Rakenneultrat

Meillä on 17.7. Jännittää jo nyt, että onko kaikki hyvin edelleen. Onneks alkanut liikkeitä hieman tuntua niin helpottaa vähän olemista. :) Enpä oo muuten edes laskenut, että mille viikolle tuo osuu.
 
Meillä on rakenneultra 1.8., viikkoja silloin tasan 20.
 
öömmm ei mun laskettu aika oo 1.12... :p vaikka tuohon listaan niin on päässyt lipsahtamaan
 
öömmm ei mun laskettu aika oo 1.12... :p vaikka tuohon listaan niin on päässyt lipsahtamaan

Joo kyseessä ei oo tosiaan sun laskettu aika vaan toinen nimimerkki :grin Pitäis varmaan laittaa toisinpäin teidät listaan niin ei näyttäis noin hämäävältä..
 
Hahaha empäs itekään hokassu asiaa mut en ookkaan nukkunut päikkyjä ja mytkin kukun täällä kun en osaa rauhoittua kun joku temuaa vatsassa :hilarious:

Muoks
Ja siltikään tajunnu vaikka LA 1.12.2018 laittanu viestiäkin että meillä sama pvä ultraan.... :bag: kui niin mulla on luetun ymmärtäminen hakusessa HAHAHAHAHA sorry kaikille :wink
 
Taskis ja Evive lisätty listaan :grin Huikeeta että ensimmäisillä on enää alle kuukausi rakenneultraan! Ite ei voi vielä sanoa edes että ens kuussa ois aika.. :D
 
Takaisin
Top