Rakenneultrat

Mä en ookkaan vielä tänne listaan ilmottanut, mutta meillä ru on 13.8.

Siis vielä pitäis pari viikkoa ootella :/
Mulla on ollu vahva poikaolo koko ajan muuten, mutta nt-ultrassa aloin epäröimään... nyt kuitenkin ehtinyt taas unohtua se epäröinti :D

Lääkäri ultraa mun munuaisvian takia. Toivottavasti saahaan sukupuoli selville :)
 
Nyt on rakenneultra ohi ja pienen etsiskelyn jälkeen ultraaja tuumas että isukin ennustukset pitivät paikkaansa eli tyttö siellä möyri menemään. Oli kyl aikas veikeessä U asennossa pää aivan alhaalla ja kasvot vielä mun rankaan päin että kunnon kasvokuvia ei saatu mutta kaikki muuten hyvin.
 
Meillä oli 20.7. ja pojalla kaikki hyvin, painoarvio 338g :) Kehuivat oikein kauniiksi profiililtaan ja sieväksi myös.
Istukka on siirtynyt takaa osittain vasemmalle eteen.
Meille tehtiin jo viikolöa 15 varhaisrakenneultra niin en ole edes kovin malttamattona tätä varsinaista odottanut ja tiedettiin siis se sukupuolikin jo aikoja sitten :D
 
Rakenneultra oli tänään, vihdoin :grin Kaikki hyvin, rakenteissa ei poikkeamaa ja tyttö siellä edelleen elelee :Heartpink kuulemma pieni ja siro, ei ihan vastaa viikkoja (menkat 21+2, ultra 20+4) mutta on kuulemma kasvanut hyvin. Kätilö otti ihan 4D kuvaa mistä olin aika yllättynyt, mutta vaan positiivisesti :happy: sai miehelle videota ja kuvia hyvin, kun hän ei mukaan päässyt, vaikkakaan mini ei ollut taaskaan kovinkaan kuvauksellinen (kasvot tiukasti istukassa, pää alhaalla suurimman osan ajasta :p).
 
Eilen oli tosiaan se uusinta ru. Nyt saatiin kaikki tarvittavat mitat. Hoitaja meinasi, että pieni kasvaa keskikäyriä hipoen ja on pari päivää luultua nuorempi. Sukupuolen vauva halusi pitää visusti omana tietonaan, piti nimittäin jalat tiukasti ristissä ja vielä käden nyrkissä nivusten edessä. Nyt ultran teki eri henkilö ku viime viikolla ja tyttöä veikkasi tämäkin. Sanoi kyllä, että voi hyvinki olla poika jonka kivekset ei ole laskeutunu ja pippeli on nivusessa. Selviää siis synnytyksessä kumpi sieltä tulee, jos ei mitään tarvetta ultraukselle ilmene ennen sitä.
 
Täällä myös rakenneultra ohi. Kaikki oli hienosti niinku pitääkin :Heartred Oli ultraamassa ihana kätilö, joka ei pitänyt kiirettä ultraamisen kanssa. Koitti meillekin asti saada hyviä kuvia, mutta vauva oli ihan sykkyrässä kasvot peitossa, että jouduttiin tyytymään huonompiin kuviin. Painoarvio oli jo 490g!! :woot: Viikkoja nyt 21+1.
 
Täälläkin oli rakenneultra tänään, ja tyttöhän siellä vahvasti näytti olevan, vai mitä olette mieltä kuvan perusteella? :happy: Painoa oli 394g, viikkoja nyt 21+2. Kaikki oli kunnossa, supisteluja vain on ollut melko paljonkin ..täytyisi muistaa varmaan juoda vettä enemmän :hungry:
 

Liitteet

  • 20180726_203037.jpg
    20180726_203037.jpg
    934.2 KB · Katsottu: 78
Ei näy kyllä Mansikka ultrakuvassa mitään ylimääräistä jalkojen välissä roikkumassa. :D

Mua supistellut tänään kivuliaasti ja luulen että tulee siitä kun en vettä juo tarpeeksi.
Tai omasta mielestäni sitä kyllä juon paljon mutta tarviis varmaa vieläki enemmän saada menee ku on tää helle.
 
Takaisin
Top