaikka oireet puhuu puolesta. Ehkä se johtuu tästä väsymyksestä. Tai jännityksestä. Tai emmätiiävoisinkaivautuasängynnurkkaanjajäädäsinnemuttenvoikunnuomukulatonvielähereilläjamieskinontreeneissäjatuleevastamyöhäänillalla. :crybaby2


Sori tää avautuminen:oops:
 
Mandah, sähän taidat olla kovin aikaisessa testauksen kanssa, maltahan hetki niin ehkä se sieltä vahvistuu :)

Omanapa: Kuin ihan varkain tänään onkin jo kp12! Olin ihan laskeskellut että se on vasta lauantaina. En ole halukas ovista testailemaan tikuilla tms, mutta en tiedä pitäisikö jotain tehdä kun oman kropan tunteminen on vähän niin ja näin. Ei mitään käsitystä onko ovista ja milloin jos on. Olen teidän ohjeiden mukaan koittanut seurailla limoja mutta ota niistäkin nyt selvää.... Eritystä on vaikka muille jakaa (teidän kanssa tuskin edes tarvii pahoitella melko yksityiskohtaista analyysiä :grin), mutta siihen se havainnointikyky sitten loppuukin o_O Jotenkin tuntuu että yritys menee "liian vakavaksi" jos alkaisi ovistikkujen kanssa pelaamaan. Ehkä mä sitten jos ei kesäloman loppuun mennessä ole mitään tapahtunut. Olin aina ajatellut että raskaaksi tuleminen on helppo homma eikä tällainen stressin aiheuttaja.
 
elya raskaaksi tuleminen oikeest on hermoi raastavaa välillä... mutta sit kun se plussa tuleeki yllärinä ni tunne on aivan mahtava :)
 
Gatusa, näinhän se taitaa olla :) Nää on vaan taas näitä epätoivon hetken ajatuksia, mikäs kiire meillä oikeasti on.
 
Taasen päivän polttavat: :p kysymykset meinaan: Miten tuo kohdunsuu pruukaa olla ar?
Siis jo synnyttäneellä.. :)

Mandah: Viiva vahvistukoon :Heartpink
 
Taas on paljon raatattu täällä!

Joku uusikin oli tainnut hypätä remmiin :greet025

Toivottavasti Gatusa selviää nuo lääkärihommat pian!

Blueroseteddylle onnea pienen pienestä :Heartred

Mun keho oirehtii nyt ärsyttävästi, samanlainen väsymys kuin viime raskaudessa eli väsyttää mutta uni ei tule, sama tuoksu, jomottaa ja vihloo yhtenä päivä rinnat arkoi. Nämähän voi johtua siis edelleen siitä keskenmenosta vaikkakin esim turvotukset on hävinnyt ja vatsan aluekin normalisoitunut, mutta arvaatte varmaan mitä minä haluaisin uskoa??? :grin Mieskin kyselee että no onko sellaista tunnetta jo että oisin raskaana. Suurella todennäköisyydellähän tämä on vain sitä että kroppa palautuu edelleen ja tasapainottuu mutta mutta... pieni toivonkipinä elää :rolleyes:

Täytynee tästä lähteä iltatoimiin ja sitten taas tositoimiin :grin Ihan varmuuden vuoksi!
 
mulla ainaki on jostai syystä aika alhaalla, kiinteä ja kiinni, kuin muurattu umpeen (tosin en ol iha viime aikoina kokeillu). toki se voi jokaisella vaihdella iha hyvin voi olla pehmeähkö ja ylhäällä jne.
 
Moi kaikki, :greet025

Enpä oo kuulumisia vähään aikaan päivitelly.. ei oo ollu oikeen mtn mitä kertoa :) Eka kolmannes takana, ja tällä viikolla lähti toinen kolmannes käyntiin. :) nyt rv12+2.

Tänään käytiin ultrassa ja siellähän se kovasti heilui hyvinki virkeänä, sivuprofiilista ei kunnolla saatu kuvaa, mutta muuten kyllä nähtiin vauva joka puolelta. :love017
Yks mittaus anto viitettä rv 12+5 mut ei kuitenkaa alkanu LA:ta muuttamaan ku ihan vain parista päivästä kyse.. :) Niskaturvotus oli 0,99mm joten toistaiseksi en oo huolissani :) ( ultraaja tokaisi että kun menee 3mm paksuudeksi tulee heti kutsu lisä tutkimuksiin..)

Ei kummosempia oireilua, tissikivut hellittäny. Onhan ne isot mut sehän kuuluupi asiaan :grin Kunhan muistaa syyä nii ei tuu pahaa änkyröintiä.. :smiley-ashamed005 Kahvinjuonti vähentyny. Siinäpä ne oleellisimmat.. + Muutamat pienet ostokset oon tehny.. :happy093

Mites ootte voineet? :)
 
Tänään on kp 28/27-30 , oon vaan niin malttamaton kun se oviskin oli vasta kp 17-18. Ja hitto miten nää mielialatkin vaihtelee.. Äsken olin jo ihan maassa ja sitten saitte mut hetkessä piristymään! :schocked028 Ootte huippuja :Heartbigred

Ehkä stressaan turhaan ja vaikka kaikki ei hyvin meniskään niinei meiltä aika lopu tässä yrittämisessä. Mäkin kun tuun enskuun alussa vasta 22.
 
lumikki onnea hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :) minä täällä plussasin joku aika sit ja jos katotaa neuvolan laskun mukaa ku ottavat 28 kierron mukaa ni ois rv 7+2 ja LA 9.12 mutta voi myös olla 5+6 ja LA 19.12 huomenna kätilöä tapaamaa jotta saa lähetteen lääkäriä varten kun se on vain lauantaisin töissä josko pääsis lauantaina lääkärille ja ultraan ni on sit enemmä tietoo tuosta LA:sta :)

mandah kyllä lupaavalt kuulostaa. mulla oli sama meininki viikkoi ennen viivojen kunnollist vahvistumist ja nyt tuntuu et pikkunen siel kasvaa ja kehittyy joten älä stressaa liikaa, se on vaa pahaks.
 
tänään muutetaan omaan kotiin!!! auto vienyt varmaan 30l/100 kun sen verran tavaraa kyydissä. tuon kuvan lisäksi kyydissä on vielä poika ja koirakin piti vielä pelastaa kauppakassien alta omaan syliin. takakontti täynnä ja kärri perässä :) vielä paljon uupuu mutta ensi yö pärjätään!!! :) huh! pitkä päivä! lueskelen rauhassa noita teidät kirjoituksia mutta nyt on aloitettava tavaroiden kantaminen, pojan ruokkiminen jne. ukko lähtee viel mökiltä hakemaan joitain tavaroita... mä hoitelen sillävälin sit kodin :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1398360155638.jpg
    1398360155638.jpg
    43.5 KB · Katsottu: 77
Aamulla taas tuli testailtua tällä kertaa pregcheck testillä ja taas himmeä viiva mikä näkyi samanlaitte kun aikaisempi perhoset testi. Nyt ajattelin että kun huomenna lähdetään viikonlopuksi kylään niin vasta maanantaina testaan seuraavaksi. yksi perhoset testi tallessa. Mietin myös jos tilaisin raskauskeijulta 2 gb digitestiä kun saa samalla hinnalla 2 nyt sieltä alesta kuin täältä paikallisesta apteekista.

Mietin, että millonkohan mulla ovis on ollu kun sitä en muutamalla testillä saanut tulitettua ja kun viime kierto oli sen 31 päivää nyt menossa 35/31-54. Et voisko olla et ovis ollu myöhemmin kuin edellisen kierron mukaan jonka takii testi näyttää vielä niin haaleeta? Ja laitoin sinne perhoset.fihin viestiä niin sanottiin että on ihan normaalia että testitulos saattaa hävitä kuivuttua.


Ja gatusa toivottavasti huomenna lääkäri käynti onnistuu toivotulla tavalla :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
ensinnäkin onnittelut dikulle, pepexxl:lle, mandah:lle ja unohdinko jonkun<vahvistukoon viivat! :Heartred:)

tervetuloa uusille!!!

mustikka: joo, tuli kuukauden jälkeen pillereiden lopettamisesta ihan kamalat iho-ongelmat. nyt jo helpottanut. toivottavasti sullakin pian!

blueroseteddy: ihanaa, että siellä kaikki kunnossa! :)

oj: ultrakäynti olikin oikein mukava, yksi folliikkeli oli kasvanut isoksi, niinkuin tarkoituskin ja myös limakalvo oli paksuuntunut :) huomenna vielä pistän itseeni lääkettä, joka kasvattaa folliikkelia. lauantaina mun pitäis sitte avittaa ovista myös lääkkein eli pistän itseeni sellasen lääkkeen, joka aiheuttaa oviksen :)

eli lääkäri määräsi seksiä :wink

plussa-aalto kehiin!!!
 
blueroseteddy: kiitti ku ton ultran pistit tohon :) ei ainakaan yhtään helpottanut vauva kuumetta ja miks pitäis :Heartred niin suloinen pullapoika/tyttö.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Heipsan.

Onnittelut plussanneille ja onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ketkä niissä nyt olikaan käynyt. :)

Onnea oviksen hyödyntämiseen kellä se vaihe menossa.. :)

Pahoittelut tädin kohdanneille. :sad001 mutta onnea uuteen kiertoon...


on.Pelkään pahoin et meiltä jäi tää ovis TAAAAAS hyödyntämättä kun luulen et ovis oli keskiviikkona ja vasta nyt torstaina päästiin sänky puuhiin, mutta toivon kovasti et oon vääräs.. nyt siis perjantaina on kp.18/27-46
 
Takaisin
Top