Raskaaksi 2014

Kiivilintu ?
Orm Onnekas ?
@sukki ?
minde ?
Anskunen ?
Larissa ?
Lume ?
Titem ?
sabetti ?
Astanga ?
Pikkukakkosen posti ?
Mymmelisti ?
Kettuli ?
pepeXXL ?
Silv ?
Jeilei ?
Azalea ?
Sannuinen 19.12
Kyfi86 19.12.
'muurahainen' 20.12.
Johanna.. 21.12.
Toffee 21.12.
PikkuMinski 26.12.
Jellis 26.12.
Miuk 26.12
Lucky87 30.12
DarkMimosa 31.12.
Mimi.?
Elli Etana?
Merink?
Nuuhku?
Ratamo?
miemalia?
Aurinkoinen ?
Timbe?
( yht. 34)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, Freyja86,SuNWay, jennnyy, katapultti82,Tikku, diku, Pandakarhu, Soma (45)
 
Siis wtf :eek: mitä on tämä tuhru nyt mitä tullut aamusta lähtien? Kp 18 nin eeeeiiii voi olla vielä täti tulossa. Eilen oli se ultra niin voiko johtua siitä? Ei kyllä sattunut missään jne. Onko muilla tullut vuotoa ultrien jälkeen?

Tää kierto on ollut kyllä niin outo, ja samantein kun tutkimukset käynnisty niin kaiken maailman vikoja ilmaantunut kierrossa. Toki koiran kuolema nostanut stressitasoja varmasti jonkin verran.

Kiinnittymisvuodoks en tuhrua kyllä uskalla ajatella vaikka se mahdollista voisi ollakin. :smiley-angry026
 
Vielä reilut 340km matkaa, mutta matkustaja nauttii telkkaristaan :D (ainakin vielä)
 

Liitteet

  • 1419013298126.jpg
    1419013298126.jpg
    53.1 KB · Katsottu: 139
Pisama voisiko olla kiinnittymisestä? :O tutkimukset ainakin itellä ärsyttää ja joka kerta tuhruttelen 1-2 päivää

Ja vastasitkin jo :D olisipa kiinnittyminen ♡
 
Pakko tykätä näistä kivuista ku ne ei voi liittyä mihinkään muuhun ku vauvan alkuihimme! Mulla oli kans dpo 4 niin mahottomat menkka olot ja iskias särky et olin aivan varma että menkat alkaa. Ny ei oo kuivaa kautta ollutkaan eikä enää tunnu yhtään miltään et olis mitään tapahtumassa
 
Ei tullut meille vauvaa tänä vuonna. Tuumasinkin tuossa miehelle, että onneksi ehkäisy jätettiin pois ajoissa, koska ei niitä vauvoja niin vaan tule. Vauvaa odotellaan siis edelleen ja häitäkin on vähän puhuttu ensi vuodelle, vaikka ei tässä mitään kihlojakaan olla vaihdettu. Se kyllä nostattaa mielialaa kummasti, vaikka mitään ei olla vielä sovittukaan.

Kovasti toivon kaikkea hyvää kaikille yrittäjille, odottajille ja kovia kokeneille :) Itse alan olemaan ylhäällä keskenmenon aiheuttamasta suosta ja hyväksyn jo jokseenkin sen, että vielä sitä vauvaa ei vain saada.
 
Tapsat jakoon! Hirvee piikki tilastossa ku yhtäkkiä 4 Tapsaa kerralla :) Tapsaklubi pystyy ja vuoden 15 hittinimi löytynyt!



Pikkuminskin Tapsan tervetuliaislahja löytyi...

Edelleen jatkuu nipistys mahassa ja hetkittäin tuntuu tosiaan että menkat alkaa viikon ajoissa.
Tänään oon nukkunu monen tunnin päikkärit ku en vaan pysy tajuissani.. Harmittaa ku kaikkee olis pitäny tehdä mutta oon vaa ollu tajuton. Niin, eikä oo niin saharaa ku normaalisti.. Ja nännit kipeet. Oi tätä mielikuvitusta, aivan villi kun päästää valloilleen :D hah hah
 
Ihanaa et kaikilla näyttää ja kuulostaa nyt niin siltä et saadaa kunnon vauvabuumi aikaseksi! :)

Mulla olis testipäivä tasan 14 päivää oletetusta ovulaatiosta eli 31.12. Toivottavasti kävis onni vielä tän vuoden puolella :thumleft
 
Muokattu viimeksi:
Jelliksen Tapsan tervetuliaislahja lähti postiin aamulla ennen kuutta :D

Täällä ajomatkaa värittää oksetus, päänsärky, tissien turvotus ja kipu, eläimellinen panetus jne.

Ah ihanaa naiseutta ja oireita ♡ Tapanina tullaan korkeelta ja kovaa :O
 
Muokattu viimeksi:
No yhdessä tullaan jos tullaan :) samaa mäkin kyllä mietin että tää on taas vaan hormonien uusi tapa kiusata naista, yksi monesta variaatiosta PMS kidutuksia... No viikon päästä ollaan viisaampia :)
 
Takaisin
Top