Rakenneultrat

Alle kuukausi enää omaan rakenneultraan! Mihin tää aika oikein menee :D toivottavasti menis nää 4vko nopsaan myös.
 
Huh, nyt pitäis olla listan ajantasalla :grin Ei taida osua kukaan mun kans samalle päivää ku sain lauantaiajan, ihan huippu niin pääsee mieskin matkaan olettaen että sinne saa tulla taaperon kanssa..

Mulle juuri eilen sairaalassa sanottiin, että yhden aikuisen saa ottaa rakenneultraan mukaan, ei lapsia. Luki myös sairaalan ohjeistuksessa sillon kun sain postitse ekan ultra-ajan. Mutta eri sairaaloiden välillä voi olla eri säännöt..
 
Mulle juuri eilen sairaalassa sanottiin, että yhden aikuisen saa ottaa rakenneultraan mukaan, ei lapsia. Luki myös sairaalan ohjeistuksessa sillon kun sain postitse ekan ultra-ajan. Mutta eri sairaaloiden välillä voi olla eri säännöt..

Okei.. Joo meillä ei oo täällä käynnit sairaalassa vaan Terveystalon puolella ja joku sanoi että muualla Terveystalolla olisi kieltolaput lapsista mutta Oulussa en huomannut. Pitää kysyä sitten ja jättää mies taaperoineen käytävälle tarvittaessa :D
 
Nyt on kyllä meikäläinen vihainen. Tänään tuli kirje postissa että rakenneultra on siirretty viikolla eteenpäin eli 24.7. Olen sillon jo 21+2, onko ajankohta teistä myöhäinen?
Suututtaa kyllä niin vietävästi kun on odottanut tuota niin paljon. Täytyy harkita ihan vakavasti Perhe Arteen tai johonkin ajan varaamista.
 
Kyllä rakenneultria tehdään rv21 ettei sen puolesta myöhäinen oo.
Ymmärrän kyllä täysin suuttumuksesi. Olisin itsekin todella kiukkuinen jos aika siirtyisi ja vielä viikolla eteenpäin.
 
Eveliina, varmasti tympii.. mutta sinänsä ei ole yhtään vielä myöhäinen ajankohta. Mulla aika on 25.7. ja sillon rv 21+1. Ja tuo oli eka mitä kätilö ehdotti.
 
Mä en tosiaan saanut aikaa rakenneultraan Suomessa kun oli tämä reissu tiedossa niin oon nyt huomenna menossa täällä ulkomailla ultraan katsomaan pikkuista! :) En malta odottaa, nyt on rv 18+0 ja kovasti odotan että sukupuolikin näkyy :)

Täällä ultra yksityisellä maksaa vain 20€, joten uskon ettei huominen ultraus jää viimeiseksi :wink
 
Oho tuli tuplat kun tää mummolan netti ei oo mikään parhain ja unohdan sen aina...
 
Mulla kans aika rv 21+1 (tosin on ultrassa vastannu 2 päivää myöhempää kokoa mut sen takia ei oo laskettua muutettu) ja se oli eka aika mitä ehdotti ite ja mun tietääkseni paras aika on rv 20-22..

Ja on tosiaan hinnastot kohdillaan ulkomailla, kävisin varmaan joka viikko :hilarious: Missä päin maailmaa sä Ma-Ma olitkaan, onko siellä miten laadukkaat laitteet/osaaminen sitte suhteessa hintaan?
 
Noniin nyt netti toimii taas :D Eilen tosiaan kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin :Heartred Poikalupaus saatiin ja ei tullut yllätyksenä, olin vaan koko raskauden aikana varma pojasta :)

Taikapilvi me ollaan Kosovossa. Osaaminen on hyvä, mutta laitteet niin ja näin. Sais olla paremmat, sain parempia kuvia nt-ultrassa kuin nyt.. Eräs tuttava suositteli 3D/4D ultrausta joten se on varmasti seuraavaa mihin meen :)

Pääasia että vauvelilla kaikki hyvin ja tästä on hyvä jatkaa :Heartred
 
Onko täällä ketään muuta joka ei ole päättänyt että selvittääkö rakenneultrassa sukupuolen?:grin:eek: mä en osaa päättää ja mies sanoi että selvitetään jos haluan:wideyed:
 
Takaisin
Top