Rakenneultrat

Hmm.. mulle tekee rakenne uä:n tietääkseni ihan kätilö, kun aika varattiin jo np ultrakäynnillä.. eikä kukaan oo mitään muuta sanonut, vaikka mullakin on raskausajan diabetes ja masennus..? o_O:eek:
 
Meillä oli aamulla ultra, kaikki oli hyvin pienellä. :) Hyvää vauhtia mini kasvanut, ja kaikki muukin siellä missä pitää. Uutena juttuna ainakin HUSin alueella on alettu mittaamaan myös istukan paksuutta. Jos paksuus yli 4cm, niin joskus viikon 28 paikkeilla uusi lääkärin tekemä ultra, missä tarkastetaan vauvan koko. Ilmeisesti tällä tutkitaan, että onko sillä istukan koolla vaikutusta vauvan kokoon. Noh, meillä oli pari milliä yli 4cm, joten syyskuussa sit uusi ultra. Ja kätilö sanoi, että ei tarvi olla yhtään huolissaan, että ottaa vaan tilaisuutena päästä kattomaan vauvaa taas, joten mikäs siinä. :joyful:
 
Meillä oli eilen rakenneultra. Ultraaja laitto uusinta-ajan ens tiistaille. Kaikki vaikutti olevan ihan kunnossa muutoin, mutta epäili, että ei olla niin pitkällä ku on luultu. Lisäksi ei saanu kaikkia mittoja otettua ku ei tuo vekara suostunu vaihtamaan asentoa. Viikon päästä siis käydään kattomassa uudelleen mitä sinne kuuluu. Sukupuolta ei pikkunen suostunu paljastamaan, mutta totesi ultraaja, että prinsessalta vaikuttais.
 
Maanantaina olisi rakenneultra, viel ei jännitän ehkä si sunnuntaina.
Mulle ultran tekee lääkäri, historian takia saa nähä ottavatko tiheämpään seurantaan o_O
Mulle sukupuoli ihan sama ja näkyykö resepti ultrassa, ehkä vain vaatteiden takia tieto olisi kiva, mies haluu tietää kumpi on, mä naureskelen miehelle et on kumpi on tai ei ehkä näytä sitä ollenkaan. :grin
 
Maanantaina olisi rakenneultra, viel ei jännitän ehkä si sunnuntaina.
Mulle ultran tekee lääkäri, historian takia saa nähä ottavatko tiheämpään seurantaan o_O
Mulle sukupuoli ihan sama ja näkyykö resepti ultrassa, ehkä vain vaatteiden takia tieto olisi kiva, mies haluu tietää kumpi on, mä naureskelen miehelle et on kumpi on tai ei ehkä näytä sitä ollenkaan. :grin

Mulle tekee kans lääkäri ultran kun esikoinen synty niin pienillä viikoilla. Oli jo nt-ultrassa puhetta että otetaan tiheämpään seurantaan, mikä on ittelle kyllä helpotus. :)
 
Rakenneultra takana. Pienokaiselle kaikki oikein hienosti. Siellä vei kovasti peukaloa ja varpaita suuhun ja jumppaili muutenkin :grin Vahvasta poikaolosta huolimatta, meille on 90% todennäkösyydellä pieni prinsessa tulossa :happy::Heartpink Painoarvio 315g ja tänään rv 20+0. Vastas hyvin viikkoja.
 
Ihanaa kuulla muiden ultrakuulumisia! Tuntuu, että aika kuluu nopeammin omaankin ultraan, joka on vasta vajaan 3 viikon päästä. :)
 
Tuntuuko musta vaan vai onko joulukuisiin tulossa selkeesti enemmän tyttöjä ku poikia :D Voi ku jaksais niin keräis listaa noista sukupuolijutuista, et kuinka monella piti oma veikkaus paikkansa ja syntyykö lopulta sitä sukupuolta mitä luvattiin :D
 
Rakenneultra takana. Pienokaiselle kaikki oikein hienosti. Siellä vei kovasti peukaloa ja varpaita suuhun ja jumppaili muutenkin :grin Vahvasta poikaolosta huolimatta, meille on 90% todennäkösyydellä pieni prinsessa tulossa :happy::Heartpink Painoarvio 315g ja tänään rv 20+0. Vastas hyvin viikkoja.

Mulla kans pikkunen leikki varpaillaan ja oli kova touhu päällä, tosi vilkas. :) Lääkärikin totes että pakkohan sitä on jotain leikkikaluja olla kun ne on tuolla niin vähissä. :D

Mulla painoarvio 352g ja katoin papereista että viikot 20+1, nt-ultran mukaan 20+4.

Mulla oli oikeestaan olo etten tienny että kumpi tulee, ehkä kallistu enemmän arvaukseen pojasta.
Mutta oon kyllä iloinen pienestä tytöstä. :Heartred :)
 
Tuntuuko musta vaan vai onko joulukuisiin tulossa selkeesti enemmän tyttöjä ku poikia :D Voi ku jaksais niin keräis listaa noista sukupuolijutuista, et kuinka monella piti oma veikkaus paikkansa ja syntyykö lopulta sitä sukupuolta mitä luvattiin :D
Juu mulla oli tarkoitus tehdä listaa sinne tyttö/poika veikkauksiin näistä ultrakuulumisista. On vaan ollu niin kuuma etten ole tietokoneella viihtynyt.
 
Meillä näky aika selvästi sukupuoli, mutta miehen kanssa päädyttiin siihen että pidetään se toistaiseksi ainakin vaan omana tietona. :) Noh, esikoiselle kerrottiin, mutta eipä tuo asiasta mitään ymmärrä kyllä muutenkaan. :joyful:

Meillä ei enää taitais onnistua ku esikoinen alkanu puhua kalittamaam ku papupata kesän aikana :grin Mut toki pienet voi puhua mitä sattuukin, meijänki neiti ar-ultrassa rv 7 kommentoi heti että ”tyttö!” ku oli mukana ja osotettiin sille ultrakuvaa et siinä on vauva :grin Saa nähä osuko ennustaja oikeaan..
 
Takaisin
Top