Rakenneultra

Mulla rakenneultra vasta 19.12..pitkä aika odottaa. Mutta onneks neuvolalääkäri täällä myös aina ultraa. Eli 28.pvä pääsee näkemään taas pienokaisen:)
 
Huomenna heti aamusta ultra. En nukkunut viime yönäkään. Näköjään jokaisen lapsen kohdalla jännittää entistä enemmän onko kaikki hyvin. :angelic: Oikeen jopa oksettaa kun niin jännittää.
 
Tsemiä kaikille ultriin! :) Meillä ru on 5.12. Mies on jo pari kertaa harmitellut kun on luullut että se oli jo :D Hän ei siis päässyt ensimmäiseen ultraan mukaan, mutta haluaa ehdottomasti edes tähän mukaan. Mulla on nyt maanantaina 20.11 eka neuvolalääkäri joten saatan taas vilaukselta nähdä pienen. Kolmesti olen jo hänet nähnyt :Heartred Elen sanoin miehelle että haluan tietää sukupuolen, mutta sitten kohta sanoin että en ehkä haluakaan...eli saa nähdä kysytäänkö :nailbiting::hilarious: Niin ihanan jännittävää!
 
Jäikö tarkoituksella vai koitettiinko sitä selvittää ?
 
Koitettiin mutta vauva oli niin kippurassa ettei onnistuttu saada mitään hajua kumpi olisi. :happy: No kyllähän tuo ajallaan selviää:Heartpink:Heartblue
 
Meillä kävi noin tytön kanssa :D ultraaja vielä totes että yleensä on tyttö jos ei näytä sukupuolta, mutta ei kannata silti ostaa mitään tytölle suunnattua kun ihan yhtä hyvin voi olla poikakin :)
 
Meillä esikoinen oli kippurassa ja just sillee, että mun napa varjosti kivasti sen kohdan pois. Kuitenki ultraaja sano, että jos hänen on pakko jotain veikata, niin hän vois varovaisesti veikata poikaa. Aloin heti ostelee poikien vaatetta, vaikka mies yritti puhua järkeä. Itellä oli jo niin vahva tunne siinä vaiheessa ja poikahan tuo! :Heartblue
 
Ihana kuulla hyviä uutisia ru:sta! Odotan kyl niin sitä, että parin viikon päästä saadaan myös nähdä meidän vauveliini :Heartred masu on ainakin kasvanut, toivottavasti muksukin!
 
Jännittää! Huomenna päivällä olis rakenneultra! Ennen sitä pitäs viedä lapsi hoitoon ja etsiä suht sairaalan läheltä parkkipaikka autolle. En oikein uskalla ajaa parkkihalleihin niin varmaan sit kävelen jonkun 1,5km jostain kaukaa sinne xD
 
Meilläkin alakäyrillä mennään mutta ei mitään hälyttävää kuulemma, vain parin päivän heitto :)

Me ollaan molemmat alle 170 cm pitkiä, joten isojen lapsien tekeminen ei oikeen suju. :D Molemmissa aiemmissa raskauksissa seurattiin kasvua mutta ihan ok kokoisena lapset syntyivät (3,3 ja 3,5 kg), eivät toki vieläkään kasva keskikäyrän tuntumassa mutta nätisti omalla käyrällään.
 
Takaisin
Top