Rakenneultrat

Mulla on rakenneultra 14.8. silloin on viikkoja kasassa 20+4
Me aiotaan kysyä sukupuoli, ihan jo hankintojen takia. Kiva olla vaatteita yms. valmiina eikä huvittaisi kaikkea ostaa valkoisena/harmaana tms.
 
17.7 Ibis
18.7 ninamariasusanna, Odottaja76
19.7 kirkkaus_
20.7 SiniMaarit
23.7 PauliinaS, LA1.12.2018, Mansikka84
24.7 Eveliina_
25.7 köhnö
26.7 Heltsq, Vaima, eppula
27.7 tiitu^
31.7 Lumissa, Kaitsu_, Innokas
1.8 Trixie, turotus
2.8 Äidiksisyntynyt, Poikienäiti.
3.8 jara89, Riisifrutti, Populo
4.8 Taikapilvi
6.8 Muska77
7.8 whopper, käpynen
9.8 Larra, Eppis.
10.8 Repo
13.8 iiiv
14.8 Jola, taskis, Evive, Ninnuska92, Äitix3
15.8 Vaiana
16.8 Lukte
 
Mä en oo vielä laskenu sen tarkemmin ku että on se enää alle kuukausi :grin Ensin odottaa ylihuomista lääkärineuvolaa ja sitte alkaa varmasti rakenneultraan aamujen laskeminen ku se on sitte seuraava ”etappi”..
 
Tänään neuvolalääkäri ja sitte voikin odotella rakenneultraa mihin 2viikkoa ja 6päivää :D En malta odottaa pikkuisen näkemistä ja mahdollisesti sukupuolen tietoon saamista :)
 
Meilläkin rakenneultraan enää vajaa kaksi viikkoa, vaikka silloin kun aikaa siirsivät eteenpäin tuntui että sinne on ikuisuus. :) Itsellä ei sen suuremmin kyllä ultra polttele kun käytiin yksityisellä tässä välissä, mutta vähän jännittää ettei vaan vauva ois kasvattanut pippeliä jalkoväliin tällä aikaa :D jotenkin niin tuudittautunut siihen ajatukseen et pieni tyttönen siellä on.
 
Ai vitsi, etten malttais odottaa rakenneultraa, en sitten millään. :) Toivottavasti silloin selviis vauvelin sukupuoli, niin pääsis tekemään hankintoja (vaatteita)!! Samoin seuraava neuvolakäyntikin kuumottelee jo, koska silloin saa sen raskaustodistuksen ja pääsee "tilaamaan" äitiyspakkauksen!!! :)
Onneks ultraan ei oo enää kuin kaks viikkoa ja neuvolakin on jo heti elokuun toisella viikolla!! :)
 
Hauska miten aina ennen on kammoksunu ajatusta elokuusta ja siitä miten se ennakoi jo kesän loppua ja syksyä mut nyt sitä on oottanu kesäkuun alusta alkaen :grinElokuu tuo mukanaan rakanneultan ja jo kela-neuvolankin ja pääsee tekemään niitä hakemuksia, jeee!
 
Mulla siirtyi rakenneultra päivää aiemmaksi, eli 9.8.

Johtuu tuosta radi-diagnoosista. Ultran tekeekin sitten lääkäri eikä kätilö.
 
Mulla siirtyi rakenneultra päivää aiemmaksi, eli 9.8.

Johtuu tuosta radi-diagnoosista. Ultran tekeekin sitten lääkäri eikä kätilö.

Mulla ois ollu alunperin ultra tänään, kätilön tekemä. Mutta nyt se on ylihuomenna, lääkäri tekee radin takia mullakin ja myös mun masennustaustan takia.
 
En muuten tiennyt että radi voi aiheuttaa myös pienikokoisuutta. Huoh, monenlaista kenkkua, mutta eiköhän tästä selvitä.
 
Takaisin
Top